herfstrit hartrijders moerzeke Hamme dorpsplein 25 oktober

Toertochten, toertips of toervragen, afspreken voor een ritje of meeting ?
Plaats reactie
mike stout
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 okt 2015, 17:29
Type Goldwing: GL1500

herfstrit hartrijders moerzeke Hamme dorpsplein 25 oktober

Bericht door mike stout » 20 okt 2015, 17:33

De inschrijvingsprijs bedraagt € 10 voor de piloten en € 5 voor de duo.
Hiervoor krijg je naast een dag motorplezier ook nog een sticker, een drankjeton (te gebruiken bij de inschrijving te Moerzeke of op het eindpunt in de sporthal), een lunchpakket met koffiekoeken van BAKKERIJ MARIMAN en koffie van BEYERS (op het einde van de rit) en natuurlijk de deelname aan de tombola.

Groepen van twintig deelnemers of meer kunnen op voorhand inschrijven door overschrijving van het inschrijvingsgeld op rekening nummer 001-3424695-89 van VZW Hartrijders-Hamme met vermelding van het aantal deelnemers.( wel eerst contact nemen met 0473/984.186)
We sturen dan per post de nodige documenten naar de verantwoordelijke.
Opgelet de uiterste datum van deze inschrijvingen is 15 oktober




Op zondag 18 oktober en zaterdag 24 oktober zijn er ook voorinschrijvingen mogelijk en dit van 14.00 tot 18.00 uur in ons clublokaal café De Klok op het dorpsplein te Moerzeke.


Op de dag van de Herfstrit zelf kan je inschrijven: tussen 8.00 en 11.00 in de verschillende horecazaken op het dorp te Moerzeke. (De Klok, ‘t Genieterke, Schelderoute, Reinaert, ’t Moleken, Kanton en de Vier Gekroonden)
Afbeelding

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: herfstrit hartrijders moerzeke Hamme dorpsplein 25 oktob

Bericht door peter n.d. » 23 okt 2015, 21:20

Beste mike stout , Ik doe deze rit al jaren en is dikwijls mijn persoonlijke afsluiter van het motor jaar. Dus misschien zien we elkaar Zondag . Je kan me herkennen door mijn duo ( zoon Bob ) en mijn wingske ( een zwart /witte model 2012 ) .Tot dan :mrgreen: . Groeten Bob en Peter n.d. :wink:

Plaats reactie