GL 1000

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
peter

Re: GL 1000

Bericht door peter » 03 nov 2012, 10:18

Welkom en kijk eens hier: Tikje in het blok Al met al geen goedkope operatie :lol:

GL-1800
Berichten: 1491
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: GL 1000

Bericht door GL-1800 » 03 nov 2012, 18:02

Zoooooooooo, t blok is eruit, geen bout en/of moer origineel....gaan we nieuw bestellen. Binnenkort t blok uit elkaar. Kijken wat daar loos is, of niet vanzelf. Foto s via Photobucket lukken niet althans, t is veranderd en heb geen zin daar tijd in te steken om uit te zoeken hoe t nu weer werkt.

Bedrading is ook niet helemaal zoals t moet. Ga ffc zoeken op te koop gevraagd, zie daar mn vragen!

Zal de foto s sturen zodra ik eea snap..........zucht.........
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

tgansje
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2013, 22:48

Re: GL 1000

Bericht door tgansje » 04 mar 2013, 22:55

Hallo Rob,

Het kan zijn dat ik volkomen fout zit, maar heb je misschien gewoond in Leek en bent mee geweest naar de MC in Brugge (MC Windsor? Zo ja, zou ik het leuk vinden te weten hoe het met je gaat. Zo niet, moet ik mijn speurtocht voortzetten.

Alvast bedankt voor een reaktie.

Met vriendelijke groet,
Abel Gans

GL-1800
Berichten: 1491
Lid geworden op: 14 okt 2012, 12:00
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Waar de Wing ons brengt..

Re: GL 1000

Bericht door GL-1800 » 09 sep 2013, 07:44

tgansje schreef:Hallo Rob,

Het kan zijn dat ik volkomen fout zit, maar heb je misschien gewoond in Leek en bent mee geweest naar de MC in Brugge (MC Windsor? Zo ja, zou ik het leuk vinden te weten hoe het met je gaat. Zo niet, moet ik mijn speurtocht voortzetten.

Alvast bedankt voor een reaktie.

Met vriendelijke groet,
Abel Gans
Heee....Da s leuk Abel en idd, ik ben toen meegeweest naar Brugge. Met de Suzuki 550, weet je nog?

Prima hier, woon inmiddels in 7bergen ivm mn werk. Toch alweer 13 jaar nu. Maar wellicht kunnen we via normale mail bijkletsen? K denk niet dat t forum hiervoor is.

Mijn mail is rob.nl@planet.nl.

Verneem graag!

Gr Rob.
Iedereen weet alles maar... :? Niemand weet iets... :lol:
Groetjes Rob.

Plaats reactie