Vooruit dan maar op verzoek........Mijn naam is Emile, en ben zelf ook een beetje een oldtimer aan het worden, en ben sinds kort in het bezit van een Goldwing 1100 uit 1983 met alle toeters en bellen.
Ik wil hier graag een naked versie van maken dus zijn de "toeters en bellen" nu te koop. Ik ben nederlander maar ik woon al lang in België.
Aangezien in België zo goed als geen onderdelen te koop zijn of te koop worden aangeboden en ik graag eens "praat" met andere Goldwingrijders heb ik mij aangemeld op dit forum.
Ben trouwens ook op zoek naar een Sissy bar met een bagagerek en een koplamp.
Met vriendelijke groet
Emile
Op verzoek.
- cooper
- Berichten: 2071
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: Op verzoek.
Ook via deze weg welkom bij de bende Emile.
En zoals je reeds aangaf zijn de oudere types Goldwing in Nederland nog veel meer in gebruik dan in het Belgenlandje.
En zoals je reeds aangaf zijn de oudere types Goldwing in Nederland nog veel meer in gebruik dan in het Belgenlandje.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
- iron eagle
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Type Goldwing: GL1100
- Locatie: Waddinxveen
Re: Op verzoek.
Kijk, nou weten we waar we het over hebben!
Leuk om te zien dat er nog steeds mensen tevreden kunnen zijn met een 1100.
Ook ik heb een 1100tje en wil hem door de tijd wat aan gaan passen (ipv een kuip een harley batwing en hem wat meer op een roadking laten lijken).
Heb jij nog de echte 1100, of het overgangsmodel?
Leuk om te zien dat er nog steeds mensen tevreden kunnen zijn met een 1100.
Ook ik heb een 1100tje en wil hem door de tijd wat aan gaan passen (ipv een kuip een harley batwing en hem wat meer op een roadking laten lijken).
Heb jij nog de echte 1100, of het overgangsmodel?
GL1100 uit 1983 (overgangsmodel)
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6771
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: Op verzoek.
Hallo Emile.
Welkom op ons mooie forum.
Wens je hier veel lees en leerplezier.
En je kunt ook zien dat er hier nog meer
mensen met een 1100 rondrijden. Veel succes
met je verbouwing van je Wing en veel fijne en veilige
kilometers.
Groeten,
Wil
De Motormuis.
Welkom op ons mooie forum.
Wens je hier veel lees en leerplezier.
En je kunt ook zien dat er hier nog meer
mensen met een 1100 rondrijden. Veel succes
met je verbouwing van je Wing en veel fijne en veilige
kilometers.
Groeten,
Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- harmdeboer
- Berichten: 3305
- Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: stevensbeek
Re: Op verzoek.
Hallo emile welkom...
Kijk ook eens bij gl1100 harm gl 1100 hobby...
Daar staan meerdere uitkleedprojecten beschreven...
Maar ook zaken waar ik tegen aangelopen ben tijdens het ombouwen...
Kijk ook eens bij gl1100 harm gl 1100 hobby...
Daar staan meerdere uitkleedprojecten beschreven...
Maar ook zaken waar ik tegen aangelopen ben tijdens het ombouwen...
Gl 1100 '81 i(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
Gl 1100 '82 i (V.)
Gl 1100 '83 i (V.)
Gl 1100 '83 A(sl)
Gl 1200 '84 i (3 Sl + V)RAT
Gl 1200 '84 A 1sp. (3V)
Gl 1200 '85 A. (Sl + V)
Gl 1200 '85 LTD (4. x sl. & V)
Gl 1200 '85 LTD C
Gl 1200 '86 A (V)
Gl 1200 '87 A uitl.mod. (V. )
Gl 1500 '88 krat 1992(V)
Gl 1500 '95 SE ann Cal(V)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:27
- Type Goldwing: GL1100
Re: Op verzoek.
Hallo Iron Eagle en andere forumleden
Ik heb nog een "echte" 1100 ééntje zonder overdrive.
Maar omdat mijn vrouw en ik bijna altijd in het zuiden zitten, met een omgebouwde Mercedes bus en de Wing mee op de aanhanger, is volgens de Goldwinggarage in Oss voor mij het oude model beter omdat ik in de bergen dan minder moet schakelen. Ik heb trouwens het adres in Oss ook via dit forum gekregen en ben zeer tevreden. Moet nu wel twee weken geduld hebben om weer te kunnen rijden. Veel achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar, maar dan rijdt hij weer als nieuw en vertrekken we weer naar het zuiden.
Gr. Emile
Ik heb nog een "echte" 1100 ééntje zonder overdrive.
Maar omdat mijn vrouw en ik bijna altijd in het zuiden zitten, met een omgebouwde Mercedes bus en de Wing mee op de aanhanger, is volgens de Goldwinggarage in Oss voor mij het oude model beter omdat ik in de bergen dan minder moet schakelen. Ik heb trouwens het adres in Oss ook via dit forum gekregen en ben zeer tevreden. Moet nu wel twee weken geduld hebben om weer te kunnen rijden. Veel achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar, maar dan rijdt hij weer als nieuw en vertrekken we weer naar het zuiden.
Gr. Emile
- iron eagle
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Type Goldwing: GL1100
- Locatie: Waddinxveen
Re: Op verzoek.
Bij Ger en Wilma zit je zeker goed!
Zonde dat er veel achterstallig onderhoud is joh....Wat zijn de grootste gebreken nu?
Zonde dat er veel achterstallig onderhoud is joh....Wat zijn de grootste gebreken nu?
GL1100 uit 1983 (overgangsmodel)
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 03 jun 2013, 20:27
- Type Goldwing: GL1100
Re: Op verzoek.
Excuus voor de late reactie maar omdat we rondreizen hebben we niet altijd internet voorhanden
Afijn de wing remde achter zeg maar niet, bij een eerste inspectie in oss bleek de hondadealer in Zelzate (Belgie) er verkeerde remblokken in gezet te hebben. Het verzoek aan die dealer om de motor goed af te stellen werd opgelost door er een paar nieuwe bougies in te draaien,remolie werd alleen achter vervangen ,nazicht cardan werd vergeten en het slecht
schakelen moest ik maar mee leren leven.
Het is inmiddels duidelijk dat de meeste problemen eeenvoudig op te lossen zijn en dat ik gelukkig geen slechte of schade motor heb gekocht.
Bovenstaande onderhoudsgrap koste 340 euro.
Dus blijf uit de buurt van de honda dealer in Zelzate!!!!!!!!
Emile
Afijn de wing remde achter zeg maar niet, bij een eerste inspectie in oss bleek de hondadealer in Zelzate (Belgie) er verkeerde remblokken in gezet te hebben. Het verzoek aan die dealer om de motor goed af te stellen werd opgelost door er een paar nieuwe bougies in te draaien,remolie werd alleen achter vervangen ,nazicht cardan werd vergeten en het slecht
schakelen moest ik maar mee leren leven.
Het is inmiddels duidelijk dat de meeste problemen eeenvoudig op te lossen zijn en dat ik gelukkig geen slechte of schade motor heb gekocht.
Bovenstaande onderhoudsgrap koste 340 euro.
Dus blijf uit de buurt van de honda dealer in Zelzate!!!!!!!!
Emile