Helm spuiten

Plaats reactie
Appiewing

Helm spuiten

Bericht door Appiewing » 14 apr 2006, 20:57

Ik heb een witte BMW systeem helm. Die wil ik in de keur van me Wing laten of cq zelf spuiten.
Nou gaat het verhaal als je dat met gewone autolak doet de helm kan gaan barsten.
Wie oh wie heeft hier toevallig ervaring mee. Of weet welke lak ik moet gebruiken. :shock:


Appiewing. :roll:

Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

Bericht door harryvbr » 15 apr 2006, 21:57

De oudere helmen konden slecht tegen stickers of verf.

[Polycarbonaatschalen..}

Polycarbonaatschalen zijn gevoelig voor agressieve detergenten, verven, benzinedampen en lijm van zelfklevers. Wees daar dus voorzichtig mee. Gelukkig zijn de huidige moderne polycarbonaatschalen voorzien van een dikke en harde laklaag. Deze lak verhindert dat agressieve stoffen kunnen inwerken.
Bij de importeur is vaak wel informatie te verkrijgen of verven mogelijk is.
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

Appiewing

Bericht door Appiewing » 16 apr 2006, 13:30

Bedankt zal contact opnemen met de inmporteur. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groeten Ap

Tonny Milani

Re: Helm spuiten

Bericht door Tonny Milani » 30 jun 2006, 22:32

Heb je hem al laten spuiten?
Regel het bij een spuiterij voor motoren komt het helemaal goed maar hij wordt niet zo mooi als orgineel vanaf fabriek
Appiewing schreef:Ik heb een witte BMW systeem helm. Die wil ik in de keur van me Wing laten of cq zelf spuiten.
Nou gaat het verhaal als je dat met gewone autolak doet de helm kan gaan barsten.
Wie oh wie heeft hier toevallig ervaring mee. Of weet welke lak ik moet gebruiken. :shock:


Appiewing. :roll:

Gebruikersavatar
prijzen
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 aug 2006, 11:24
Locatie: Kesteren

Bericht door prijzen » 23 okt 2008, 20:10

Hoi Appiewing

Beetje late reatie :oops: maar misschien voor de toekomst
anders leuk om eens rond te snuffelen op de site.

http://www.motorpaintalphen.nl/index2.html

Gr.
:oops: Henk

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 23 okt 2008, 20:16

vroeger toen ik airbruschte op helmen had ik een lazer gespoten een half uur nadien gaan zien was dat een totaal verschrompelt bolleke geworden sinds dan gebruik ik eerst een filler erop die van motip dan glad schuren met water laten drogen,dan kun je hem spuiten
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

Plaats reactie