Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door peter n.d. » 14 apr 2016, 19:53

Beste Forumrijders , gisteren op tijd gedaan met werken en na het eten Wingske buiten gerold . Daarna eerst lekker natgespoten met de tuinslang en nog eens lekker ingezeept . Daarna weer binnengezet en droog gewreven . Hij staat klaar voor zijn Goededoelrit . Ook helm en jas zijn al opgeborgen in de koffers . Morgen nog een lang dag voor de boeg ( daarom dat ik hem gisteren reeds gewassen heb . Nu hopen dat het weer ook weer meezit . :mrgreen: Groeten Peter n.d. :wink: . P.S. Motormuis , ik herken aan je motor die groene is en twee antenne's heeft .

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door De Motormuis » 14 apr 2016, 23:18

Ja Peter.
Dat klopt nog steeds.
En ik weet dat jij een witte 1800 hebt.
En nu met ook 2 antennes en een rekje
op je topkoffer. :lol: :lol: :lol:
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 647
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door beinhart » 15 apr 2016, 01:02

ik heb ook 2 antennes...
maar ik moet ze nog wassen, dat staat vrijdag ochtend op de planning ;)

groetjes werner (te herkennen aan de hanekam op de helm)
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

peter

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door peter » 15 apr 2016, 10:31

Ik ga straks vertrekken met de aanhanger richting de camping. Volgens buienradar blijft het droog dus het eerste kampeer uitje kan beginnen.

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door Devoraz » 15 apr 2016, 12:41

Ik weet niet welke buienradar jij controleert, maar ik zie hele dikke buien over nederland drijven. Ook in het gebied tussen Velsen en Waalwijk. :wink:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door RonalT » 15 apr 2016, 18:00

Heeft Peter even geluk dat hij niet in Velsen woont.... maar in Velden :wink:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door De Motormuis » 15 apr 2016, 19:23

Maar ook daar kan hij nat worden als het regent.
Maar ik denk dat ze vanaf vanmiddag het wel droog
hebben gehouden.
Nu maar hopen dat het morgen ook droog blijft
voor de kinderen.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

peter

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door peter » 15 apr 2016, 22:58

We hebben het niet droog gehouden op de heenweg. Eerst even naar de director gereden en na samen verder met zijn zoon Nick. Regen gehad tot de camping maar droog bij aankomst. Daarna de hele avond buien en weer droog. Ik hoop morgen op beter weer.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door De Motormuis » 15 apr 2016, 23:27

Ja, dat hoop ik ook.
Niet eens voor mezelf,
maar wel voor al die kinderen.
Wij hebben immers goede motorkleding
en kunnen wel wat regen hebben.
Maar die kinderen hebben maar gewone
kleding aan en worden dan wel nat.
En dan is hun zin zo over denk ik.
Dus laten we allemaal hopen dat het morgen
droog blijft.
En al diegenen die er nu al zijn,
nog een fijne avond en goede nacht.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door De Motormuis » 16 apr 2016, 07:23

Zo, even wat gegeten en dan dadelijk
de Wing naar buiten en gaan we vertrekken
naar Waalwijk. Even Henkyboy oppikken en door.
Nu is het droog, hopen dat het zo de hele dag blijft.
Tot straks bij Pols Motoren.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door lemmens » 16 apr 2016, 18:41

Was weer een geslaagde dag
De hele dag droog gebleven wie had dat kunnen voorspellen
Ben net weer thuis en enkel de laatste km'ters wat regen gehad
Volgend jaar weer ?
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
summermade
Berichten: 206
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:27
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Elim

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door summermade » 16 apr 2016, 18:54

Inderdaad ....

Een geslaagde dag, was voor mij de eerste keer. Ik moet zeggen dat de organisatie van het geheel zeer goed is te noemen.

Ook ik heb op de laatste 30 km naar huis wat regen gehad ...


Kortom: voor mij een geslaagde dag :D


Groetjes,

Jan

peter

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door peter » 16 apr 2016, 19:52

Ik ben ook weer thuis, heb het halve forum gezien volgens mij en een deel van de GWCH. Heel wat handjes geschud en praatjes gemaakt en een leuke dag gehad. Tussen de midag de tent ingepakt want die was in de loop van de nacht lekker nat geworden en na de rit weer richting huis. Effe lekker gedoucht, wat gegeten en nu even face boeken, youtuben en het forum bijhouden.

Dames en heren het was een leuke dag en tot de volgende keer. :D

Bart

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door Bart » 16 apr 2016, 20:53

Het was weer een dag om niet snel te vergeten, het weer zat gelukkig ook redelijk mee
Een heerlijke dag gehad, dus op naar de 11e editie.
Deze link kwam ik tegen op internet.
http://waalwijk.nieuws.nl/nieuws/201604 ... on-wheels/" onclick="window.open(this.href);return false;


Gr. Bart.

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Goededoelrit op zaterdag 16 april 2016

Bericht door peter n.d. » 16 apr 2016, 23:18

Beste Forumrijders , ook ik heb weer de Goededoelrit gereden . Even een verslagje van dit dagje . S"morgens opgestaan na een zeer slechte nacht ( slecht geslapen ) , had de wekker om 6uur gezet , maar was al eerder wakker . Daar onze venster s" nachts openstaat ( van onze slaapkamer ) kon ik horen aan de auto 's die voorbijreden of het die nacht nog had geregend . Gisteren had ik reeds alles klaargelegd ( kledij , helm , laarzen , de papieren van wingske ) .Ook de tafel had ik reeds de avond tevoren klaargezet .Even naar buiten gekeken en de straat was droog ( dat was toch alle een goed begin ) .Na vlug een vlug onbijt verorbert te hebben, mij klaargemaakt . De garage geopend , eerst de quad buitengezet en daarna Wingske zijn olie peil nagekeken .de helm vastgemaakt , wingske gestart en buitengezet .De quad weer binnen ,de poort dicht gedaan en vertrokken .Het was 6uur 39 als ik vertrok .De ring opgereden en daarna de snelweg richting Antwerpen ( E19) . De ring van Antwerpen genomen en daarna richting Breda . Het was droog en de zon kwam al eens piepen door de wolken . aan de grens pakt er zich dikke wolken samen en begon het zachte te regenen . Gelukkig was dit van korte duur .Daarna richting Utrecht genomen en aan de afrit de A59 genomen richting Waalwijk . Even aan de shell gestopt en wingske van het nodige vocht voorzien ( wat bijvullen) . Daar stopt plots nog een Goldwing ( een 1200 , de naam van de bestuurder ken ik niet ) .Na de motoren gevuld te hebben , zijn we samen verder gereden richting Waalwijk .We kwamen aan bij Pols Motoren omstreeks 8uur 15. De RonalT en Kris en nog een paar andere rijders waren reeds alle aan de Koffie .Helm opgeborgen en ook een bakje troost gaan halen . Na elkaar een goedemorgen gewenst te hebben , begon het gesprek al gauw over het weer ( het was ongeveer een graad of 10 ) .In Nederland had het gisteren en vannacht geregend .De kris was aan het vechten met zijn fluo vestje ( waar de ene arm moest steken , stak zijn hoofd ) Langzaam aan kwamen er druppelsgewijs steeds meer rijders aan gereden . Verschillende forumleden kwamen er ook weer bijstaan ( Hans , Thomas , Anjer , Bart , Jan , Leo , Motormuis , Henk ,Erik en zoon en nog een paar andere ) . Als we klaar staan om te vertrekken komen er nog een paar bekende toe gereden ( Tony en zijn zoon , Henk en zijn vrouwtje en ook zijn zoon ) Henk heeft twee weken geleden een 1800 aan geschaft ( ik wens hierbij veel plezier en vele vellige km met je 1800) en de 1500 daar rijd zijn zoon mee ( hem wens ook eveneens veel plezier en vele vellige km met de 1500) We vertrekken en rijden in colonne naar het Domein Het genieten .Daar aan gekomen zie ik mijn duo van verleden jaar staan met zijn mama .Maar helaas voor hem is er reeds een andere kind dat vlugger aan mijn wingske staat en vandaag mee achterop wil . Even kennismaken met de ouders en mijn duo Menthe ( ik hoop dat ik het juist schrijf ) .Het ventje is niet zo spraakzaam als mijn vorige duo ( die moest verleden jaar alles weten van wingske en mij) .Maar het ij is rap gebroken als ik vest , handschoenen en de helm te voorschijn haal .Na een korte toespraak van de burgemeester worden de motoren gestart en vertrekken we ( van die toespraak heb ik niet veel gehoord ) .Na de eerste rit ons middagmaal genuttigd ( frietjes met frikadel ) .Nog even wat bij gepraat met Motormuis en Henk .Daarna weer vertrokken voor onze 2 rit . Soms moest je vechten tegen de wind en vielen hier en daar wat druppels . Gelukkig was dit steeds van korte duur .Na onze 2 rit nog een colaatje gedronken en nog even met Leo gepraat .Als deze vertrokken was , ben ik nog even gaan zitten bij Tony en Co . Stilaan vertrokken er steeds meer rijders en ook onze groep ging weer naar huis . Na afscheid genomen te hebben ben ik ook naar huis gereden . Onderweg weer wat gedruppel , maar nooit erg genoeg om mijn regenpak aan te trekken .Op de ring van Antwerpen was het weer patat ( een ongeluk = en natuurlijk opstoppingen . Nog even in de buurt van mijn thuis , wingske weer eens laten drinken (staat hij weer klaar voor de volgende rit ) . Ben thuis aangekomen omstreeks 18uur 15. Zonder kleerscheuren weer thuis en weer een fijne rit gedaan in aangename gezelschap ( het is er weer eentje om te onthouden ) .Tot ziens en bedankt voor den toffe dag . :mrgreen: Groeten Peter n.d. :wink:

Plaats reactie