Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Borretje » 20 jun 2012, 09:12

Zoals bij de meesten bekend is de voorgeschiedenis te vinden op de forum pagina "WINGERS-CAFE".
De datum voor de ZHR is zo gekozen dat hij, tot nu toe, niet conflicteert met data van GWCH.
Alle informatie zal verder gaan via dit topic.
We gaan er wat moois en leuks van maken, OP DE 08e SEP 2012



7Aug: UPDATE 1

Gents and Ladies,

BBQ is geregeld, drank moet nog worden ingekocht. Moet ook nog even kijken of er voldoende zitgelegenheid is.
Kosten houd ik op 22,50 p.p, alles wat overblijft gaan zoals gewoonlijk naar het goede doel.
Keuze goede doel was in eerste instantie de Stichting houdt Borretje in t zadel,... maar die valt bij nader inzien af en het zal KIKA worden.


BBQ'ers verzoek ik het geld over te maken voor de 3e september op:

Girorekening 4078531
Tnv RH Bekkering
Persijnstraat 23
2678TJ de Lier.

Laat even weten als je het hebt overgemaakt aub (pb-tje).

Alle rijders: Er wordt twee maal met de pont bij Maassluis overgestoken. Kosten zijn hier motor met rijder 2,25 Euro voor duo komt er nog een 75 Euro cent bij als je je kaartje van te voren via betaalautomaat koopt (PIN). Er kan met cash worden betaald, dan benje 25cent duurder uit. (met pin betaal ik voor motor en dus drie euri, doe ik dat contant dan betaal ik drie euri, vijfentwintig centen...



25aug: UPDATE 2

Ronalt en alle andere forum leden,

ik wil de rit om 11.00 uur starten vanaf de camping in Monster. Volgens de route planning zouden we dan rond 01.00uur in Oostvoorne zijn voor een lunchbreak. De tijd die ik daarvoor in plan is anderhalf uur, dat houdt dan in dat we rond vier uur weer terug op de camping zijn voor de BBQ die ik wil starten tussen half vijf en vijf uur. Dit alles vergt nog enige organisatorische inspanning maar ook dat komt goed.

Voor de mede kampeerders,... wij zullen ook vrijdag op de camping staan. "om het leed met jullie te delen" . Edith zal de logistics verzorgen op zaterdag en ik de rit voorrijden. Georg Bolk is de "Last man" en dus bezem-wagen van de tocht.



Update nr 3 onderaan dit bericht

Update nr 4 onderaan dit bericht

Update nr 5 onderaan dit bericht


Cheers
Rob

de "komers":

Rob en Edith.................kamperen...........(Borretje).................................bijdrage BBQ binnen
Henk en Carin...............kamperen...........(Heca).....................................bijdrage BBQ binnen
Peter.........................kamperen............(Peter (Formerly Known As: Aspie))..bijdrage BBQ binnen
Eric...........................kamperen........... (Blackwing).............................. bijdragen BBQ binnen
Ronalt en Karin.............rijden en bbq........(RonalT)...................................bijdrage BBQ binnen
Martin en Els................rijden en bbq?.......(Alkyone)..................................bijdrage BBQ binnen
Frank en Fika...............rijden.................(Frankjj01)
George en George jr......rijden en bbq........(George)
Bart..........................rijden en bbq........(Bart)......................................bijdrage BBQ binnen
Cor en Henny...............rijden en bbq........(Cor).......................................bijdrage BBQ binnen
Marcel ......................rijden en bbq........(Marcelk)..................................bijdrage BBQ binnen
Bibian en Ron..............rijden..................(Anjer en Goldwinky)
Valentijn....................rijden..................('t kieken van hierboven :-))
Appie........................kamperen.............(Appie ABC)..............................bijdrage BBQ binnen
Karin en Gijs...............rijden en bbq.........(Karin) (BMW)...........................bijdrage BBQ binnen
Jaap en Ida.................rijden .................(Japie de Cipier)
Gastrijder Japie...........rijden en ??...........(Gast)
Tonny en Ria...............rijden .................(DeWoert)
Bowser......................rijden..................(Bowser)
Freerk & Zn................rijden en bbq.........(Frederic Lieverdje)....................bijdrage BBQ binnen
Pjotr.........................rijden.................(Devoraz)
Stephan Rau...............rijden en bbq.........(Stephanrau).............................bijdrage BBQ binnen
Aaldert......................rijden en bbq?.......(Aaldert)..................................bijdrage BBQ binnen
Chrit.........................kamperen bbq.......(Chrit).....................................bijdrage BBQ binnen
Arthur......................rijden en bbq.........(tsmitje)..................................bijdrage BBQ binnen
Marco en Monique........rijden en bbq.........(Garfield en Dushi)......................bijdrage BBQ binnen
John........................Kamperen..............(Johny Trekhaak).......................bijdrage BBQ binnen
Jan.........................Kamperen..............(Mestreechteneer).......................bijdrage BBQ
Rob en zoon..............rijden...................(Orie).......

Bij de kampeerders ga ik ervanuit dat ze ook BBQ'n??


UPDATE 3:
26aug12 - Kampeerders;
Henk (HECA) meldde dat het tentenkamp geen electra voorzieningen had. of dit klopte? Dit klopt idd, ik ga derhalve op de camping staan, electra is dan bij stageld inbegrepen. Volgens Camping is reserveren niet nodig, ruimte genoeg!!. Zoals al bij enkelen bekend, zal ik zelf vrijdag tegen lunch tijd de tent opzetten op de camping (hopelijk de eerste, dan kan de GWF familie mij als orientatiepunt houden :D )

UPDATE 4
29-8-2012
Wil een ieder aub controleren of de activiteit achter zijn/haar naam (nog) klopt? Als het niet klopt mij aub een pb-tje sturen met de correctie.


UPDATE 5
01-09-2012
Zoals eerder vermeldt; verzamelpunt is camping "de Molenslag",

adres:
Camping De Molenslag
Molenslag 2
2681 VP Monster
Zuid-Holland
De motoren kunnen bij de camping ingang op de verharde weg worden gestald. Voor de zekerheid alle "losse" zaken achter slot en grendel!!! Vertrouw iedereen behalve een bepaald slag toeristen dat tegenwoordig in het Westland leeft. Je zult de eerste motor zien staan, die van mij, een mooie zwarte met twee antenne's, sluit daarnaast bij aan. Kom dan de camping op en je zult de rest wel zien staan, een stuk of zeven tenten bij elkaar met motoren er nog naast. We zullen proberen iedereen van koffie te voorzien, mogelijk dat de kantine hierin een rol gaat spelen maar dat hoor je ter plekke wel.
Wanneer je binnenkomt maakt mij niet uit, zolang het maar niet voor 8 uur is :-) dan zitten mijn luiken en die van de mede kampeerders nog dicht denk ik.

Update 6
04-09-2012

NA MELDING VERDER IN HET TOPIC; ALLE MOTOREN MOETEN, IN TEGENSTELLING TOT WAT IN UPDATE 5 WERD GESCHREVEN, OP DE CAMPING GEPARKEERD WORDEN. mET ALLE MOTOREN BEDOEL IK KAMPEERDERS (DIE STONDEN ER AL) EN DE ZATERDAG RIJDERS!
Voor een ieder die aankomt bij de camping, er wordt niet geparkeerd op het weggetje voor de camping (loopt van de dijk naar de strandopgang). Alle motoren op de camping zetten! Neem voor de zekerheid een "onderzettertje" voor onder je Jiffy mee, los grind en/of zand op sommige stukken kunnen er voor zorgen dat je langzaam wegzakt met alle gevolgen van dien.
Het weer ziet er nog steeds erg goed uit en dus gaat het helemaal goed komen.



Thks
Rob
Laatst gewijzigd door Borretje op 07 sep 2012, 08:19, 70 keer totaal gewijzigd.
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 20 jun 2012, 09:34

Rob,


Kun je de datum vermelden wanneer!!!!



:)
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Mestreechteneer » 20 jun 2012, 10:58

Is dit de opvolger van de RZR?

En idd wanneer?
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 20 jun 2012, 11:30

Mestreechteneer schreef:Is dit de opvolger van de RZR?

En idd wanneer?

Ehh, Chrit, er was al een vervolg op de RZR... namelijk de NHR! Aan deze rit heb jij niet meegedaan maar hij is wel gehouden. Daarna is er nog de Drente/overijsel route geweest enz. enz. Nu krijgen we dan misschien de ZHR. Leuk toch.

Marco....

Jan, maar wij hebben een speciaal petje he......(kost wel wat, maar heb je wat voor)... :lol:
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Borretje » 20 jun 2012, 11:42

mmmmm, een trigger,.....

Het plan is om de rit de 8e september 2012 te houden, stond ook in t oude topic op Wingers Cafe,...

Peter B. heeft nog even eea bekeken in de agenda van GWCH en kwam met deze datum op de proppen,

't Wordt zeker geen Rit zonder Route maar een met een beschrijving, die ook in de diverse formats beschikbaar zal worden gesteld.
(Voor RonalT zijn verzameling van forumritten :-) natuurlijk )

Cheers

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

peter

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door peter » 20 jun 2012, 12:25

Ik ben aanwezig met de tent die die datum. :mrgreen:

@Chrit; Een petje :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 20 jun 2012, 12:35

peter schreef:Ik ben aanwezig met de tent die die datum. :mrgreen:

@Chrit; Een petje :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, met de opdruk..."RZR", heeft Erik er drie van laten maken.....en die konden we "KOPEN"voor het goede doel....... :lol:

Ik moet even kijken wat ik doe,er is ook een toerbike weekend van de GWCH.

Kopie goldwingsite....
Toerbike Weekend GWCH
Wanneer7 – 9. sep 2012
Waar Drenthe / Overijssel (kaart)
meer informatie» kopiëren naar mijn agenda
Groetjes
Chrit Gunther

peter

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door peter » 20 jun 2012, 12:50

Afbeelding

Jij hebt een andere kalender :?:

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Chrit » 20 jun 2012, 14:41

peter schreef:Afbeelding

Jij hebt een andere kalender :?:

Vriend, je weet toch dat je de regio agenda moet bekijken!!!! :)
Ieder regio heeft een eigen agenda......

Maar die datum is goed, ik zeg alleen dat er dan "wel iets" te doen is van de GWCH. En iedereen kan toch "hoop ik" wel zelf bepalen wat hij wil doen dat weekend..hahahahahahahaha....
Zoals ik het nu zie hebben we de hel;e maand september iets te doen...fijn toch.
Maar we gaan eerst naar Luxemburg he.....LOL
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2329
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Rongoos » 22 jun 2012, 13:44

Balen zeg, deze valt midden in mijn vakantie :(
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

marionenhenk
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 mar 2017, 13:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kattendijke

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door marionenhenk » 30 jun 2012, 14:29

Heb ons ook opgegeven. Komen kamperen en blijven zaterdag mee eten. Weet mijn rooster nog niet, maar dat regel ik wel. Er zijn nog wat collegae waar ik iets van te goed heb. Dus dat komt wel in orde.
Er gaat niets boven motorrijden met familie, vrienden en ongeacht welk merk motorfiets
Yamaha XT 500 bj 1975(1976 )
Yamaha RD 250 bj 1978(1979-1980)
Yamaha XJ 650 bj 1980(1980-1985)
Yamaha XS 750 bj 1978(1989-1990)
Honda CB 550 supersport bj 1978 (2002) in bezit
Goldwing 1200 bj1987 (2006-2007)
Yamaha XV 250 bj 1998 Virago in bezit
Yamaha XV 535 bj 1999 Virago in bezit
Goldwing 1500 SE bj 1997 (2007- ) in bezit
Goldwing 1800 bj 2005 (2016-2019)
Goldwing 1800 bj 2012 (2019- in bezit

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Borretje » 02 jul 2012, 18:25

Ik ben nu aan het kijken of er voor niet kampeerders iets te regelen aan overnachtingen , er zijn enkele opties waar ik nog achteraan moet.

Het wordt zeer waarschijnlijk een camping vlak achter/in de duinen dus zand/gras grond.

Ik wil de aanvang tijd van de rit zo zetten dat iedereen op een "normale" tijd van huis kan gaan om toch nog mee te kunnen rijden.

In het eerste bericht houd ik een lijst bij van deelnemers.

Geef aub even naam op en wat je wilt, in de poll zie ik helaas geen namen :-(


Cheers
Rob
Laatst gewijzigd door Borretje op 04 jul 2012, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Black Wing » 02 jul 2012, 21:07

Ik kom met de tent, zoals gewoonlijk wel alleen
mijn vrouw is al blij als ik ben opgs$#%^&terd voor een paar dagen :lol:
Groeten, Eric

Karin

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door Karin » 02 jul 2012, 21:47

Ik kom alleen voor de rit en eventueel de BBQ. :mrgreen:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Z-H-R (....wat is Borretje van plan?)

Bericht door RonalT » 02 jul 2012, 21:55

Ook ik zeg 'rijden en BBQ' heeft wel iets. Maar...eh ik weet nog niet wat voor dienst ik heb, dus het is even afwachten. :(
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie