voorstellen
voorstellen
Ik ben Ton Mooijman en woon in Capele aan den IJssel.
Mijn Goldwing is een 1200 SEI 1986.
Deze motor heb ik nu 11 jaar en tot nu toe probleemloos.
Helaas bleek tijdens de OLDTIMERRIT dat mijn dynamo aan zijn eind is.
Deze laat ik binnenkort repareren zodat ik ook dit jaar weer met plezier kan blijven rijden.
Ik ben overigens erg benieuwd naar andere 1200 SEI rijders.
Geen idee hoeveel er nog in Nederland rijden.
Reageer eens naar mijn email ton.mooijman@casema.nl
Mijn Goldwing is een 1200 SEI 1986.
Deze motor heb ik nu 11 jaar en tot nu toe probleemloos.
Helaas bleek tijdens de OLDTIMERRIT dat mijn dynamo aan zijn eind is.
Deze laat ik binnenkort repareren zodat ik ook dit jaar weer met plezier kan blijven rijden.
Ik ben overigens erg benieuwd naar andere 1200 SEI rijders.
Geen idee hoeveel er nog in Nederland rijden.
Reageer eens naar mijn email ton.mooijman@casema.nl
- RonalT
- Berichten: 13419
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Hallo Ton, welkom.
Er rijden er meer rond, maar ik durf geen getal te noemen.
Zo ben ik best benieuwd hoeveel GW's er rondrijden. Maar daar heeft ook niemand zicht op volgens mij
Er rijden er meer rond, maar ik durf geen getal te noemen.
Zo ben ik best benieuwd hoeveel GW's er rondrijden. Maar daar heeft ook niemand zicht op volgens mij
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
-
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
- Locatie: Deventer
- Contacteer:
- Wingnut
- Berichten: 713
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
- Type Goldwing: GL1800
Hallo Ton, welkom bij dit forum.
Ik heb ook 2 GL1200 SEI's gehad in mijn 30 jarige Goldwing ervaring. Een van de mooiste GoldWing die ik er volgens mij gemaakt zijn en ik heb hier mooie herinneringen aan.
Eentje in 1987, die ik nieuw uit Amerika heb laten komen en omdat het de 1e in Nederland was, ook heb moeten laten type goedkeuren door de RDW, wat nog een hele toer was om dit gedaan te krijgen.
Deze heb ik in 1989 tegen een 1500 ingeruild. Toen ik met deze 1500 een ongeluk heb gehad in 1990 met veel schade heb ik om het seizoen af te maken weer een gebruikte GL 1200 SEI terug gekocht. Omdat ik wel de 6 cylinder vermogen mistte, deze SEI weer ingeruild tegen een 1991 1500.
Ben er zuinig op, een mooie blijft zijn waarde houden.
Ik heb ook 2 GL1200 SEI's gehad in mijn 30 jarige Goldwing ervaring. Een van de mooiste GoldWing die ik er volgens mij gemaakt zijn en ik heb hier mooie herinneringen aan.
Eentje in 1987, die ik nieuw uit Amerika heb laten komen en omdat het de 1e in Nederland was, ook heb moeten laten type goedkeuren door de RDW, wat nog een hele toer was om dit gedaan te krijgen.
Deze heb ik in 1989 tegen een 1500 ingeruild. Toen ik met deze 1500 een ongeluk heb gehad in 1990 met veel schade heb ik om het seizoen af te maken weer een gebruikte GL 1200 SEI terug gekocht. Omdat ik wel de 6 cylinder vermogen mistte, deze SEI weer ingeruild tegen een 1991 1500.
Ben er zuinig op, een mooie blijft zijn waarde houden.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
-
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 2545
- Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Altea ( Spanje )
- bikervivi
- Berichten: 1113
- Lid geworden op: 30 jul 2006, 19:13
- Type Goldwing: overig
- Locatie: Schoten (B)
- Contacteer:
Voorstellen
Mijn naam is Huib van der Ploeg, en woon in Haarlem.
Na een 1200 en twee maal een 1500 heb ik nu een 1800.
Dat was wel even wennen, maar ik zou niet meer terug willen.
Nu waren ze alle vier occasions, maar ze hadden allen het zelfde probleem.
Waar is het Owners Manual???????
Weet iemand wat de eerste eigenaren hiermee doen?
Na een 1200 en twee maal een 1500 heb ik nu een 1800.
Dat was wel even wennen, maar ik zou niet meer terug willen.
Nu waren ze alle vier occasions, maar ze hadden allen het zelfde probleem.
Waar is het Owners Manual???????
Weet iemand wat de eerste eigenaren hiermee doen?
-
- Berichten: 1216
- Lid geworden op: 06 mei 2008, 23:45
- Locatie: Deventer
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Hoi huub, welkom maar ik denk dat je beter een nieuw topic kunt openen.st Bernhard schreef:Mijn naam is Huib van der Ploeg, en woon in Haarlem.
Na een 1200 en twee maal een 1500 heb ik nu een 1800.
Dat was wel even wennen, maar ik zou niet meer terug willen.
Nu waren ze alle vier occasions, maar ze hadden allen het zelfde probleem.
Waar is het Owners Manual???????
Weet iemand wat de eerste eigenaren hiermee doen?
Je stelt je nu voor in een topic van iemand anders dmv. een nieuw antwoord.
Groet Tonnie
-
- Berichten: 683
- Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
- Locatie: hoogezand
- Wingnut
- Berichten: 713
- Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
- Type Goldwing: GL1800
Ja dit zijn in pinciple dezelfde uitvoeringen, alleen andere naam en kleur.
In 1985 kwam de 1200 LTD (Limited) in de gouden kleur, in 1986 werd dit de SEI (Special Edition Injection) in de ivoor witte kleur en enkele wijzigingen aan het injektiesysteem om problemen in de bergen te voorkomen zoals de LTD deze had.
In 1985 kwam de 1200 LTD (Limited) in de gouden kleur, in 1986 werd dit de SEI (Special Edition Injection) in de ivoor witte kleur en enkele wijzigingen aan het injektiesysteem om problemen in de bergen te voorkomen zoals de LTD deze had.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering
voorstellen
hoi ton.
ook vanuit capelle a/d ijssel een warm welkom en veel leesplezier hier op het forum.
we komen mekaar zeker nog een keer tegen in capelle.
groet george
ook vanuit capelle a/d ijssel een warm welkom en veel leesplezier hier op het forum.
we komen mekaar zeker nog een keer tegen in capelle.
groet george