Even voorstellen

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Even voorstellen

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 15:53

Hoi ik ben Edwin en ik rijd motor; geen Goldwing maar een Suzuki TL 1000 R; mijn vrouw daarentegen rijdt wel een Wing: een 1200 Aspencade uit 1985. Deze fiets heeft ze nu zo`n 18 jaar en wat ik ook probeer: ze wil geen andere! Hoeft ook niet want het is nog steeds een schitterende fiets.

Naast deze motoren zijn auto`s ook mijn hobby (mijn vrouw heeft niet zo veel met wagens): ik rijd als dagelijkse wagen een Mercedes W123 200 diesel belastingvrij en voor de zomerdag een Porsche 911 Carrera 2 Cabrio en een BMW M3 Cabrio. Voor de rally rijd ik een lancia Delta HF integrale turbo. Mijn vrouw rijdt een VW Eos Cabrio 2.0 TDI

den stillen
Berichten: 206
Lid geworden op: 14 nov 2007, 11:31
Locatie: laarne ( B )

Bericht door den stillen » 25 feb 2009, 17:18

wil je der ook nog eens bijzetten:
- hoeveel keer ga je op vakantie per jaar
-en naar waar

dan zijn we allemaal gelukkig 8)

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Bericht door sylviacbr » 25 feb 2009, 18:06

mooie wagens hoor , niets mis mee , en volgens mij wordt het tijd dat jou vrouw je ompraat om ook een wing te nemen :D

welkom hier en heel veel plezier op het forum

ik hoef niet te weten hoor hoe vaak je op vakantie gaat , dit verhaaltje is veel interresanter

gr sylvia
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 18:09

Grappig, dit is het eerste forum waar "een ander sfeertje hangt..." nog niet eerder meegemaakt: maar om jou een beetje gelukkig te maken: de porsche is een oudje van 1991, de BMW een oudje van 1994, de TL een oudje uit 1998, de Lancia een oudje uit 1989 en tja, alleen de VW is recent: 2008..maar ik zal het lijstje even afmaken: voor woon/werkverkeer gebruik in een Transalp 600 (oudje 1991), voor het vervoer van de rallywagen heb ik een mercedes 406 verlengde vrachtwagen, een oudje uit 1980. Voor de sprint en slalom gebruik ik een VW Golf GTI type 1 met G60 motor; wéér een oudje, dit maal uit 1983, voor de fun een Chevrolet Corvette uit, jawel een oudje: 1984...deze staan op http://www.extremetuning.2ya.com....ook daar staat een foto van de wing van mijn vrouw en niet te vergeten mijn Mercedes W114, in concoursstaat: een 230 6 cilinder automaat met originele Becker radio en ivoren stuur uit 1971: ja, weer een oudje..... :wink:



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rallykadett is niet meer van mij; deze is verkocht.

Afbeelding

Afbeelding

De W114 uit 1971

Afbeelding

De GTI uit 1983; 241 pk bij 363 Nm

Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 18:18

sylviacbr schreef:mooie wagens hoor , niets mis mee , en volgens mij wordt het tijd dat jou vrouw je ompraat om ook een wing te nemen :D

welkom hier en heel veel plezier op het forum

ik hoef niet te weten hoor hoe vaak je op vakantie gaat , dit verhaaltje is veel interresanter

gr sylvia
Hoi Sylvia,

Bedankt voor je reactie. Tja, ik heb toch geregeld op de wing gereden en ik moet zeggen dat het perfect rijdt...hij heeft nu zo`n 130.000 km gereden en nog steeds rijdt ie zeer goed. Begint nu een héél klein beetje olie te verbruiken maar echt heel weinig. Zit ook nog steeds erg mooi in de lak.

Meestal pak ik idd de TL maar als we met zijn tweeen gaan rijden gaan we vaak met alléén de Wing; zit ik (vaak.. :oops: ) achterop maar het is inderdaad erg genieten met die motor!

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Bericht door sylviacbr » 25 feb 2009, 18:35

ik rijdt alleen de wing als ik alleen ben , want als we samen weg gaan rijdt toch echt mijn man , heb hem nog nooit zo gek gekregen dat hij bij me achterop stapt , snap het ook wel hoor , want het is een behoorlijke man en wil ik eerlijk gezegd ook niet achterop hebben :D .

wij hebben zelf ook een 1200 , met 96000 mijl op de teller , fijne motor en hoop er nog jaren op te kunnen rijden , donderdag wordt hij weer getaxeerd , taxatie raport is bijna verlopen dus moet vernieuwd zijn , zijn weer benieuwd wat ze er van vinden , maar ben er niet zo bang voor want hij ziet er nog als nieuw uit :wink:

mooie auto's hoor echt super , oude beestjes vindt ik eerlijk gezegd vaak mooier dan de jonkies

gr sylvia
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
gerbet
Berichten: 1566
Lid geworden op: 25 jul 2006, 15:11
Locatie: Twello

Bericht door gerbet » 25 feb 2009, 18:46

:D Edwin ook vanuit twello welkom op dit forum ook geweldig dat je bij je vrouw achterop gaat ik denk niet dater veel zullen zijn die dat doen.
veel plezier zamen met julie hoby.gr gerbet

Gebruikersavatar
bikervivi
Berichten: 1113
Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
Type Goldwing: overig
Locatie: Schoten (B)
Contacteer:

Bericht door bikervivi » 25 feb 2009, 19:08

WELKOM
Samaritan Riders vzw Riding for Dreams

Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 19:12

Ach, het maakt me niet zoveel uit: ik ben toch ook niet echt klein (1.86) en mijn vrouw is van dezelfde lengte maar een stuk slanker maar ze rijdt gewoon lekker stevig. Enkel op de middenbok zetten doe ik voor haar.

Wat wel humor was (en ik wil hiermee geen enkele homo raken..) is dat mijn maat met zijn Yamaha R1 kwam te staan (weinig olie en lampje ging aan) dus zijn vrouw (Suzuki DL 1000 V-strom) bleef bij mijn vrouw en ik ging op de wing met mijn maat achterop naar het tankstation dichtbij.

Stel je voor: 2 mannen, strak in een leren racepak, op een Goldwing....als dan die maat van mij zich ook nog ontzettend verwijfd voor kan doen dan kun je wel nagaan hoe de rest van de motorrijders keken die bij het tankstation stonden.....en dan niet ff een vingertje omhoog om te groeten maar een wuifende hand......echt lachen.

Normaal gesproken zou ik zeggen dat een wing een "mannenmotor" is maar niets is minder waar: zodra ie rolt is ie goed handelbaar.

Mensen bedankt voor de reactie`s en ik kom ff terug op wat ik eerder zei: dit is wel een leuk forum..... :wink: . Het was/is niet mijn bedoeling om iemand de ogen uit te steken maar motorliefhebbers zijn vaak ook auto liefhebbers vandaar de vermelding van mijn wagens, dit zie ik ook vaak terug op de andere forums waar ik vaak zit.

Early
Berichten: 1216
Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Early » 25 feb 2009, 20:39

Welkom Edwin, bereid je maar vast voor het virus krijgt ook jou eens te pakken.
Ook mooie auto's goed voor de natte uurtjes.
Groeten Tonnie

Dawingi
Berichten: 167
Lid geworden op: 05 mei 2007, 21:16
Locatie: PEER (B)

Bericht door Dawingi » 25 feb 2009, 20:57

Hoi Edwin,
Ook van hieruit een hartelijk welkom op dit forum.
Dat jij bij je vrouw achterop de wing kruipt zegt meer over je vrouw !
Ik zou mij zeker niet schamen. Maar je moet natuurlijk wel weten dat ze een wing met duo de baas kan. Wat bij jullie dus zeker een feit is. Kan ik eigenlijk alleen maar op zeggen : proficiat aan je vrouw en aan jou met zo'n vrouw !!!! :)

Heb je echt geen foto van de wing met twee mannen erop in racepak ??
Jammer, had ik echt willen zien. :wink:

Aan gemotoriseerd vervoer heb je wel genoeg zo te zien. Kan je die allemaal bij jou binnenzetten ?
Ziet er allemaal wel mooi speelgoed uit. Prachtige wagens.

Nog vele veilige Km's toegewenst. Zowel op 4 als op 2 wielen.

Groetjes
Let's ride!!

Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 21:04

Early schreef:Welkom Edwin, bereid je maar vast voor het virus krijgt ook jou eens te pakken.
Ook mooie auto's goed voor de natte uurtjes.
Groeten Tonnie
Nee, ik denk niet dat het virus mij te pakken krijgt; zoals ik al mailde heb ik ergens in de jaren 80 een 77`er Wing gehad en die heb ik snel weer verkocht. Nu rijdt mijn vrouw al járen op haar wing en ik krijg echt niet de neiging om die uit de werkplaats te halen om er ff op te gaan rijden...dan pak ik toch eerder de TL. Vind er weinig spanning in zitten om er mee te gaan rijden. Nogmaals: als we samen rijden dan vind ik het erg leuk om ermee te rijden of om achterop te zittten: gewoon relaxed rondtoeren....

Hmm....de porsche, de bmw en de Eos zijn niet echt voor de natte uurtjes. De Golf en de mercedes W114 komen alleen buiten als het droog is net als de Corvette.
Blijven de Mercedes bus, de mercedes 200 diesel en de Lancia over....

EN DE LANCIA is INDERDAAD een NAT WEER WAGEN.....driften met 4 wielen....GAAF.
Laatst gewijzigd door autorallysport op 25 feb 2009, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
autorallysport
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 feb 2009, 14:55
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Heetveld

Bericht door autorallysport » 25 feb 2009, 21:06

Dawingi schreef:Hoi Edwin,
Ook van hieruit een hartelijk welkom op dit forum.
Dat jij bij je vrouw achterop de wing kruipt zegt meer over je vrouw !
Ik zou mij zeker niet schamen. Maar je moet natuurlijk wel weten dat ze een wing met duo de baas kan. Wat bij jullie dus zeker een feit is. Kan ik eigenlijk alleen maar op zeggen : proficiat aan je vrouw en aan jou met zo'n vrouw !!!! :)

Heb je echt geen foto van de wing met twee mannen erop in racepak ??
Jammer, had ik echt willen zien. :wink:


Aan gemotoriseerd vervoer heb je wel genoeg zo te zien. Kan je die allemaal bij jou binnenzetten ?
Ziet er allemaal wel mooi speelgoed uit. Prachtige wagens.



Nog vele veilige Km's toegewenst. Zowel op 4 als op 2 wielen.

Groetjes
Nee, heb jammer genoeg geen foto......

Goldwingpoes
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 247
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:56
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bilzen

Bericht door Goldwingpoes » 25 feb 2009, 21:38

En ik heb alleen maar een ouwe velo :roll: :roll: :roll:

Grts G.W.P.
Don't dream your life ....Live your dreams !

goldwingboy
Berichten: 836
Lid geworden op: 23 mar 2006, 10:05
Locatie: Linter (B) ex-goldwing 1800

Bericht door goldwingboy » 25 feb 2009, 22:05

Bedoel je met die oude velo daarmee je Goldwing :lol: ?

Plaats reactie