Uiteindelijk een Goldwing
-
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Harderwijk
Uiteindelijk een Goldwing
Hallo allemaal,
Ik ben Pierre Nijssen en 48 jaar jong, getrouwd met joke en 3 kinderen, Gino, Carlo en Tosca.
Na 2 Matchless (hele tijd niks) een Kawa Vulcan en een Super Magna, daarna met zijspan, nu uiteindelijk een Goldwing 1500 uit 1988.
Een aantal van jullie zal nu wel denken, Super Magna, zijspan????
Deze motor, echt als nieuw ook uit 1988, evenals de Goldwing 1500 ook uit 1988, zijn voor mij de motoren.
Omdat mijn vrouw gehandicapt is heb ik toen een zijspan opgeknapt en deze eraan gebouwd, wat ook nog prima spoorde en reed.
Dit zonder aanpassingen aan de motor, dus zwaar en niet voor watjes.
Maar de kick van het motorrijden ging er af, vanwege het aan en afbouwen van de zijspan, tja, veel onder een kap woning, dus de span moest aan en af gebouwd worden om het in de de schuur te krijgen.
Uiteindelijk kreeg ik mijn vrouw zover, om mee te gaan kijken naar een Goldwing, mijn droom en een fauteuil op 2 wielen, helaas altijd zonder de ping ping.
Wij op weg naar de dichtbij zijnde Wing in de buurt, een 1800 en een 1500 Wing, eerst de 1800 proberen, zadel te breed en te hard, gelukkig net als mijn portemonnee, te smal en te zacht.
Toen de 1500, ook daar waren de voetsteps en het zadel niet goed, dus droom in duigen.
Bij toeval waren we in een motorzaak waar een Goldwing stond die er toch anders uitzag als we eerst hadden gezien, geen voetsteps maar treeplanken en een zadel met een stoffen zitting er op die er anders uitzag.
Na enig aandringen, toch maar een proefzit van mijn vrouw, dit zit wel anders/beter, laar ze weten.
Na de proefrit hebben wij hem gekocht vanwege goede zit voor mijn vrouw.
Inmiddels weet ik dat de motor wat kleine mankementen heeft, maar het plezier wat we samen al hebben gehad op de motor maakt alles goed.
Pierre
Ik ben Pierre Nijssen en 48 jaar jong, getrouwd met joke en 3 kinderen, Gino, Carlo en Tosca.
Na 2 Matchless (hele tijd niks) een Kawa Vulcan en een Super Magna, daarna met zijspan, nu uiteindelijk een Goldwing 1500 uit 1988.
Een aantal van jullie zal nu wel denken, Super Magna, zijspan????
Deze motor, echt als nieuw ook uit 1988, evenals de Goldwing 1500 ook uit 1988, zijn voor mij de motoren.
Omdat mijn vrouw gehandicapt is heb ik toen een zijspan opgeknapt en deze eraan gebouwd, wat ook nog prima spoorde en reed.
Dit zonder aanpassingen aan de motor, dus zwaar en niet voor watjes.
Maar de kick van het motorrijden ging er af, vanwege het aan en afbouwen van de zijspan, tja, veel onder een kap woning, dus de span moest aan en af gebouwd worden om het in de de schuur te krijgen.
Uiteindelijk kreeg ik mijn vrouw zover, om mee te gaan kijken naar een Goldwing, mijn droom en een fauteuil op 2 wielen, helaas altijd zonder de ping ping.
Wij op weg naar de dichtbij zijnde Wing in de buurt, een 1800 en een 1500 Wing, eerst de 1800 proberen, zadel te breed en te hard, gelukkig net als mijn portemonnee, te smal en te zacht.
Toen de 1500, ook daar waren de voetsteps en het zadel niet goed, dus droom in duigen.
Bij toeval waren we in een motorzaak waar een Goldwing stond die er toch anders uitzag als we eerst hadden gezien, geen voetsteps maar treeplanken en een zadel met een stoffen zitting er op die er anders uitzag.
Na enig aandringen, toch maar een proefzit van mijn vrouw, dit zit wel anders/beter, laar ze weten.
Na de proefrit hebben wij hem gekocht vanwege goede zit voor mijn vrouw.
Inmiddels weet ik dat de motor wat kleine mankementen heeft, maar het plezier wat we samen al hebben gehad op de motor maakt alles goed.
Pierre
Laatst gewijzigd door 1500 op 08 apr 2007, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
- Locatie: Merksem - Belgie
- Contacteer:
- Chrit
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2373
- Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
- Locatie: Kaulille (belgie)
- Contacteer:
Hallo Pierre en Joke,
Welkom bij het forum, veel lees en kijk plezier, van uit Zuid-Limburg.
Ook ik heb een Wing van dezelfde kleur en uit 1988, en al wat kilometers gevreten.
En geweldige motor. Ik heb deze recentelijk helemaal laten na kijken en een grote beurt laten geven bij Antoon Aarts van WingService, (staat op het forum) Het resultaat mag je zien. (echt aan te bevelen).
Er staan ook nog foto's van deze operatie op het forum...onderwerp: ALGEMEEN "scheiding man en wing"..
Welkom bij het forum, veel lees en kijk plezier, van uit Zuid-Limburg.
Ook ik heb een Wing van dezelfde kleur en uit 1988, en al wat kilometers gevreten.
En geweldige motor. Ik heb deze recentelijk helemaal laten na kijken en een grote beurt laten geven bij Antoon Aarts van WingService, (staat op het forum) Het resultaat mag je zien. (echt aan te bevelen).
Er staan ook nog foto's van deze operatie op het forum...onderwerp: ALGEMEEN "scheiding man en wing"..
Laatst gewijzigd door Anonymous op 07 apr 2007, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes
Chrit Gunther
Chrit Gunther
- medlerzijwings
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:31
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Silvolde
- Contacteer:
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2545
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Altea ( Spanje )
welkom
hoi pierre en joke
welkom en nog veel plezierop het forum en ook met jullie wing.
groetjes uit Breda Bert en Diana
welkom en nog veel plezierop het forum en ook met jullie wing.
groetjes uit Breda Bert en Diana
er is geen mooiere wing dan een goldwing
- bikervivi
- Berichten: 1113
- Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Schoten (B)
- Contacteer:
-
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 21:13
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
En natuurlijk ook vanuit het Arnhemse een hartelijk welkom. Veel leuke kilometers en veel plezier hier in 'the family'.
Zet je wing op een klok
www.clock4u.eu
www.clock4u.eu
-
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:35
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Harderwijk
-
- Berichten: 836
- Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
- Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800