2013 Weekend Duitsland

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
peter

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door peter » 30 aug 2012, 16:39

ronnieD schreef:gaat dit nog ergens over???????--alles wat ik tot nu toe gelezen heb,is niets anders dan:als je geen 300km wilt rijden ben je een zeur--als je niet in een hotel wil dan hoor je er niet echt bij (spelbreker) ik blijf wel thuis!!!--Ronald
Nee nee niks van dat. Je moet ook nog deze: viewtopic.php?f=19&t=7735 mee doen :!: :!: :!:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 30 aug 2012, 23:49

Nee, Ronald dit gaat nog nergens over. Zoals ieder jaar moet er oeverloos gepraat worden over nix en ineens is er een idee wat uitgewerkt wordt en in juli gaan we weer een lang weekend weg.

En over de afstand of hotel/tent worden we het wel weer eens..... :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 31 aug 2012, 16:45

Iedereen tevreden houden lukt je nooit. Ik heb ook geen idee hoe het weekend van 2012 georganiseerd werd, want toen zat ik nog niet op dit forum.

Wat mij simpel maar toch goed lijkt is: laat iedereen die een suggestie heeft dat in een bepaald topic erover indienen. Eigenlijk in dit topic dan. Maak er een poll van. Henk dan misschien met z'n Arlon, RonalT met Winterberg, en er zullen er nog wel wat meer zijn die een idee hebben. Dan de meeste stemmen gelden.

Mochten er, wat ik niet denk, nu opeens 30 forummers met een suggestie komen, dan zou je de 4 of 5 met de meeste stemmen daarvan, naar een "tweede ronde" kunnen laten doorgaan, en daar dan dus opnieuw voor laten stemmen. (waarom niet de nr 1 van de 1e ronde pakken: omdat er ook andere mensen suggesties hebben ingestuurd, en waarschijnlijk op hun eigen suggustie hebben gestemd. Als deze afgevallen zijn, zijn hun stemmen van waarde en kan bijvoorbeeld de nr 3 in de 1e ronde nog als nr 1 eindigen bijvoorbeeld).

Wat trouwens op nr.2 eindigt zou meteen een goed alternatief kunnen zijn voor 2014 :-).

Hotel/camping kan ik weinig over zeggen. Weet niet hoe de verhoudingen dit jaar lagen? Heb hier paar mensen gezien met een mooie aanhanger waar je een hele mooie tent uit tovert. Kan begrijpen dat als je dat hebt, je niet in een hotel gaat. Wat in dat van Henk staat, daar in Arlon, die stacaravans, dat is eventueel ook een optie natuurlijk, dan zit je toch allemaal bij elkaar op een camping. Maar dat is dan voor Chrit, om dat verder te organiseren. :D

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 31 aug 2012, 17:04

Johan, wees er van overtuigd dat het altijd heel democratisch gaat.
Als iemand zegt we gaan naar XXXX zijn er mensen die graag meegaan. Diegene die iets geroepen heft mag het dan organiseren. En in het verleden liete n we de taak van het organiseren eigenlijk altijd over aan Peter. Maar omdat Chrit dit jaar wat meer tijd heeft en door B&W van de gemeente Stein is voorgedragen heb ik heel damocretisch besloten dat Chrit tot organisator is benoemd. :lol:

Kijk maar eens terug in oude topics, het ging altijd op deze manier. Een hoop gezeur en ineens is er een idee en het komt goed. Vrijdag weg, een hotel en camping, wat ritten en gezellige avonden, maandag terug naar huis.....

Iedereen weer tevreden.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 31 aug 2012, 17:34

Ben benieuwd RonalT :-).

Mij maakt het eigenlijk niet uit waar naartoe. Vind het in de regel altijd goed. Enige wat altijd belangrijk is, is de datum, in verband met vrij plannen.

Met Chrit gaat helemaal goed komen :D

george bolk

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door george bolk » 31 aug 2012, 18:24

hoi .
heel veel lol en altijd vrijheid en blijheid niks moet alles mag en in dat weekend een heerlijke bbq geregeld door onze koning regelaar peter ( voorheen ASPIE ) altijd super weekenden gehad zie alle topics erover.


groeten george

peter

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door peter » 31 aug 2012, 20:30

Thanx George..

Afbeelding

Ik bloos ervan. :D

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 31 aug 2012, 20:47

Oeps, ik herken je niet eens Peter. Je bent veranderd sinds we elkaar de laatste keer gezien hebben. :D
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 15 sep 2012, 14:24

het zou mooi zijn als we ergens in januari of zo alle evenementen op een kalender kunnen zetten zodat iedereen en ik vooral op tijd vrij kan krijgen cq vragen.
Hoe en waar kunnen we dan altijd later beslissen.
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Karin

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Karin » 15 sep 2012, 15:36

Rongoos schreef:het zou mooi zijn als we ergens in januari of zo alle evenementen op een kalender kunnen zetten zodat iedereen en ik vooral op tijd vrij kan krijgen cq vragen.
Hoe en waar kunnen we dan altijd later beslissen.
RonalT maakt elk jaar een kalender... :mrgreen:
viewtopic.php?f=19&t=4185" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door RonalT » 15 sep 2012, 16:53

En vooral dit soort evenementen proberen we steeds zo vroeg mogelijk te plannen...
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Rongoos » 18 sep 2012, 19:45

Inderdaad!! mijn excuses!
Dat is precies wat ik bedoel.
Wel zag ik dat het seizoen is afgelopen nu? :)
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Chrit » 18 sep 2012, 20:03

Maar omdat Chrit dit jaar wat meer tijd heeft en door B&W van de gemeente Stein is voorgedragen heb ik heel damocretisch besloten dat Chrit tot organisator is benoemd. :lol:

IK????? ECHT NIET......................
Dat is democratisch.......hahahaha
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door Honda GL Castlebiker » 26 nov 2012, 18:16

Benieuwd wat het Goldwingforum op de kalender gaat zetten voor volgend jaar ;-).

Heb vandaag maar 4x mijn dochtertje weggebracht en opgehaald van / naar school, want niet rijden = ook afkicken. En voor met de motor te rijden vond ik het weer niet goed genoeg vandaag. Toch nog wat kilometers gemaakt.

Morgen weer met de vrachtwagen weg. Ritje naar Polen. Kunnen we weer sturen :-).

peter

Re: 2013 Weekend Duitsland

Bericht door peter » 09 dec 2012, 10:08

Niet veel nieuws over het 2013 weekend :?: :?: Kom Ronald doe je best eens want ik ben nieuwsgierig wat er gaat gebeuren vooral.... wanneer :mrgreen:

Plaats reactie