1100, 1200, 1500
-
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 14 apr 2014, 05:07
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Hellevoetsluis
1100, 1200, 1500
Voorstellen is het niet echt, ben al een poosje op het forum, maar toch.......
Heb vanmorgen m'n 1200 Asp weggebracht en een 1500 opgehaald
Niet dat er iets mis was met onze 1200 maar ik kwam deze tegen op het net ; eens nagedacht, een stukje wezen rijden, met Elis gepraat, nog een stuk wezen rijden, eens gaan kijken bij de aanbieder, weer nadenken, proefrit gemaakt, Elis overtuigt dat het ook voor haar veel beter is , inruil besproken (deed toch iets pijn) en nu dus opgehaald !!!
Het is een 1500/6 uit 1989 met 53000 mijl op de teller.
Voor zover ik heb gelezen de voorloper van de Aspencade, voor de Interstate op de markt kwam.
De eerste rit naar Hoogezand was een geweldige ervaring, strak sturen, acceleratie, comfort en wat een stilte (behalve de wind om m'n helm ) Dan merk je dat een proefrit toch alleen maar een indruk geeft.
Eigenlijk is het wel een beetje (te?) snel gegaan allemaal, van een 1100 naar een 1200 en nu een 1500 in een half jaar tijd . Van de andere kant, op de eerste 2 moto's samen dik 14000 kilometer gereden, voornamelijk met z'n 2en (vraag me af waarom ik nog de bijtelling voor die leasbak betaal ) dus de hang naar meer is steeds gevoed geweest.
Het deksel van de topkoffer is vervangen (iets kleurverschil) en de kappen van de remschijven voor zijn in dezelfde kleur als de motor.
Waar ik op dit moment nieuwsgierig naar ben:
- Zat er in de vroege jaren van de 1500 geen spoiler en koffer rek op?
- Waren de kappen over de remschijven voor in het begin gespoten in de kleuren van de motor?
Niet dat het veel uitmaakt, een spoiler zit er zo op en de mee gekleurde kappen staan goed vindt ik. Alleen maar nieuwsgierigheid.
Morgen terug naar Hellevoetsluis, waarschijnlijk in de regen maar dat mag de pret niet drukken.......
Groet,
Roelof
Heb vanmorgen m'n 1200 Asp weggebracht en een 1500 opgehaald
Niet dat er iets mis was met onze 1200 maar ik kwam deze tegen op het net ; eens nagedacht, een stukje wezen rijden, met Elis gepraat, nog een stuk wezen rijden, eens gaan kijken bij de aanbieder, weer nadenken, proefrit gemaakt, Elis overtuigt dat het ook voor haar veel beter is , inruil besproken (deed toch iets pijn) en nu dus opgehaald !!!
Het is een 1500/6 uit 1989 met 53000 mijl op de teller.
Voor zover ik heb gelezen de voorloper van de Aspencade, voor de Interstate op de markt kwam.
De eerste rit naar Hoogezand was een geweldige ervaring, strak sturen, acceleratie, comfort en wat een stilte (behalve de wind om m'n helm ) Dan merk je dat een proefrit toch alleen maar een indruk geeft.
Eigenlijk is het wel een beetje (te?) snel gegaan allemaal, van een 1100 naar een 1200 en nu een 1500 in een half jaar tijd . Van de andere kant, op de eerste 2 moto's samen dik 14000 kilometer gereden, voornamelijk met z'n 2en (vraag me af waarom ik nog de bijtelling voor die leasbak betaal ) dus de hang naar meer is steeds gevoed geweest.
Het deksel van de topkoffer is vervangen (iets kleurverschil) en de kappen van de remschijven voor zijn in dezelfde kleur als de motor.
Waar ik op dit moment nieuwsgierig naar ben:
- Zat er in de vroege jaren van de 1500 geen spoiler en koffer rek op?
- Waren de kappen over de remschijven voor in het begin gespoten in de kleuren van de motor?
Niet dat het veel uitmaakt, een spoiler zit er zo op en de mee gekleurde kappen staan goed vindt ik. Alleen maar nieuwsgierigheid.
Morgen terug naar Hellevoetsluis, waarschijnlijk in de regen maar dat mag de pret niet drukken.......
Groet,
Roelof
- wilcom2005
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 477
- Lid geworden op: 21 aug 2012, 21:15
- Type Goldwing: GL1200
- Locatie: Apeldoorn
- Contacteer:
- director
- Berichten: 3912
- Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Volkel
- Contacteer:
Re: 1100, 1200, 1500
Gefeliciteerd, mooie kleur (heb ik ook).
Veel veilige kilometers en snel weer door naar een 1800
Veel veilige kilometers en snel weer door naar een 1800
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl
Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018
- Tourer
- Berichten: 158
- Lid geworden op: 11 jul 2013, 17:43
- Type Goldwing: GL1800
Re: 1100, 1200, 1500
Moi Roelof,
Gefeliciteerd met de 1500, veel plezier voor jullie beiden met en op de nieuwe aanwinst toegewenst.
Groeten Ties
Gefeliciteerd met de 1500, veel plezier voor jullie beiden met en op de nieuwe aanwinst toegewenst.
Groeten Ties
Vorige motoren: Intruder 750, 2x Intruder 1400, Intruder LC 1500, BMW K1200LT, GL1800.
Huidige: GL 1800 Goldwing Tour DCT.
Huidige: GL 1800 Goldwing Tour DCT.
- cooper
- Berichten: 2064
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Stabroek (Belgie)
Re: 1100, 1200, 1500
Eentje met jaren maar nog niet veel ervaring,nog helemaal origineel blijkbaar!
Gefeliciteerd daar ben je nog jaren zoet mee, heb er zelf ook eentje uit '89 en zit momenteel op 177.000 probleemloze kilometers, enkel de bak is wel gereviseerd.
Spoiler en topkofferrek is niet standaard op deze oldies, remschijfcovers zijn standaard in't grijs.
Wens je nog vele zonnige en veilige kilometers toe.
Gefeliciteerd daar ben je nog jaren zoet mee, heb er zelf ook eentje uit '89 en zit momenteel op 177.000 probleemloze kilometers, enkel de bak is wel gereviseerd.
Spoiler en topkofferrek is niet standaard op deze oldies, remschijfcovers zijn standaard in't grijs.
Wens je nog vele zonnige en veilige kilometers toe.
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
- RonalT
- Berichten: 13416
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Dinteloord
Re: 1100, 1200, 1500
Nee, ze waren een soort grijs gespoten. Volgens mij hadden ze allemaal dezelfde kleur. Onderstaande foto toont hoe ze er uit zagen....Roelof schreef:- Waren de kappen over de remschijven voor in het begin gespoten in de kleuren van de motor?
Groeten, RonalT
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is
And there is no better teacher than experience (Christain Horner)
- De Motormuis
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 6764
- Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Geldrop. Noord Brabant.
Re: 1100, 1200, 1500
Gefeliciteerd met je 1500.
Mooie motor zo op de foto's.
Kun je toch weer een hele tijd lekker
comfartabel op toeren.
Veel fijne en veilige kilometers.
Mooie motor zo op de foto's.
Kun je toch weer een hele tijd lekker
comfartabel op toeren.
Veel fijne en veilige kilometers.
Groeten,
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
Wil.
Een Goldwing rijder is een blijde rijder.
Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.
HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.
- ijsbeer
- Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
- Berichten: 337
- Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:05
- Type Goldwing: GL1500
- Locatie: Vidreres Espanja
Re: 1100, 1200, 1500
Gefeliciteerd met je 1500. Zelfde kleur als de mijne
groet Dirk (IJsbeer)
GL 1500 SE met EML zijspan sinds 2/2018
Honda 500TWIN 1989-1990,
Kawasaki 600 GPX 2003-2005,
BMW K75RT 2005-2010,
BMW R1100RT 2010-2014 en Yamaha FJR 1300 2010-2014,
Goldwing 1500 Aspencade
Goldwing 1500 SE zijspan
sinds 21-06-2021 niks behalve blik
Je heb maar een leven dus maak er iets leuks van!
GL 1500 SE met EML zijspan sinds 2/2018
Honda 500TWIN 1989-1990,
Kawasaki 600 GPX 2003-2005,
BMW K75RT 2005-2010,
BMW R1100RT 2010-2014 en Yamaha FJR 1300 2010-2014,
Goldwing 1500 Aspencade
Goldwing 1500 SE zijspan
sinds 21-06-2021 niks behalve blik
Je heb maar een leven dus maak er iets leuks van!
-
- Berichten: 1884
- Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
- Type Goldwing: GL1800
Re: 1100, 1200, 1500
Beste Roelof , veel plezier met je nieuwe aanwinst Groeten Peter n.d.
- Framar
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 apr 2009, 14:25
- Type Goldwing: GL1800
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: 1100, 1200, 1500
Hallo Roelof.
Gefeliciteerd met je overstap naar n 1500
Heb je al eens voorbij zien rijden op de Vloedlijn.
Veel veilige km gewenst
Frans en Marion ( Framar)
Gefeliciteerd met je overstap naar n 1500
Heb je al eens voorbij zien rijden op de Vloedlijn.
Veel veilige km gewenst
Frans en Marion ( Framar)