Cam voor de motor

niet typegebonden zaken als tassen, hoezen, gereedschap, sloten, smeermiddelen, alarminstallaties en dergelijk soort zaken
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Cam voor de motor

Bericht door Devoraz » 15 jul 2013, 19:56

Windows heeft een tijd lang de Windows Movie Maker en de Windows DVD Maker meegeleverd met het besturingssysteem. Hiermee konden op redelijk simpele manier zelf video's in elkaar gezet worden en voorzien van muziek. Deze werden inderdaad behoorlijk groot qua omvang. :wink:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Cam voor de motor

Bericht door Honda GL Castlebiker » 15 jul 2013, 20:04

Zit net even te kijken, en heb die Windows Movie Maker zelfs nog op de laptop staan. En ook Intervideo WinDVD Creator. Zal die Movie Maker zo eens op starten en kijken wat hij met Dashcamfilmpjes kan. Een dashcamfilmpje van 20-25 seconden is al gauw 13 MB. Heb net even dat SD kaartje in de dashcam opgeschoond. 16 GB kaartje is het. Da's volgens mij meer dan m'n hele laptop heeft ;-).

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: Cam voor de motor

Bericht door cooper » 15 jul 2013, 21:36

Filmpjes hier worden ook altijd bewerkt met Movie Maker en ben er best tevreden over.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Cam voor de motor

Bericht door Honda GL Castlebiker » 15 jul 2013, 21:45

Ja Moviemaker kon ook de AVI bestanden. Hoe ik in Moviemaker moest knippen snapte ik niet zo, maar had in het dashcam programma al geknipt. Dan kun je er ook nog foto's tussen zetten, dat was me wel gelukt, alleen hoe ik het geluid van de dashcamfilmpjes uit krijg en muziek erop moet ik nog even uitproberen, die logica heb ik nog niet door. Maar ga er nu mee stoeien.

Ook wel geinig dat ik na 7 jaar op deze laptop erachter kom dat Moviemaker er standaard op zat. (heb ik vaker dat iets veel meer kan dan dat ik denk, heb je ook met Smartphones en navigaties bijvoorbeeld. Eigenlijk gebruik je maar een paar functies, terwijl die dingen heel veel kunnen).

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: Cam voor de motor

Bericht door Honda GL Castlebiker » 15 jul 2013, 22:15

Nou, muziek is ook gelukt. Die Intervideo WinDVD Creator kent zo de AVI filmpjes niet, maar daar heb ik toen wel film van vakantie mee bewerkt. Maar Moviemaker werkt misschien nog wel makkelijker (als je niet hoeft te knippen, want dat heb ik er niet mee gedaan).

Maandag 15 juli. Weer iets nuttigs geleerd dankzij het goldwingforum: zelf filmpjes in elkaar knutselen in combinatie met de dashcam. Super leuk.

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Cam voor de motor

Bericht door Devoraz » 15 jul 2013, 23:51

Hehehehe, mijn BulletHD is opgeladen! Dus ook ik ga filmen tijdens ons Duitsland weekend! Dat gaan leuke filmpjes worden! :lol: :lol:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Plaats reactie