Toch een GW

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
BlackWing2018
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:07
Type Goldwing: GL1800

Toch een GW

Bericht door BlackWing2018 » 28 feb 2018, 14:25

Hallo forumleden,
Hierbij wil ik me graag even voorstellen aan de club. Mijn naam is Peter. Na 2 Pan Europeans 1100 en twee Pan Europeans 1300 dus nu naar de (2018)Goldwing overgestapt. Ik ben een Honda adept. Doe het onderhoud zelf. Ik hoop samen met mijn partner de komende jaren de nodige kilometers op de Goldwing te zetten. Wij hebben nu eindelijk de tijd om te gaan en staan waar we willen en dat voelt "motors". Ik heb in het recente verleden de meeste uithoeken van Europa met de motor bezocht, Portugal, Spanje, Scandinavie, Alpen etc.
De Wing dobbert nu nog ergens op zee, we hopen hem in maart geleverd te krijgen. Als ie er is stuur ik wat plaatjes.
Wij zijn geen mensen van grootschalige evenementen, daar zul je ons dus niet snel treffen, maar we genieten des te meer van ontmoetingen met andere motorrijders als we onderweg zijn.
Hopelijk snel tot ziens ergens op de mooie Europese wegen.

Vriendelijk groet,
Peter

Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Re: Toch een GW

Bericht door Wingnut » 28 feb 2018, 14:55

Welkom Peter bij dit forum en proficiat met je nieuwe aankoop.

Ik heb ook een 2018 model DCT/Airbag gekocht, maar ben al lang GoldWing rijder (sinds 1979), een ware Goldwing fanaat (daarom forumnaam Wingnut) en ook Honda adept en jij was dus schijnbaar een Pan fan met diverse wisselingen over de jaren.

Ik denk dat bij de ontwikkeling van het nieuwe 2018 Golwing model met een moderner en slanker uiterlijk en veel minder gewicht, naast jongere motorrijders, Honda ook de Pan European rijder wilde aanspreken, ook omdat er geen nieuwe Pan European meer zal komen. In de USA wordt de nieuwe GoldWing ook wel ST1800 genoemd op forums, waar wel een kern van waarheid in zit gezien de vormgeving.

Dus in jouw geval is Honda hierin geslaagd. Ik denk wel dat de 2018 GoldWing je zal bevallen.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

BlackWing2018
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:07
Type Goldwing: GL1800

Re: Toch een GW

Bericht door BlackWing2018 » 28 feb 2018, 15:53

Inderdaad Wingnut, Tour DCT met AirBack. Die AB hoop ik nooit nodig te hebben maar van de DCT zal ik dankbaar gebruik maken.
Ik heb niet zo'n lange motorhistorie als her opstapper (zo'n 20 jaar geleden). Maar als je sinds 1979 Goldwing rijdt ben jij ook niet gisteren geboren. :D
Ik heb erg veel plezier gehad van de Pan Europeans en hun super betrouwbaarheid, bij elkaar zo,n 300k op gereden nooit een probleem mee gehad en ik kon er mee lezen en schrijven. Vond het nog steeds leuk om met zo'n tourfiets een sportieve rijder de berg op te duwen en er dan in de laatste bocht nog even voorbij te steken :wink: :wink: . Maar mijn partner vindt dat niet meer bij mijn leeftijd horen... Onzin natuurlijk.
Ik heb alle youtube filmpjes van de 2018 GW inmiddels tot in den treure bekeken en besloten dat ik daar stiekem ook wel erg leuk mee
zal kunnen sturen. Honda heeft daar toch weer een mooi technisch hoogstandje neergezet. Ik ben heel benieuwd hoe de DCT gaat bevallen. Maar zo te zien werkt het allemaal erg mooi. De eerste reizen ben ik al aan het plannen.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Toch een GW

Bericht door De Motormuis » 28 feb 2018, 19:00

Hallo BlackWing2018

Welkom op ons mooie forum.
Wens je hier veel lees en leerplezier.
En ook veel plezier en veel fijne en
veilige kilometers met je nieuwe Wing.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 806
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Toch een GW

Bericht door meire » 01 mar 2018, 09:49

Hallo Peter,

Welkom op het forum. :!: :!:
Proficiat met de mooie aankoop :!:
En ook veel fijne en veilige kilometers met 2018 GoldWing :!: :!:
Vele Groetjes,Meire

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Toch een GW

Bericht door peter n.d. » 03 mar 2018, 18:05

Beste BlackWing 2018 , veel plezier en vele vellige km gewenst met de Nieuwe 1800 model 2018 GoldWing . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Plaats reactie