officiele goldwingclub.

Plaats hier berichten die betrekking hebben op activiteiten van de Gold Wing Club Holland.
wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door wilco » 26 dec 2012, 09:29

Ondanks alle "roddels" zijn wij ook lid geworden afgelopen jaar,en we hebben er absoluut geen spijt van. Alle kortingen zijn leuk, treffens gezellig, en de verzekering is niet goedkoper dan mijn eigen verzekering, dus daarvoor ben ik niet lid geworden. Het clubblad is zeer informatief, en dus zeker de moeite waard om zeker aan een lidmaatschap te denken, al is het alleen al om de leuke activiteiten in stand te houden.
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Honda GL Castlebiker » 26 dec 2012, 09:49

Winger11 schreef:Je hoeft GÉÉN LID te zijn van de Gold Wing Club Holland om internationale treffens te bezoeken, ook niet voor het Hollandse internationale treffen dat altijd met Pinksteren word georganiseerd! Alleen is het zo dat als je wél lid bent, van één van de bij Gold Wing European Federation aangesloten GW clubs, je korting krijgt op de toegangsprijs bij 'n internationaal treffen. Wingers die van geen enkele erkende GW club lid zijn en dús geen GWEF pasje hebben betalen meer voor de toegang tot een internationaal treffen. Verder is het eigenlijk jammer dat mensen er voor kiezen lid te worden van de GWCH énkel voor het voordeel van de verzekering omdat onze club zovéél meer heeft te bieden voor elke liefhebber. Er circuleren veel misverstanden over van alles en nog wat omtrent de GWCH en eerlijk gezegd word je er een beetje moe van om dat steeds weer steeds uit te leggen. Neem bvb. de toertochten, die worden niét met alle deelnemers samen achter elkaar gereden maar ieder doet dat voor zich of in zijn/haar eigen groepje. Je ziet de andere deelnemers alleen ergens onderweg of op het eindpunt, ieder geniet op zijn/haar eigen manier. Laat je niet misleiden door meningen die niet op feiten berusten maar probeer het gewoon eens een seizoen. Bezoek de evenementen en als die niet voldoen aan jouw verwachtingen ............. trek je eigen plan! Het allerbelangrijkste binnen onze club is dat iedereen kan genieten op zijn/haar eigen manier en mensen die menen dat ze anderen moeten veroordelen omdat die er een andere manier van genieten op na houden moeten vooral GEEN LID worden!

Groet, Winger11
Okay Winger11, duidelijk. Dacht dat je alleen met zo'n treffen mee mocht doen als je lid van de GoldwingClub was (wat dan weer lid van GWEF zou moeten zijn).

Van verzekering vind ik ook jammer. Eigenlijk geef je dan niets om de sfeer van de club, maar ben je alleen lid om goedkopere premie te betalen.

Het was niet mijn bedoeling om een oud onderwerp maar weer eens uit te laten lopen in een discussie, maar zoals je kunt zien, was ik in 2007 ook geen lid van dit forum. Wat ik heb begrepen is, had ik dacht ik al geschreven, de Goldwingclub actieve Goldwingrijders wil hebben (dus geen leden die op een ander type/merk motor rijden, en je moet een Goldwing in bezit hebben). En het Goldwingforum maakt het niet uit wat voor motor je hebt. Ik dacht toen ik hier voor het eerst was, dat het Goldwingforum de "forumtak" van de Goldwingclub was. Maar eigenlijk hebben ze geen direct verband. Wat de Goldwingclub vind, dat je een Goldwing moet hebben en kunnen berijden, vind ik wel goed. Da's een club van eensgezinden. Je gaat ook niet bij een voetbalclub met een tennisracket, of als je niet meer kunt lopen (ja, rolstoelvoetbal, maar zo bedoel ik het niet). Lullig, als je altijd lid bent geweest en dan om de één of andere redenen geen Goldwing meer hebt of kunt rijden, maar zo is het. Uiteraard heb je je vrienden die je in de loop van de jaren hebt gemaakt nog wel steeds. Hier op het forum is iedereen welkom, zelfs mensen met een Harley ;-), of zonder motor. Dat is ook mooi. In die zin zie ik de Goldwingclub als een Goldwingclub (...) en het Goldwingforum meer als een motorclub.

Dus, Johan gaat vanaf 1-1-2013 lid worden van de Goldwingclub Holland, en van dit forum blijven we uiteraard ook gewoon lid. Beetje net als in het echte leven. Je hebt een vrouw EN je hebt een vriendin ;-).

Karin

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Karin » 26 dec 2012, 10:46

Johan Helmond schreef: Beetje net als in het echte leven. Je hebt een vrouw EN je hebt een vriendin ;-).
Ooooh, ben je er zo één? :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door director » 26 dec 2012, 10:50

Winger11 schreef:Laat je niet misleiden door meningen die niet op feiten berusten maar probeer het gewoon eens een seizoen. Bezoek de evenementen en als die niet voldoen aan jouw verwachtingen ............. trek je eigen plan!
Groet, Winger11
Lijkt me een mooi voornemen voor 2013, een GWCH proef lidmaatschap !
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Honda GL Castlebiker » 26 dec 2012, 11:12

Karin schreef:
Johan Helmond schreef: Beetje net als in het echte leven. Je hebt een vrouw EN je hebt een vriendin ;-).
Ooooh, ben je er zo één? :lol: :lol: :lol: :lol:
Midlifecrisis hè, dan krijg je dat soort dingen :-)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Honda GL Castlebiker » 26 dec 2012, 11:14

director schreef:
Winger11 schreef:Laat je niet misleiden door meningen die niet op feiten berusten maar probeer het gewoon eens een seizoen. Bezoek de evenementen en als die niet voldoen aan jouw verwachtingen ............. trek je eigen plan!
Groet, Winger11
Lijkt me een mooi voornemen voor 2013, een GWCH proef lidmaatschap !
Ach Erik, voor die paar tientjes heb je toch eigenlijk een proeflidmaatschap.

Maar wat ik schreef, gewoon van beide lid zijn, de GoldwingClub, en het Goldwingforum.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door De Motormuis » 26 dec 2012, 17:41

Johan Helmond schreef:
Karin schreef:
Johan Helmond schreef: Beetje net als in het echte leven. Je hebt een vrouw EN je hebt een vriendin ;-).
Ooooh, ben je er zo één? :lol: :lol: :lol: :lol:
Midlifecrisis hè, dan krijg je dat soort dingen :-)
Jouw vrouw leest zeker niet mee hier op het forum. :lol: :lol: :lol: :lol:
Grote mond kun je dan wel hebben. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Online
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Devoraz » 27 dec 2012, 08:21

Ik ben in augustus 2012 lid geworden en heb nu een aantal maal het clubblad mogen ontvangen. Ik wil proberen aan zo veel mogelijk activiteiten deel te nemen, hoewel ik niet zo van de internationale treffens ben. Ik heb de afgelopen maanden door allerlei zaken (werk en privé) lang niet overal aan mee kunnen doen, maar mijn voornemen voor 2013 is dat ik lekker ga genieten van mijn GL1500. Na de winter wil ik hem eerst een keer goed laten nakijken (bij Sturgis) en ga ik er in Duitsland even nieuwe banden eronder laten zetten. Daarna hoop ik aan vele activiteiten mee te kunnen doen, ook aan die van de GWCH. :wink:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Wup » 27 dec 2012, 15:35

Devoraz schreef:
.......en ga ik er in Duitsland even nieuwe banden eronder laten zetten.
Scheelt dat zoveel dan?

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Online
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Devoraz » 27 dec 2012, 15:46

Wup schreef:Scheelt dat zoveel dan?
Mijn vader heeft een adres in Duitsland waar het, volgens hem, zo'n 50% goedkoper is dan in Nederland.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Wup » 27 dec 2012, 15:52

Pjotr schreef:
Mijn vader heeft een adres in Duitsland waar het, volgens hem, zo'n 50% goedkoper is dan in Nederland.
Nou dat is dan mooi meegenomen! Zo'n adres is altijd welkom :) .
Wup is "Nederlander" namelijk :wink:

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door sylviacbr » 28 dec 2012, 18:58

wij zijn ook al jaren lid van de GWCH en zal ook niet meer anders willen ,het is altijd erg gezellig en er wordt een hoop georganiseerd , de treffens zijn altijd super gezellig, je leert altijd nieuwe mensen kennen en kamperen met elkaar is echt heel erg leuk.
Je krijgt inderdaad een leuke korting op je verzekering en maandelijks ( eigen keuze ) het clubblad .
We hopen dat het leden aantal bij de GWCH weer een beetje aantrekt , zodat de club weer op kan bloeien ,want ook voor verenigingen is het momenteel zwaar om alles te kunnen blijven doen.
soms moeten er dan wat extra bijdragers gedaan worden door de leden ,maar echte leden zullen hier ook geen moeite mee hebben.
Dus mensen die nog geen lid zijn , meld je eens aan desnoods voor een jaar en kijk eens hoe je het vindt , eigenlijk weet ik wel zeker dat je je lidmaatschap niet meer op zult zeggen.

groetjes sylvia , winger uut grunn.
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Chrit » 28 dec 2012, 21:17

sylviacbr schreef:wij zijn ook al jaren lid van de GWCH en zal ook niet meer anders willen ,het is altijd erg gezellig en er wordt een hoop georganiseerd , de treffens zijn altijd super gezellig, je leert altijd nieuwe mensen kennen en kamperen met elkaar is echt heel erg leuk.
Je krijgt inderdaad een leuke korting op je verzekering en maandelijks ( eigen keuze ) het clubblad .
We hopen dat het leden aantal bij de GWCH weer een beetje aantrekt , zodat de club weer op kan bloeien ,want ook voor verenigingen is het momenteel zwaar om alles te kunnen blijven doen.
soms moeten er dan wat extra bijdragers gedaan worden door de leden ,maar echte leden zullen hier ook geen moeite mee hebben.
Dus mensen die nog geen lid zijn , meld je eens aan desnoods voor een jaar en kijk eens hoe je het vindt , eigenlijk weet ik wel zeker dat je je lidmaatschap niet meer op zult zeggen.

groetjes sylvia , winger uut grunn.

Super goede woorden Syl....Hoef ik niets aan toe te voegen... Wie weet heeft Groningen/Friesland een nieuwe Regio commissaris gevonden!!!! Ik stem voor je.... :) XXX
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Wup
Berichten: 628
Lid geworden op: 16 dec 2012, 11:30
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door Wup » 28 dec 2012, 23:34

Sylviacbr Schreef:
Dus mensen die nog geen lid zijn , meld je eens aan desnoods voor een jaar en kijk eens hoe je het vindt , eigenlijk weet ik wel zeker dat je je lidmaatschap niet meer op zult zeggen.
Nou 1 lid heb je misschien al gewonnen! :wink:

Grtz Wup
GOLDWING FOREVER!!!

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: officiele goldwingclub.

Bericht door De Motormuis » 29 dec 2012, 00:24

Wup schreef: Nou 1 lid heb je misschien al gewonnen! :wink:
Grtz Wup
Ja, zo lust ik er nog wel vijf, misschien. :mrgreen: :mrgreen:



Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Plaats reactie