Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 09 sep 2012, 17:43

Zo ook ik ben nu echt weer thuis...Even alles uitpakken en iopruimen. Motor poetsen en dan lekker onderuit zakken..Moe en voldaan.

Jan, Peter en Johnie trekhaak...het was een geslaagde rit naar huis...vele ver gezichten gezien...en natuurlijk volop lol via de CB's....
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Mestreechteneer » 09 sep 2012, 18:14

Deze jongen is ook alweer in zijn "brak"

Ik was ineens Chrit en jhon kwijt nog voor weert, en even rustig rijden gaf geen soelaas dus maar gassen en nu alweer lekker gedouched eronderuit.
\
Alles dames en heten het was me een genoegen om lekker om de camping te zitten en met nog meer de dagtocht te rijden.

Vooaral een dank aan Rob en eega voor het perfekte weekeind.
Wat wil je ook met zo'n weer en als laatste een lekkere BBQ

Voor de mensen die weer hebben kunnen genieten van mijn overheerlijke BonBons:
Ze zijn te bestellen via een PBtje of mestreechteneerke @ live.nl

Greetz en tot snel weerziens
Mestreechteneer
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 09 sep 2012, 18:32

Mestreechteneer schreef:Deze jongen is ook alweer in zijn "brak"

Ik was ineens Chrit en jhon kwijt nog voor weert, en even rustig rijden gaf geen soelaas dus maar gassen en nu alweer lekker gedouched eronderuit.
\


Hallo Jan, Ja Johnie zat wat te dromen en reed soms 85 kilomter..pfff dus ik hem voorbij en naar het tanstation op met hem...Daar tegen hem gezegt dat hij wel 110 moet rijden...hahahahaha
Ik zei tegen de via de CB stoppen bij tankstation...maar je hoorde het niet (of wilde het niet horen hahahahaha)

Dus nog wat gedronken en toen afscheid genomen van hem!!!!

Was weer gezellig dus nu lekker moe en de motor weer schoon in de garage..
Groetjes
Chrit Gunther

peter

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door peter » 09 sep 2012, 18:42

Ook ik ben alweer eventjes thuis. Na eindhoven nog even kwistig gas gegeven toen ik de stal rook. Karretje binnen gezet en morgen de boel uitpakken en weer schoon terug. Lekker een biertje naar binnen gekiept en zo effe wat eten.

Rob & edith: het was mij een genoegen dit weekend met jullie en de anderen door te brengen. De locatie was prima, de bbq perfect ( de lat ligt weer hoger), en het weer ook perfect. Tot de volgende keer.

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Borretje » 09 sep 2012, 18:48

Vrienden en Vriendinnen van het Forum,

Na een middag opruimen en vooral schoonmaken eindelijk rust,.. Ik dank eenieder voor de waardering die wordt uitgesproken. Weet nu ook zelf dat het niet iets is wat je zo uit je mouw schudt, een meeting met een rit en weekeind kamperen erbij. Gelukkig doe je zo iets nooit alleen, in de voorbereidingen de nodige tips vanuit alle kanten, waarvoor dank. Ook dank aan allen die meewerkten, al dan niet bedoelt, om het een mooi dag te maken.
Martin dank voor de waardering in glas :-), Karin en Gijs die ondanks de vervelende bijzaak hebben lopen sjouwen voor de BBQ, RonalT voor de uitleg over het follow-up systeem, (heb wel een aanpassing of twee in gedachten, maar daar bomen we wel een keer over), De George'n die als hekkesluiters hebben gereden, Buum Marcello die zijn dag paarden opofferde om aanwijzer te spelen en last but not least Edith die toch maar even de catering verzorgde in haar uppie en met hulp van Karin en Gijs.
Mijn excuses voor de afwijkingen in de pre-planned routes, sommigen ingegeven door wegwerkzaamheden (volgens lokale krant zouden de wegen beide kanten op open zijn) en drie missers, eerste inderdaad het door Martin genoemde rondje kleine parkeerplaats, en ja ik heb toen zelf echt kunnen zien dat ierdeen weer aanwezig was. De tweede was in de polder waar we een extra ronde (pls mns 4km) hebben gereden. De derde was in Maasland waar ik en de aanwijzer (beide locals :-) ) verrast werden door een tot eenrichtingsverkeers straat gebombardeerde kade.
Helaas is het al eens eerder gezegd, de voorrijder bepaald de weg :mrgreen:
Liep het op het eerste gedeelte (naar de maassluise pont) van geen meter, door een gemiddelde snelheid van 40 km aan te houden heb ik geprobeerd om steeds de achterblijvens bij te laten trekken, (Sorry Gijs voor de lage snelheid). Dat is er niet helemaal uit gekomen. De snelle rit van het tweede traject (pont-Oostvoorne) ging lekker,.... derde nog beter en vierde was daar een positieve spiegel van.
Helaas hadden we een paar uitvallers en
Edith had na een belletje vanaf het Flora dak al de nodige sate-tjes klaar zodat er gelijk aangeschoven kon worden.
Na dit stik gezellig samenzijn en lekker eten zijn we 's avonds voor de tenten nog even door gegaan.
Na de "wake-up" die volgens Peter ergens rond 6 uur is geweest, maar in werkelijkheid rond half negen was, heb ik toch eindelijk dat antwoord op de vraag waarom zo vroeg je klamme lappen opzoeken 's avonds?..... Peters bioklokje is van de leg!!
De mannen voor een trip naar het zuiden vertrokken rond twaalf uur en HECA en wijzelf net voor het sluiten van de boom, om 1 uur. Na een korte rit weer thuis..
Einde van een heel leuk (kampeer) weekeind waar zowel Edith als Ik volop van hebben genoten, misschien nog een keer in de toekomst maar eerst maar eens een ander aan de beurt laten :wink:

Cheers

Rob

Ton de Woert schreef dat ie maar weinig foto's had, ja dank je de koekoek, je kunt Ria nu nog niet met losse handen laten rijden om foto's te maken.
Was onder de indruk van Ria dat ze het toch heeft gedurfd om de Flora op te rijden!! Zeker toen ik hoorde van haar hoogtevrees, volgde keer maar een parkeer kelder dan? :D
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door alkyone » 09 sep 2012, 19:05

Rob
Zoals eerder vermeld heb ik ook gehoord dat er op 17-08-2013 weer wat staat te gebeuren.
Dus dat eerst een ander wat regelt daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Ik heb wel vernomen dat de Mister X met vakantie is tegen die tijd.
En dit keer dus alles aan een ander over laat.
Ps: Els heeft de foto,s gezien en was stik jaloers.
Vandaag ging het al wat beter met haar.
Gelijk de afspraak gemaakt dat als er weer iets geregeld wordt door het forum dat ze geen stervende zwaan mag oefenen.
Groet Martin

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door RonalT » 09 sep 2012, 19:27

Borretje schreef:RonalT voor de uitleg over het follow-up systeem, (heb wel een aanpassing of twee in gedachten, maar daar bomen we wel een keer over)
Er zwerft ergens op het forum een document rond over dit onderwerp. Ik zal het nog eens opzoeken en een topic aanmaken over dit onderwerp. Want ik heb ook wel een en ander op te merken.....
Binnenkort meer hierover
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Black Wing » 09 sep 2012, 19:34

Rob en Edith, nogmaals bedankt, vooral de BBQ was een topper ! erg smakelijk :D
en het kamperen was weer zeer geslaagd, ik heb weer eens ouderwets gelachen
de heer Trekhaak was daar mede voor verantwoordelijk :lol:
en Jan, de bonbons waren weer voortreffelijk, als mijn vrouw eens stopt met aan de lijn doen zal ik er eens wat bestellen bij je
alle mede kampeerders bedankt voor de gezelligheid :!:
Groeten, Eric

Gebruikersavatar
bowser
Berichten: 727
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Zegge

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door bowser » 09 sep 2012, 20:07

FOTO,S

http://picasaweb.google.com/11678656917 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
groeten uit de Zeg

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Borretje » 09 sep 2012, 20:45

MOOIIIIIII die foto's, dankje wel

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door DeWoert » 09 sep 2012, 21:50

Dan is het ook meteen maar tijd voor een stukje video: (Zonder geluid en/of muziek :))

youtu.be/UadN9QE8R4c

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6763
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door De Motormuis » 09 sep 2012, 23:54

Mooi filmpje, met geluid maar zonder muziek.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Karin Troost » 10 sep 2012, 00:41

Mijn complimenten aan de organisator van dit geweldig evenement, het weer kon niet beter al was het bij Rottedam een beetje somber maar hoe dichter wij bij Monster kwamen hoe beter het weer werd.
Een zeer hartelijk ontvangst op de Camping en ook vreemde gezichten gezien, dat is als compliment bedoeld want hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ook jeugdige net motorrijders hartelijk welkom in de groep en ook blij dat er weer een vrouwelijke motorrijdster in ons midden is getreden.
Na uitvoerig geprobeerd iedereen goede morgen te wensen kwam er de toespraak van meneer de Organisator "Borretje"en nogmaals een uitleg door RonalT over het follow up systeem.
En ja laten we nu eerlijk zijn als alles perfect gaat hebben we niets te mekkeren op dit forum dus werd dit een rit met wat kleine hindernissen van wegomleggingen tot verdwaalde/ vermiste wegwijzers. En ja, ook ik had weer ruzie met mijn miena want wat kan ze mekkeren :twisted: :evil: en ik lees dat ik toch niet de enige ben die zich aan haar kan storen. Jammer dat het zo vreselijk warm was want om dan zo lang stil te moeten blijven staan is niet zo fijn maar iedereen heeft het overleeft en met z'n allen zijn we gearriveerd in Oostvoorne alwaar een snel geleverde lunch met smaak werd verorberd.
De tweede helft van de route ging wat vlekkelozer dan het eerste gedeelte en na een sightviewing gingen we weer op pad naar de Molen bij de camping waar het eten al klaar stond en iedereen tevreden zit kon settelen.
Er werd al weer druk gebrainstormd over de volgende rit vanuit Limburg richting Ardennen of zoiets dergelijks en weer werd er geprobeerd mij over te halen om te gaan cramperen :mrgreen: :mrgreen: , echt niet dan blijf ik thuis.... dus wordt er ook gekeken naar evt. pensionnetje voor degenen die niet in een tentje willen bivakeren :wink: .
Na nog wat grapjes te hebben aangehoord zijn ook wij weer richting huis gereden en waren we rond 21.00u thuis en werden we welkom geheten door onze 3 huiskatten. De jongste keek vanaf het dak van de garage toe hoe de motoren binnen werden geparkeerd.

Rob en Buum bedankt voor route en aanwijzingen en Edith, meid ondanks die verkoudheid die je van de Eega weer terug kreeg, hartelijk dank voor het BBQ gebeuren.
Ook dank aan alle meerijders voor de gezelligheid en harmonie die we met elkaar hebben en voor de afvallers, laat je hier niet door tegenhouden...soms zit het mee en soms zit het tegen.
Als ik, als enigste vrouwelijke motorrijdster, met de Suiker Unie groep meeging dan was het jaarlijks prijs dat ik met een kapotte accu kwam te staan en werd hij braaf telkens aan gang geduwd door de mannelijke rijders en dat heeft mij er nooit van weerhouden, hadden ze weer iets om zich over te beklagen en de held uithangen.

O ja, Chrit.. je hebt ondanks de kleur ( geen kleur) toch wel een motor om trots op te zijn.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door RonalT » 10 sep 2012, 00:51

Karin Troost schreef:O ja, Chrit.. je hebt ondanks de kleur ( geen kleur) toch wel een motor om trots op te zijn.
En nee, ik heb het niet gezegd.... :lol: :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Cor
Berichten: 503
Lid geworden op: 22 mei 2011, 09:26

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Cor » 10 sep 2012, 19:45

Allemaal bedankt voor een zeer leuke dag,en in het bijzonder de mensen van de organisatie Edith , Rob , George en George.

youtu.be/x1_6Xj-h-LY

Groeten Cor

Plaats reactie