gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
stephanrau
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 mei 2008, 18:32
Locatie: Oost - Souburg

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door stephanrau » 29 aug 2011, 19:11

Chrit schreef:
stephanrau schreef:Hallo allemaal,

ook Oost – Souburg is op Zondag weer lekker thuis aangekomen en we hebben het tot 10 kilometer van de voordeur helemaal droog ge houden. 8) Maar dan...... helaas toch nog met een natte broek de deur door. :( Wij hebben ons goed vermaakt en zo als altijd werd ook de inwendige mens door de gastvrouw en heer weer geweldig verzorgt. Rondrit ook toppie daarvoor hulde. Kleine opmerking van mij wederhelft nog, het had wel gunstig geweest als bij de stop een WC had open geweest. :oops:

Verder, veel groetjes en dank naar links en na rechts en tot de volgende keer

Greet en Stephan

Stephan...Er stonden zoveel grote bomen en struiken......
voor de heren onder ons ook geen probleem maar de dames..........
Hoe lang ik ook onderweg ben op mijn GW, het lijk altijd te kort!

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door frank's » 31 aug 2011, 00:04

hallo peter en monique
kan eindelijk dan ook wat versturen en wilde toch even kwijt dat mijn vrouw en ik genoten hebben van jullie gastvrijheid en dat wij op de terugweg nog tegen elkaar zeiden hoe lekker de barbeque was [dus kok ook bedankt]
dit was zeker voor herhaling vatbaar en ook wij zijn zonder noemnswaardige regenval thuis gekomen.
met De mensen die zondag richting n/holland moesten hadden we thuis wel wat medeleiden toen wij die plensbuien zagen [hoop dat iedereen zonder problemen thuis is gekomen]
op naar de volgende rit / barbeque.
frank en linda
mijn eerste een cx500c daarna een goldwing 1100 daarna een 4 tal rode verschillende types 1500
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door appieabc » 31 aug 2011, 18:33

geweldige dag geweldige rit en dan die avond en dat ontbijtje je snapt in een keer waarom je limburg zegt maar gastvrijheid schrijft heerlijk peter en monique ,junior(ben je naam ff kwijt) en alle betrokkene harstikke top
je mag het niemand opdringen :twisted: :lol: :twisted: :twisted: maaaaar zou toch verdomde jammer ijn als het geen jaarlijkse meeting werd. :twisted: .
nogmaal dank appie abc

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door alkyone » 31 aug 2011, 21:27

frank's schreef: De mensen die zondag richting n/holland moesten hadden we thuis wel wat medeleiden toen wij die plensbuien zagen [hoop dat iedereen zonder problemen thuis is gekomen]
op naar de volgende rit / barbeque.
frank en linda
Frank en Linda

Vreselijke plensbuien hebben we gehad op de dijk naar Enkhuizen.
Maar ergens in mijn hoofd bleef de zon maar schijnen.
Denkend aan mijn tweede geliefde van dit weekend. :roll: :roll:

Chrit

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door Chrit » 31 aug 2011, 21:46

alkyone schreef:
frank's schreef: De mensen die zondag richting n/holland moesten hadden we thuis wel wat medeleiden toen wij die plensbuien zagen [hoop dat iedereen zonder problemen thuis is gekomen]
op naar de volgende rit / barbeque.
frank en linda
Frank en Linda

Vreselijke plensbuien hebben we gehad op de dijk naar Enkhuizen.
Maar ergens in mijn hoofd bleef de zon maar schijnen.
Denkend aan mijn tweede geliefde van dit weekend. :roll: :roll:

Tja, :lol: en wie zal de gelukkig worden waarop jij nederig je billen zal laten ploffen!!!!

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door ronnieD » 31 aug 2011, 23:27

het was weer gezellie in limboland--ik weet niet hoe P&M het doen maar als we in limburg zijn is het weer altijd beter dan in de rest van nederland!!--heerlijk gereden,lekker gegeten en s'avond de limburgers gadegeslagen in hun natuurlijke habitat(een feesttent) s'morgens een ontbijtje en toen weer op weg naar Utrecht--toen ik bij P&M wegging reden er ineens 2 moto's achter mij aan,bij de afslag Arnhem kon ik er eentje afschudden die andere was een volhouder--een kilometer of 3 voor Venendaal heb ik er toen maar een giga regenbui overheen gekiept.maar zelfs dat hielp niet.
vlak voor Utrecht was ik van hem verlost :lol: --nog 1 regen bui later was ik bijna thuis (1,5 km)toen een scootertje besloot om te proberen of tie door mij heen kon rijden :twisted: :twisted: --dat eikeltje stuiterde presies op mn rechter achtervalbeugel :) --dat lulletje gaat op zijn plaat,waarna ik nog even tijd had om met aanhanger over zijn voorwiel heen te rijden :lol: --geluk bij een ongeluk 2 auto's achter mij zat een poltie auto--resultaat:een kromme valbeugel en een lekke band van de aanhanger--dat voorkantje van dat scootertje zag wat minder uit--de voorvork en het wieltje zag er toch heel anders uit dan wat de fabrikant bedoelt had :lol: --daar kon hij echt niet meer mee rijden--nadat alle papieren waren ingevuld en ik de agent plegtig had beloofd het jochie niet te vemoorden,kon ik eindlijk naar huis om op te droogen(rij voor geen meter ,een aanhanger met een lekke band)--al met al een zeer geslaagd weekend.
iedereen bedankt.

gr.Ronald
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door bertzwanen » 01 sep 2011, 18:49

Succes Ronnie Met alle afwikkelingen die erbij komen kijken .
En vooral geen agressie he` :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door appieabc » 01 sep 2011, 20:52

zie je nou we kunnen je ook geen moment laten dan ga je gekke dingen doen, :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
v :twisted: veel succes bij het afwikkelen van alle rompslomp en een paar elementair opvoedkundig verantwoorde tikjes kunnen geen kwaad :twisted:
groeties appieabc

peter

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door peter » 01 sep 2011, 21:03

Die oogjes van zo'n gastje kan je gewoon dicht meppen, hij gebruikt ze toch niet. Succes met de afwikkeling.

Oh ja..... Brommertje nog verschoten van kleur door die botsing??? :lol: Kan je gewoon claimen :mrgreen:

Karin

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door Karin » 01 sep 2011, 22:01

aspie schreef:Die oogjes van zo'n gastje kan je gewoon dicht meppen, hij gebruikt ze toch niet.
:lol: :lol: :lol:



Altijd jammer als er zoiets gebeurt.
Maar gelukkig is de schade beperkt.

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door alkyone » 01 sep 2011, 22:56

Ik hoop dat de schade meevalt.
Veel succes met de afwikkeling van deze.
groet M & E

Peter wiegers

Re: gwf bbq 2011 bij peter&monique.

Bericht door Peter wiegers » 02 sep 2011, 12:20

Ik hoop dat het bij jou sneller gaat dan bij mij.
Na de aanrijding op 2 Juni wacht ik nog steeds op de afwikkeling van de schade :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tegenpartij heeft hun deel van het schadeformulier niet opgestuurd. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dan maakt de maatschappij geen enkele haast. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie