treffen

Plaats hier berichten die betrekking hebben op activiteiten van de Gold Wing Club Holland.
Gebruikersavatar
bikerr
Berichten: 146
Lid geworden op: 19 feb 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Siebengewald
Contacteer:

Re: treffen

Bericht door bikerr » 02 apr 2013, 13:46

Even een korte reactie,
Natuurlijk weet ik wat het is om een groot evenement te organiseren, welke mogelijkheden en onmogelijkheden je tegenkomt.
Wat dat betreft heb ik respect voor iedereen die iets organiseert of daarbij betrokken is.
Wat mij afgelopen zaterdag vooral frustreerde is de onpersoonlijke benadering, tot aan het onfatsoenlijke toe, door de persoon aan de poort die mij tegenhield.
Ik besef terdege dat het een actie is van deze ene persoon aan de poort, maar deze man heeft wel mijn dag en de afspraken die ik had op de camping verpest.

Organiseren is moeilijk, maar een parkeerplaats voor motoren bij de poort/ingang waar je de motoren kunt stallen i.p.v. dat blik op 4 wielen lijkt mij geen onmogelijke en moeilijk in te vullen zaak.

Richard
Der Weg ist das Ziel

Gebruikersavatar
Benjo
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 sep 2006, 15:08

Re: treffen

Bericht door Benjo » 02 apr 2013, 23:06

Chrit schreef:Mooie woorden Harry.

Tot op het mannenweekend, stof voor aan de bar!:-)
He vriend het was maar kort weg van je huis maar heb je niet gezien in Belgie..............................of keek ik niet goed
Zon wind of regen je komt ons overal tegen

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: treffen

Bericht door Henkie de ledman » 03 apr 2013, 14:24

Wat betreft het weglopen van leden door dit soort klachten. Ik zie vaker op dit forum meermaals GWCH leden klagen over bepaalde zaken, maar volgens mij zijn deze leden nooit op de jaarlijkse Jaarvergadering, waar ze dit aan kunnen kaarten en hun mede leden om hun mening kunnen vragen en eventueel hierdoor veranderingen door kunnen voeren. Het is altijd makkelijk van de zijlijn kritiek te geven, maar ik zou deze mensen zeggen, kom eerst naar de JV of geef je zelf op als bestuurlid, regio of andere ondersteunend vrijwilligers werk. Dan kom je er wel achter dat het allemaal niet zo makkelijk is als je denkt.
Ben regelmatig op de leden vergaderingen geweest en mij en van een hoop andere, dingetjes aangekaart maar anno 2012 is ook daar niets mee gedaan.. dus je kan wel iets aandragen maar of ze dan luisteren ????? is punt 2
Zoals... tijdens de feestavond een gewone band nemen met meer dans muziek jaren 70- 80 want er zijn meer oudere dan jongere
Muziek een tikkie zachter dat je ook in de feestzaal met iemand kan praten..
en zo zijn er nog meer dingen..
Puntje extra zorg ook voor 220 v dat zie je steeds meer op treffen in het buitenland.. is wat makkelijker voor ieder..
maar dit is meer extra luxe..

gr henk
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Plaats reactie