Testdrive, Reversed Trike

Hier beschrijven we de testritten die we maken op interessante motoren.
Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: Testdrive, Reversed Trike

Bericht door marcelk » 22 apr 2013, 22:09

ik heb het afgelopen weekend ruim 1000 km mogen rijden op de zwarte trike en pieter voor uit op de groene we zijn een weekend naar lampertheim geweest dit ligt vlak bij Mannheim (DL)het was een geweldige rit en ja het is ff wennen maar als je eenmaal gewent bent ga je als een speer
we waren daar uitgenodigt door wingteam ze gaven een feest ivm opening van het seisoen de trikes werden daar geweldig ontvangen vele mensen hebben er op gereden en we hebben niet een slechte reactie gehad zelfs trike rijders vonden de reverse trike beter rijden en sturen dan een normale trike ook de man van de tuv heeft gereden en was zeer enthousiast ik zeg niet dat ik nu meteen mn motor laat ombouwen maar wie weet in de toekomst
groetjes marcel en lia

Gebruikersavatar
nvliet
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:02
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Zuid-Scharwoude
Contacteer:

Re: Testdrive, Reversed Trike

Bericht door nvliet » 16 nov 2013, 11:00

Ik kom zelf wel eens bij Pieter, want het is niet zo ver weg bij mij en de eerste keer dat ik de trike bekeek, liep het water uit de mond, ik heb aardig wat gesleuteld aan divers racespul en ook cross-spul en naar mijn idee is dit zoals je zoiets hoort te bouwen, ik weet van vrienden hoe moeilijk het is om zelfbouw items door de keuring van het RDW te loodsen en als je dat voor elkaar krijgt, heb je je zaakjes aardig goed voor elkaar, mocht ik door omstandigheden niet meer in staat zijn om op mijn GL1800 te rijden, ga ik zeker eens kijken of dit een optie is om toch te blijven rondkarren,

Ik denk dat voor een geringe meerprijs er ook wel een rekje aan de Goldwing gebouwd kan worden om eventuele fysieke hulpmiddelen mee te kunnen nemen en zo'n 45 km/uur ding is zowiezo levensgevaarlijk en dus geen optie.
Je kunt niet alles hebben, dan is je schuur te klein.

Schagerbrug
Berichten: 122
Lid geworden op: 18 jan 2015, 16:55

Re: Testdrive, Reversed Trike

Bericht door Schagerbrug » 10 sep 2015, 19:01

peter schreef:Linda de vrouw van Pieter reed voor mij uit op de zwarte reversetrike die als eerste gebouwd is en tevens een prototype is. Ze verdween als snel buiten beeld
Groeten Peter Bruikman.
Volgende keer een foto van Linda?
Black Wing schreef:een mooi verslag Peter, ga zo door zou ik zeggen
heb je al een idee van de volgende ?
Ja mooi verslag. En prachtig product van Sturgis. Hij had er 3 weken geleden 6 verkocht in Duitsland!

Snowdog schreef: Ik heb 13 jaar lang een normale trike gereden , eerst met kevermotor en daarna iets snellers
Gr Ron .
ik heb een ( gevaarlijk ) snelle trike gehad met 7200 CC V8!
Staat op Youtube, zoeken op Trike met V8 !!!!!, dan rij ik net de werkplaats in tijdens 1 van eerste ritten.

Gebruikersavatar
Bilan
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2015, 16:16

Re: Testdrive, Reversed Trike

Bericht door Bilan » 14 sep 2015, 16:09

Wauw, wat gaaf hey! Mooi verslag.

Gebruikersavatar
henny
Berichten: 305
Lid geworden op: 13 aug 2007, 21:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: gronau
Contacteer:

Re: Testdrive, Reversed Trike

Bericht door henny » 03 mei 2017, 19:29

Ik vond het een leuk verslag fijn om te lezen alleen de prijs is niet zo leuk om in een motor van 2001 met 110000 km die van ons dan bijna 15000 euro te investeren dat vind ik wel erg veel .
En daar komt ook nog bij ik woon in Duitsland en hier zijn de motoren goed koper geen bpm en maar 19% btw.
Maar ik ga toch eens kijken in Andijk lijkt mij heel leuk.
Heel erg bedankt voor het verslag.

Mvg henny

Plaats reactie