ff voorstellen

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 feb 2007, 22:59
Locatie: Wissenkerke
Contacteer:

ff voorstellen

Bericht door Ben » 24 feb 2007, 21:39

Hallo allemaal, afgelopen zaterdag voor de eerste keer iets op het forum gezet, dus nu is het tijd om mijzelf ff voor te stellen. Mijn naam is Ben, 44 jaar en samen met mijn vrouw rijden wij een Goldwing 1500 uit 1989. Hoewel ik hem gekocht hebt voor een 92ger. :evil: Blijkt nog niet zo makkelijk te zijn om uit te zoeken uit welk jaar hij is, ondanks het feit dat ie geïmporteerd is. (iemand een oplossing voor die mijlen teller?)
Wij wonen op Noord-Beveland in Zeeland en ik ga regelmatig op mijn wing naar mijn werk in Zierikzee. Helaas is dit eigenlijk te kort, 15 miles :cry: want voor ie echt warm is ben je er al.
Ook de ‘wegbeheerder’ maakt het er niet leuker op met al die inhaalverboden en dubbel door getrokken strepen. Niet dat ik nou zo graag wil schuren, maar als je heel de Zeelandbrug met 70 achter een stel 4wielers zit, zou ik er graag een keer langs willen. Daarom proberen wij ieder jaar minstens 2 keer richting België, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk te gaan, heerlijk de bergen in. Wij zouden wel vaker willen maar onze kinderen vinden 2x alleen weg wel genoeg. Mijn kinderen zijn 10, 15 en bijna 18 jaar. Gelukkig hebben ze nu de leeftijd dat we wel af en toe samen een dagje weg kunnen. :lol: :lol: :lol:
Ik rijd nog niet zo lang motor, een jaar of 10. Ik heb dus op mijn 34e mijn motorrijbewijs gehaald en mijn eerste motor was een Suzuki 750 buikschuiver. 3 jaar op geoefend, en toen heb ik een 1200 sei uit 85 gekocht. Een heerlijke motor waar ik 6 jaar op heb gereden. Nu heb ik dus ongeveer een jaar een rode GoldWing1500, welke ik waarschijnlijk ooit ga inruilen voor een 1800. Dit zal nog wel wat jaren duren maar ik ben ook super tevreden met mijn wing.
Naast het rijden ben ik mijzelf een beetje aan het leren om het onderhoud van de motor eigen te maken. Beurtjes geven en zo. Als er leden zijn die niet te ver weg wonen en mij hierbij advies kunnen geven dan hoor ik dit graag. Niet dat ik twee linkerhanden heb maar ik ben handiger met een computer. Ik ben van beroep namelijk systeembeheerder werkzaam in het onderwijs.

Groetjes allemaal en wie weet tot ziens.

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

welkom

Bericht door bertzwanen » 24 feb 2007, 22:19

Welkom Ben

veel plezier op het forum .
als je het forum een beetje volgt kun je lezen dat er een forum rit is op 17-3-2007.
ook is er tweede paasdag een leuk ritje naar Bikers Best (renswoude) er gaan ook Goldwings uit jou omgeving daar naar toe .
als jullie de kinderen het heel lief vragen mogen jullie wellicht een van de tochtjes meerijden .
gewoon blijven zeuren en boos kijken :x :evil: :cry: dan krijg je van eigens je zin .(ik zelf ook vier kinderen 16-18-19-21 jaar)

in ieder geval tot ziens en tot horens
groetjes uit Breda
er is geen mooiere wing dan een goldwing

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 24 feb 2007, 23:00

Welkom leeftijdsgenoot, veel rijplezier met de Wing!

Tijger
Berichten: 216
Lid geworden op: 13 aug 2006, 21:13
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door Tijger » 25 feb 2007, 08:21

Hoi Ben. 15 mijl is inderdaad bijna niet de moeite waard. Je kunt beter op de (gewone) fiets :D

Veel rijplezier en hou het veilig.

Ben trouwens benieuwd wanneer nummer 400 zich aanmeldt. Het is een ander topic maar we kunnen er een poll van maken voor wanneer we die verwachten.
Zet je wing op een klok
www.clock4u.eu

Gebruikersavatar
Stephan
Berichten: 784
Lid geworden op: 17 sep 2006, 09:37
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Stephan » 25 feb 2007, 08:58

Welkom op het forum Ben, Ik denk dat we elkaar nog wel eens tegenkomen Goes en Wissenkerke is is geen mega afstand.
Maar als je kunt 9 april is het paasparty bij Bikers Best misschien leuk om mee te gaan(als je tijd hebt uiteraard).

Groetjes Stephan

gewoon SE Henk

Bericht door gewoon SE Henk » 25 feb 2007, 09:22

Hoi Ben,
:D vanuit Kattendijke ook hartelijk welkom op dit mooie forum van GW liefhebbers. 15 mijl is inderdaad niet veel, is de Wing net goed warm. Maar zoals je al hebt kunnen lezen van Bert en Stephan, gaan er 2e paasdag veel Wingers naar Renswoude. Stephan en ik hebben aan Willy (en evt. andere zuiderburen die door de tunnel komen) voorgesteld om die dag te verzamelen bij Motel Goes. 8) De tijd wordt nog gemeld, dit afhankelijk wat de Wingers in Breda en Helvoirt voor tijd afspreken. :D
En wat de kids betreft, gewoon een keer een middag met één van hen een stukje toeren en dan is het oké. Ik heb er ook drie, waarvan één niet achterop durft/wil. :( de andere twee wel, dus dat gaat. Ik hoop dat je meegaat. En anders komen we mekaar vast een keer tegen, want Wissenkerke en Kattendijke dat is niet zo ver uit elkaar, he? Ik rij 1200 Interstate. :lol: :wink:
Zie of lees wat van je. :o

Chrit

Welkom Ben

Bericht door Chrit » 25 feb 2007, 09:43

En ook een hartelijk welkom van uit Zuid-Limburg Ben. Veel kijk en lees plezier bij het forum...En wie weet treffen we elkaar ergens bij een van de ritten.
Ook in BB zal ik er zijn.

Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 25 feb 2007, 11:51

Welkom op dit forum !!

Pieter

tosca
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 196
Lid geworden op: 17 feb 2007, 21:41

Bericht door tosca » 25 feb 2007, 12:28

Welkom en tot bij BB :wink:

mrproper
Berichten: 212
Lid geworden op: 23 mar 2006, 08:04
Locatie: Merksem - Belgie
Contacteer:

Bericht door mrproper » 25 feb 2007, 13:45

Welkom op dit steeds maar groter wordende forum Ben :wink:
GOLDWING FOR ALWAYS

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 25 feb 2007, 16:55

welkom
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

Willy

Bericht door Willy » 25 feb 2007, 19:16

Hai ben

Ook vanuit het West -Vlaamse Damme welkom en veel plezier op het forum als je wil aansluiten voor BB afspraak Motel Goes Henk laat nog wel het uur weten van vertrek hou het forum stand by

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 26 feb 2007, 08:41

Welkom hier en heel veel plezier op dit forum :-)

GOLDWINGSIDECAR

Bericht door GOLDWINGSIDECAR » 23 mar 2007, 15:34

8) 8) welkom op dit forum van uit enschede 8) 8)

Plaats reactie