voorstellen

Hier kunnen (nieuwe) forumleden zich voorstellen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
25 jaar k2
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
Type Goldwing: GL1000
Locatie: IJmuiden

voorstellen

Bericht door 25 jaar k2 » 10 dec 2015, 12:41

Mijn naam is Gerard Jaspers ik woon in IJmuiden en bezit nu bijna 25 jaar een gl1000 k2
Dit is mijn eerste en waarschijnlijk ook mijn laatste motor waarom ??? omdat ze oerdegelijk en
niet stuk te krijgen zijn. :D :D
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.

Gebruikersavatar
rudolphwolven
Berichten: 534
Lid geworden op: 26 mei 2008, 02:11

Re: voorstellen

Bericht door rudolphwolven » 10 dec 2015, 13:36

Hoi Gerard,
Welkom op het forum......
Trouwens........???......... ben jij soms diegene met wie ik deze zomer zo'n leuke ontmoeting in mijn woonplaats heb gehad........of verwissel ik je met een andere IJmuidenaar?......die motor was ook een gele K2.....?
mvg, Ruud
Proud winner of the NGWClub-USA contest "Bike of the Year 2016"-----with my 1975 Honda GL1000 K1
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
25 jaar k2
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
Type Goldwing: GL1000
Locatie: IJmuiden

Re: voorstellen

Bericht door 25 jaar k2 » 10 dec 2015, 14:53

Dag Ruud,

Goed gezien van je ja ik ben dezelfde als van de zomer dus weet als geen ander hoe mooi jou k1 is
is een absolute winnaar.
Trouwens het contact met koltd is gelegd en ik ga hem eerdaags bezoeken en na de winterstop met de motor langs
Hij heeft mij vandaag foto,s gestuurd van zijn k0 en ltd.
Ik doe niet aan slijmen of aan mensen ophemelen maar zijn k0 is schitterend maar zijn ltd slaat werkelijk alles
adembenemend mooi die fiets.

M.v.g Gerard
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6763
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: voorstellen

Bericht door De Motormuis » 10 dec 2015, 15:06

Hallo Gerard.

Welkom op ons mooie forum.
Veel plezier met lezen.
En veel plezier en veel fijne en
veilige kilometers met je Wing.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
meire
Berichten: 807
Lid geworden op: 19 jul 2009, 19:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: oost-vlaanderen

Re: voorstellen

Bericht door meire » 10 dec 2015, 16:01

Beste,Gerard
welkom op het forum :)
veel fijne en veilige kilometers met je Wing :!: :!:
Vele Groetjes,Meire

Gebruikersavatar
rudolphwolven
Berichten: 534
Lid geworden op: 26 mei 2008, 02:11

Re: voorstellen

Bericht door rudolphwolven » 10 dec 2015, 17:53

25 jaar k2 schreef:Dag Ruud,
Goed gezien van je ja ik ben dezelfde als van de zomer dus weet als geen ander hoe mooi jou k1 is
is een absolute winnaar.
Trouwens het contact met koltd is gelegd en ik ga hem eerdaags bezoeken en na de winterstop met de motor langs
Hij heeft mij vandaag foto,s gestuurd van zijn k0 en ltd.
Ik doe niet aan slijmen of aan mensen ophemelen maar zijn k0 is schitterend maar zijn ltd slaat werkelijk alles
adembenemend mooi die fiets.
M.v.g Gerard
Goh,..... leuk hoor dat je nu ook op het forum zit.
Ja, de LTD en de K0 van Harry zijn beide heel bijzonder en mooi.....hij heeft nog meer GW moois......tjonge haast niet te geloven....
Hij heeft ooit een GW op zijn garagedak gehad en zijn huis herken je tegenwoordig heel snel omdat hij een prachtig 1/2 GL1000 motorblok op ooghoogte buiten tegen de muur bij de garage heeft opgehangen / vastgezet....staat heel bijzonder !
Harry weet er vreselijk veel van en is op verzoek altijd bereid om te helpen......
Veel plezier op het forum en vooral op je K2.
Hartelijke groeten,
Ruud
Proud winner of the NGWClub-USA contest "Bike of the Year 2016"-----with my 1975 Honda GL1000 K1
http://www.ngwclub.com/forum/viewtopic. ... 16#p648054" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
jwt67
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 jul 2015, 18:45
Type Goldwing: GL1000
Locatie: Westervoort

Re: voorstellen

Bericht door jwt67 » 13 dec 2015, 07:40

Hoi Gerard, ik zag zojuist pas dat je nieuw op het forum bent. Ik dacht eigenlijk dat je een oud gediende was. Nou van harte welkom natuurlijk zeker met zo'n mooie K2 want dat is zonder enige twijfel het mooiste model........ :wink:
Is geel trouwens de originele kleur? Ik dacht dat deze alleen op de K1 hoorde. We spreken elkaar vast en zeker nog want al 25 een k2 in bezit betekend ook een hoop ervaring :D

Groeten,
Jan-Willem
GL1000 K2

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: voorstellen

Bericht door peter n.d. » 13 dec 2015, 17:58

Beste Gerard , veel plezier en vele vellige km gewenst met je GoldWing . :mrgreen: Groeten Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
25 jaar k2
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
Type Goldwing: GL1000
Locatie: IJmuiden

Re: voorstellen

Bericht door 25 jaar k2 » 23 dec 2015, 17:09

Allen bedankt voor het warme welkom

Mvg Gerard
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.

Gebruikersavatar
25 jaar k2
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 102
Lid geworden op: 10 dec 2015, 12:33
Type Goldwing: GL1000
Locatie: IJmuiden

Re: voorstellen

Bericht door 25 jaar k2 » 23 dec 2015, 17:23

jwt67 schreef:Hoi Gerard, ik zag zojuist pas dat je nieuw op het forum bent. Ik dacht eigenlijk dat je een oud gediende was. Nou van harte welkom natuurlijk zeker met zo'n mooie K2 want dat is zonder enige twijfel het mooiste model........ :wink:
Is geel trouwens de originele kleur? Ik dacht dat deze alleen op de K1 hoorde. We spreken elkaar vast en zeker nog want al 25 een k2 in bezit betekend ook een hoop ervaring :D

Groeten,
Jan-Willem
Dag Jan -Willem

klopt helemaal ik ben nieuw op het forum maar rij als bijna 25 jaar op mijn k2( ik vind het op de LTD na ook de mooiste maar das smaak :D )ik ben eigenlijk niet zo van de clubjes enz
maar vind de tips en hulp hier gewoon geweldig dan moet je lid worden ook,vandaar.
Over de kleur heb je volkomen gelijk mijne is origineel blauw( de lakset ligt keurig op zolder en is niet te koop hahaha)deze gele zet heb ik zelf gespoten met een airbrush en ook de striping is zelf gedaan.
Waarom geel denk je dan simpel vroeger wou niemand een gele en dan wil ik hem juist :mrgreen: :mrgreen: een beetje tegen de stroom in zwemmen zeg maar.
Het onderhoud heb ik altijd zelf gedaan maar voor de grote en moeilijke zaken plus de onderdelen ben ik een trouwe klant bij Frank Lemstra in Wormerveer(geweldige vakman).

Gr Gerard
eenmaal een Wing nooit meer een ander ding.

Plaats reactie