duitsland nederland 11 aug.

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.

duitsland nederland 11 aug.

Peiling eindigde op 26 jul 2012, 20:50

leuk
13
25%
leuk
13
25%
leuk
13
25%
leuk
13
25%
niet leuk
0
Geen stemmen
niet leuk
0
Geen stemmen
niet leuk
0
Geen stemmen
niet leuk
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 52

Gebruikersavatar
inside
Berichten: 580
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:24
Type Goldwing: GL1800
Locatie: arnhem

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door inside » 10 aug 2012, 21:14

RonalT schreef:Om het eenvoudig te houden worden de belangeijke mededelingen zoals startpunt en tijd en de deelnemerslijst in het eerste bericht bijgehouden.
Heeft twee voordelen:
  • als je steeds een nieuw bericht maak staan er oude en oudere lijstjes in de topic,
  • het is lastig te vinden.
dank voor je snelle reactie

Gr. Hans

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2332
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Rongoos » 10 aug 2012, 22:58

Ik heb er zin in, het weer wordt geweldig.
Dus brommen met die handel.
Ik ga zo maar naar bed want de wekker staat op 05.30 uur :?
Tot morgen!
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Devoraz » 10 aug 2012, 23:13

Vanavond even een kort ritje gemaakt samen met Black Wing en dat beviel erg goed. Ik heb ook echt zin in morgen!! :lol:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

peter

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door peter » 11 aug 2012, 07:19

Ontbijtje naar binnen en een zooitje aspro's. Flink last van het nekje maar daar laat ik me niet door tegenhouden. Nog een kwartier en we draaien het gas weer open :D

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door lemmens » 11 aug 2012, 07:21

Voor hen die vandaag rijden
Have Funn

Wij kunnen er niet bij zijn
Er zijn mensen die ook nog moeten werken
De rit in sept. Moeten we ook missen
Maar dan zitten we zelf op vakantie

Doe voorzichtig met zn allen en ik lees de verhalen wel
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

peter

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door peter » 11 aug 2012, 21:38

We zijn weer thuis na een mooie rit. Het is inderdaad een mooie omgeving en de Sallandse heuvelrug mag er ook zijn. Jammer dat het verder zo plat is :lol:
Na de rit nog even een bakkie gedaan in Ommen en even nagepraat over de rit en daarna weer richting Limburg. Gewoon snelweg gedaan en op de cc flink doorgestoomt. Denk zo'n 580km gereden vandaag. Verbruik tijdens de rit was 1:17,5 en daarbij zit dan ook nog snelweg met gemiddeld 135km/u. Niet slecht dus :D

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door RonalT » 11 aug 2012, 22:36

Zo, er zijn er nog niet veel thuis met sterke verhalen.

Om half acht vanmorgen weggereden en om 10 uur dees avond weer thuis. Totaal 620 km gereden

Vanmorgen via Dord, Gorinchem, Utrecht, Amersfoort en Zwolle naar Slagharen gereden. Bij Zwolle een file door een luguber ongeval, maar de reden is me duidelijk (een 20 jarige hoort niet in een Mercedes). Een personenauto heeft een motor aangereden en deze motor is rechtop blijven staan.
VANDAAG 11|08
Personenauto op A28 duwt Apeldoornse motorrijders op
ZWOLLE - De politie onderzoekt een aanrijding tussen een personenauto en een motorfiets op zaterdag 11 augustus.

De aanrijdng gebeurde om 09.00 uur op de A28 ter hoogte van de afslag Zwolle-Centrum.De 20 jarige bestuurder van de personenauto wilde vanaf de middelste rijstrook uitvoegen richting Zwolle-Centrum. Hierbij reed hij op de rechterrijstrook tegen de achterkant van de motorfiets aan en duwde deze ongeveer 150 meter op. De 41 jarige bestuurder van de motor en zijn 45 jarige vrouwelijke passagier, beiden afkomstig uit Apeldoorn, bleven op de motor zitten.

De man en vrouw hadden geen idee wat hen overkwam. Pas toen de combinatie op de linkerrijstrook tot stilstand kwam en ze afstapten zagen zij tot hun schrik dat zij waren aangereden door een personenauto. Zij waren slechts licht gewond en hoefden niet voor behandeling naar het ziekenhuis. De bestuurder van de Mercedes was niet gewond. Hij verklaarde door de zon te zijn verblind en de motorfiets niet te hebben gezien. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

De Verkeerspolitie van het Korps landelijke politiediensten en de politie IJsselland handelen het ongeval in samenwerking af.
Voor Slagharen nog even getankt zodat we "vol" aan de start verschijnen.
Blijkbaar had ik de route van vorig jaar geladen, want op een rotonde voor Slagharen werden we linksaf gestuurd richting Ansbergen.
Maar dat doen we maar niet. Dus gauw gekeerd en naar het startpunt gereden. Vele bekenden zaten daar al te wachten of kwamen net na ons aangereden. Het werd een gezellig samenzijn wat rum werd onderbroken door Aaldert die met alle geweld een eindje wilde gaan rijden. Nou ja, voor deze keer dan.... :lol:

De rit was best mooi, overigens nog geen hunebed gezien. Maar nu snap ik waarom, daarover later.

In Bad Bendheim bij een heel mooi kasteel hebben we even snel een hapje gegeten. Na 1 uur en 57 minuten konden we de weg weer vervolgen. Ze weten nu bij 'la Vita' nog niet wat een Strammer Max is. We kregen een Pizza Spiegelei..... :roll:

In Ommen samen met Peter, Aaldert, Benny en nog wat anderen koffie gedronken en weer naar huis gereden. Maar omdat het zo laat werd hebben we bij 't Harde maar even gegeten. Pasta met saus en kaas.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Borretje » 11 aug 2012, 22:50

Jaaaaaaaa, deze keer een hele rit gereden in 't oosten van t land :D Geen paracetamol of norit nodig deze reis. Na aankomst met een heel stel nieuwe leden kennis gemaakt of zij maakten kennis (weet t even niet zo nauw meer,.. :D ) onder het genot van een bak koffie. Die ging er bij de meesten wel goed in, al dan niet met een punt appelgebak (met slagroom). De rit werd even kort doorgenomen door Aaldert en daarna was het "start your engines" en gingen we op pad. Lekker veel binnen door wat gelijk de snelheid omlaag bracht. Op een gegeven moment zijn we de grens gepasseerd en zaten we in t groot germaanse rijk. Lekker door gereden tot aan Nordhorn waar we een lunchbreak hadden. De parkeerplaats bleek er een met hindernissen, die gelukkig niet heel vervelend bleken te zijn (na de hand). Ook de creatieve keuken van Ristrorante ZieIkJeMorgenNogEenKeer, zal bij velen een eye opener blijven met de nu wereldberoemde Pizza Strammer Maximiliaan,..... De rit ging daarna verder en we zijn nog door stukken verschrikkelijk mooi Nederland gekomen. Zij die niet zijn geweest hebben wat gemist. Onderweg vanalles gezien, herten, reeen, karbouwen, een koe met grande cojones, no-no's en ga zo maar door.
Aaldert, Bennie, dank voor weer een hele mooie rit, kijk nu al uit naar de opvolgende!!

Cheers
Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door RonalT » 11 aug 2012, 22:56

Wat heb jij gedronken of gesnoven, Rob.....
Borretje schreef:herten, reeen, karbouwen, een koe met grande cojones, no-no's en ga zo maar door
wel koeien in de wei, paard met veulen, kort gerokte dames, Karin heeft iets over zien steken voor Aaldert maar weet nog niet wat het was, veel ampels (Verkeerslichten) en drempels.

:lol: :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Borretje » 11 aug 2012, 23:52

Niets gesnoven, gespoten of gerookt,.... alles gezien behalve die kort gerokte dames,.... alleen in van die jogging broeken en die waren topzwaar :D :D :D
Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13419
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door RonalT » 12 aug 2012, 00:17

Tja, ze fietsten op een voorangsweg en ik moest ze voorrang verlenen. Jan Dubbel stond er bij .... als wegwijzer :lol:

Trouwens, Jan.... het hoogste punt waar we geweest zijn was bij het kasteel in Bad Bendheim. 85 meter boven de zeespiegel.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Aaldert
Berichten: 308
Lid geworden op: 13 apr 2008, 20:43
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Aaldert » 12 aug 2012, 08:43

Hallo een ieder,

We, de organisatie, kijken terug op een zeer geslaagde opkomst.
Daar doen we het voor, en ook heb ik dan een reden om veel door deze omgeving te toeren om weggetjes uit te zoeken.
We waren blij dat een ieder weer heel terug bij het eindpunt aan kwamen.
En Ronalt er snelde een konijntje voor mijn voorwiel langs.
De Italiaan heeft ons een extra stop in de route ontnomen.
Maar daar door hebben we iets van volgend jaar maar nog iets beter plannen en dat soort dingen probreren uit te sluiten.

BEDANKT voor jullie opkomst.

Aaldert, Bennie, Klaasje en Rini.
Groet'n ût 7-bergen.
http://www.goldwing1200.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6766
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door De Motormuis » 12 aug 2012, 09:00

RonalT schreef:
Trouwens, Jan.... het hoogste punt waar we geweest zijn was bij het kasteel in Bad Bendheim. 85 meter boven de zeespiegel.
Dan hebben wij in het Zwarte Woud wel wat hogere bergjes gehad.
Bergen varierend van rond de 1000 meter tot 1500 meter hoog.
En soms lekker steil omhoog of weer naar beneden.En haarspeldbochtjes erbij.
En bijna overal mocht je op deze wegen 100 km rijden, maar dat heb ik als vreemde
en onbekende met de bochten maar niet gedaan.Maar de "plaatselijke jeugd " op hun
racemonsters kwamen daar soms oerendhard voorbij geblazen, berg op en berg af.
Alleen met overzichtelijke bochten wel eens rond de 90 naar beneden gegaan,anders
met aangepaste snelheid. Kom liever heel en gezond beneden.En wij rijden daar voor
ons plezier en om al het moois te zien en niet om te racen. (naar het ziekenhuis )

Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door Cor » 12 aug 2012, 09:16

Aaldert , Klaasje , Bennie en rinnie ;

Bedankt voor de onvergetelijke dag. En ook de andere forumleden wil ik bedanken voor een leuk en aangenaam verblijf in uw aanwezigheid :lol: . Helaas heb ik weer dingen vernomen en mee gekregen die ik liever niet had geweten. Zo zit JanDubbel op zijn vrouwen telefoonte kijken of zijn maandelijkse periode er al weer aankomt :( .En of het goed ging met zijn :oops: sex. Dit aangehoort te hebben ontnam mij alle eetlust bij een geweldige snelle italiaans eet huis.Gelukkig werden deze gedachten weer snel verdreven door het nemen van een paar mooie en lekkere bochtige wegen. Kortom een kort verhaal , lang maken heeft geen zin , maar na een lange dag weer zeer tevreden thuis gekomen .
Groeten Cor

Gebruikersavatar
meisterjager59
Berichten: 618
Lid geworden op: 25 mar 2009, 19:46
Type Goldwing: GL1500
Locatie: rijssen

Re: duitsland nederland 11 aug.

Bericht door meisterjager59 » 12 aug 2012, 09:34

Aaldert,Bennie, Rinie en Klaasje, hartelijk dank, het was geslaagd, ook de aanwezige forumleden bedankt voor de geselligeit.
Het was een gezonde rit, weinig rookpauze's 8) :lol: :lol: :lol: maar aan het hoesten te horen vanochtend was het toch wel genoeg :lol: :lol: .
Tot een volgende rit maar weer,
grtz Harry
beter 1 wing in de hand dan 2 op je rug
Vaake b'j te bange
inwoner van Terra Promissa/Tubantia

Plaats reactie