mag ik me weer s voorstellen ?

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
Yabbanoname

mag ik me weer s voorstellen ?

Bericht door Yabbanoname » 03 jan 2007, 07:41

Ik heb t een maand terug ook al gedaan, maar ik krijg de indruk dat ik een beetje gezien wordt als Honda basher door mn ongezouten kritiek op de GL1800.
Dat ben ik dus zeker niet.
Ik rijd al Honda sinds '83 en er staat sinds '94 altijd wel een honda voertuig in mn garage.
Ik zie Honda als een perfectionistisch merk, en behandel het dan ook als zodanig.
Dat ik de keuze heb om verschillende motoren te rijden, maakt me nog geen Honda hater of zo.
De keuze hebben is een luxe en ik vraag e af of er iemand is, die als ie de kans krijgt om, laten we zeggen, 5 motoren in zn garage te hebben, ook 5 GL1800 (of 5 Honda's) zal hebben.
Ik vreet kilometers, mn eerste motor (Honda Transalp) ging na bijna 130.000 km de deur uit, mn honda auto's draaien nooit minder dan 160.000 km voordat ik ze na 3 a 4 jaar weg doe (de laatste was een S2000, perfecte motor, als complete auto zijn er echter altijd opmerkingen/aanpassigen te maken).
Anyway, ik ben misschien ook een perfectionist, en zal alles doen om mn Wing zo goed mogelijk te laten zijn. Diegene die beweert dat zn ongemodifceerde GL1800 perfect is, rijdt nooit of heeft nooit wat anders geproeft (of is misschien snel tevreden).

Ik hoop wat duidelijk gemaakt te hebben, en hoop dat jullie me proberen te helpen de Wing voor mij een ideale motor te maken.

Yo!

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Re: mag ik me weer s voorstellen ?

Bericht door goldwingboy » 03 jan 2007, 09:27

Yabbanoname schreef: Diegene die beweert dat zn ongemodifceerde GL1800 perfect is, rijdt nooit of heeft nooit wat anders geproeft (of is misschien snel tevreden).

Yo!
of dekt de foutjes met de mantel der liefde toe en geniet van zijn zovele andere goede eigenschappen die onze wing ons biedt!

Wat de last betreft van je duo over windgebulder......al eens overwogen om van die op maat gemaakte oordopjes met filter aan te schaffen?

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 03 jan 2007, 09:40

doppen (op maat gemaakte plastieken) rijden we al jaren mee, verandert niks aan t feit dat er turbulentie is, en maakt t stereo geluid niet beter.

Gebruikersavatar
opahonda
Berichten: 96
Lid geworden op: 23 mar 2006, 09:33
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door opahonda » 03 jan 2007, 10:32

Misschien lekker thuis bij de buis stereo luisteren :oops:
Kijk goed uit en ook naar anderen
Afbeelding

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 03 jan 2007, 11:11

wordt mn volgende vraag, installatie van een HUD en DVDspeler (sommigen zijn helderziend)

;-)

Thnx!

Plaats reactie