Kleding

kattebaas

Bericht door kattebaas » 27 sep 2006, 08:25

Daar hebben jullie tuurlijk wel gelijk in maar als ik me elke keer helemaal in pak moet hijsen om een stukkie te rijden is de lol er voor mij wel gauw af vooral bij 25 gr. of meer.

En die foto's dat is het zelfde als een roker foto's ziet van een paar longen. Je weet het heel goed maar je rookt toch door.

Iedereen moet het zelf weten zeg ik. :roll:

mzzl Kattebaas.

H-Goldwing

Bericht door H-Goldwing » 27 sep 2006, 12:28

ik rij elke dag op de motor...en dit jaar heb ik ongeveer 15000 km afgelegd, en ik rij van begin maart tot en met oktober in een t' shirt en spijkerbroek en dan voor de rest of de maanden trek ik over mijn t'shirt een spijker jasje...

nu ben ik van plan om een Yamaha VMax aan te schaffen....gewoon om die er bij te hebben....dan zal ik mischien wel een leren jasje erbij kopen....

1500se
Berichten: 297
Lid geworden op: 22 mar 2006, 22:40
Locatie: Roden
Contacteer:

Bericht door 1500se » 27 sep 2006, 20:50

heee Appie,

wat mij betreft plaats je een link naar de resultaten van die slip partij. Kan iedereen zien wat beschermde kleding voor voordelen heeft....

en Goldwingboy,

leuke link naar motornet.be.

Alle reacties gelezen te hebben blijft het dragen van beschermende kleding toch iets persoonlijks. Voor de een wel, voor de ander minder of niet. Maar voor mijzelf ben ik er allang uit. NOOIT zonder.... 8)

Peter

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 27 sep 2006, 22:39

Wij dragen altijd beschermende kleding. Dat is in de zomer wel erg warm pfffttttt. Nu zijn wij toch op zoek naar alternnatieven. Niet dat spul met ventilatieopeningen of gaatjes. Op een Goldwing is er niet zo veel te ventileren :D
Wij zoeken iets in jeans oid. Wie heeft daar ervaringen mee en welke motor(kleding)zaken hebben daarin een goede sortering. De Jeans moet overigens wel beschermen bij glijden en er moet goede protectie in zitten.

Graag dus jullie reacties....

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 28 sep 2006, 14:12

hein gericke heeft ook spullen in jeans
en bij ons hier EKO in kontich maar dat is wel ver
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

Tijger
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 aug 2006, 21:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Tijger » 30 sep 2006, 10:36

goldwingboy schreef:
Appiewing schreef: Voor diegene die echt willen weten hoe deze rijder er uitzag wil ik best de foto's opsturen maar smakelijk zijn ze niet.
Heb in mijn beginperiode ook gereden zonder beschermende kledij to iemand me even attent maakte op volgende link: http://www.motornet.be/rijden/veilighei ... ledij.html (even naar beneden scrollen) , ben nadien even een Hein-Hericke winkel binnengestapt om me toch maar te voorzien van beschermende kledij.


!!!! link niet voor gevoelige kijkers !!!

Pfffffffffffffffff, wat een foto's!!! Ik was gewaarschuwd, maar ging bijna van mijn stokje. Was al redelijk consequent in het dragen van beschermende kleding. Ga direct weer nieuwe laarzen kopen. Mijn oude zitten niet zo lekker en worden daarom regelmatig vervangen door hoge schoenen (wel over de enkel, maar zie nu dat dat niet hoog genoeg is).

Bedankt Golwingboy, voorkomen is inderdaad beter dan genezen (als er nog wat te genezen valt). En wat betreft al die rijders die denken dat ze in een pak niet stoer zijn: ga hier maar eens een half uurtje op studeren! Kijken of je dan nog stoer bent.
Zet je wing op een klok
www.clock4u.eu

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 30 sep 2006, 12:57

ik draag hoge veiligheidschoenen op de moto,had vroeger boots maar die zitten zo stevig niet combats zijn ook heel goed waterdicht en bijna onverslijtbaar
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

1500se
Berichten: 297
Lid geworden op: 22 mar 2006, 22:40
Locatie: Roden
Contacteer:

Bericht door 1500se » 15 okt 2006, 11:43

filmpje, over de rol van beschermende kleding....

LINK IS VERBROKEN

motor stuk, ego gedeukt, mannetje heel....

Peter

Tijger
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 aug 2006, 21:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Tijger » 25 nov 2006, 20:09

Wilde nog 1 duit in het zakje doen. Kwam deze nog even tegen: LINK IS VERBROKEN
Als je hierna geen goede kleding meer aan doet dan weet ik het niet meer.
Zet je wing op een klok
www.clock4u.eu

Plaats reactie