headset IMC

Plaats reactie
Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

headset IMC

Bericht door meire » 27 sep 2014, 20:11

hallo,
Heeft er iemand ervaring met het headset van IMC (http://www.conrad.be/ce/nl/product/9303 ... g?ref=list" onclick="window.open(this.href);return false;) of HS-G130 (http://www.gps.nl/communicatie/headsets.html" onclick="window.open(this.href);return false;).
Nu heb een headset van J&B in arai helm , ben aan nieuwe helm toe en ben gaan kijken voor een arai ct ram en had de luidsprekertjes bij om eens te kijken of ze zouden passen in de uitsparingen die voorzien zijn in helm, maar ze passen niet (te groot van diameter en veel te dik de diameter is wel zo geen groot probleem zou wel kunnen de uitsparing vergroten ) verkoper zij ook dat de luidsprekers van J&M altijd heel groot uitvallen en ik beter eens zou uitkijken naar iets anders maar voor een goldwing hadden zij geen headset en daarom ben ik nu gaan zoeken en heb van IMC die producten gevonden , maar zouden die goed zijn ? Of zijn er betere alternatieven ?
Vele Groetjes,Meire

Maus
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 mei 2014, 13:40
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Meterik

Re: headset IMC

Bericht door Maus » 19 nov 2014, 19:53

Headsets van J&M zijn goed, even kijken voor de prijs bij Bikers Best (voor full face en openface zelfde prijs), zijn ook duurdere type J&M te koop die iets beter van geluidkwaliteit zijn, voor de prijs even bij Sturges kijken.
Tussen beide sets zit geloof ik 100 euro prijsverschil, misschien dat er forumleden zijn die ervaring hebben met het duurdere set

Groet,
Maurice :D

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: headset IMC

Bericht door meire » 20 nov 2014, 11:29

Daar ik hier heel weinig reactie op mijn vraag kreeg heb ik dan maar nolan helm gekocht met het systeem van nolan zelf en ben er wel tevreden mee heb elders op forum vernomen dat nolan een systeem had dat met goldwing kon werken
Vele Groetjes,Meire

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2064
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: headset IMC

Bericht door cooper » 21 nov 2014, 20:05

Draadloos of nog steeds door de navelstreng verbonden? :lol:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: headset IMC

Bericht door meire » 22 nov 2014, 10:08

nog steeds met de navelstreng :wink:
Vele Groetjes,Meire

Gebruikersavatar
jantje beton
Berichten: 271
Lid geworden op: 23 aug 2008, 11:41
Locatie: HOESELT

Re: headset IMC

Bericht door jantje beton » 24 nov 2014, 23:05

kun je ook met een sienna bleuthoot koppelen van wing naar helm met een sm 10 transmitter

http://www.starcom1.eu/bluetooth/sena-b ... -sm10.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wees niet bedeesd jantje is hier geweest

Plaats reactie