Iso Grips, de moeite?

niet typegebonden zaken als tassen, hoezen, gereedschap, sloten, smeermiddelen, alarminstallaties en dergelijk soort zaken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
toogzweire
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2014, 20:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: BE

Iso Grips, de moeite?

Bericht door toogzweire » 09 feb 2014, 20:12

Wat zijn de ervaringen met de Iso Grips (voor de 1800) van Kuryakin?
Heb je nog minder trillingen en betere grip? En in geval van verkoop en eventuele demontage naar origineel, kan dit makkelijk?

T)
1e liefde: echtgenote, GL1800
2e liefde: IZH Jupiter 3+sidecar
andere: ...

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: Iso Grips, de moeite?

Bericht door wilco » 09 feb 2014, 20:27

op mijn 1200 minder trillingen in mijn handen en je hebt net iets meer stuur in je handen....
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Re: Iso Grips, de moeite?

Bericht door Wingnut » 09 feb 2014, 20:45

toogzweire schreef:Wat zijn de ervaringen met de Iso Grips (voor de 1800) van Kuryakin?
Heb je nog minder trillingen en betere grip? En in geval van verkoop en eventuele demontage naar origineel, kan dit makkelijk?

T)
Ik de Kyryakin Grips op mijn GL1800 2013 model met handvatverwarming zitten.
Deze zijn deelbaar en worden over de originele handvaten gezet.

Ervaringen:
- doordat ze dikker zijn, betere grip voor mij
- de handvatverwarming is door deze grips stukken minder dan zonder deze grips
- je kunt ze echter in de winter eventueel weer afhalen en dan de originele weer gebruiken inclusief volledige verwarming
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

Gebruikersavatar
toogzweire
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 feb 2014, 20:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: BE

Re: Iso Grips, de moeite?

Bericht door toogzweire » 09 feb 2014, 22:37

Goed om weten, bedankt!

Zou dit willen combineren met zo'n throttle boss.
De Iso Grips (excl-verwarming) handvaten moeten gekleefd worden dus demontage zal iets moeilijker gaan.

T)
1e liefde: echtgenote, GL1800
2e liefde: IZH Jupiter 3+sidecar
andere: ...

Plaats reactie