elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie

kom je naar het elfsteden weekend van het forum

1:ik kom naar het weekend per tent
11
6%
1:ik kom naar het weekend per tent
11
6%
1:ik kom naar het weekend per tent
11
6%
1:ik kom naar het weekend per tent
11
6%
2:ik kom naar het weekend als de GWCH niets gepland heeft per tent
0
Geen stemmen
2:ik kom naar het weekend als de GWCH niets gepland heeft per tent
0
Geen stemmen
2:ik kom naar het weekend als de GWCH niets gepland heeft per tent
0
Geen stemmen
2:ik kom naar het weekend als de GWCH niets gepland heeft per tent
0
Geen stemmen
3:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie
7
4%
3:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie
7
4%
3:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie
7
4%
3:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie
7
4%
4:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie als de GWCH niets gepland heeft
0
Geen stemmen
4:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie als de GWCH niets gepland heeft
0
Geen stemmen
4:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie als de GWCH niets gepland heeft
0
Geen stemmen
4:ik kom naar het weekend en maak gebruik van de groeps accommodatie als de GWCH niets gepland heeft
0
Geen stemmen
5:ik kom enkel overdag en zorg zelf voor overnachting/kom enkel op zaterdag om met de tocht mee te rijden
10
5%
5:ik kom enkel overdag en zorg zelf voor overnachting/kom enkel op zaterdag om met de tocht mee te rijden
10
5%
5:ik kom enkel overdag en zorg zelf voor overnachting/kom enkel op zaterdag om met de tocht mee te rijden
10
5%
5:ik kom enkel overdag en zorg zelf voor overnachting/kom enkel op zaterdag om met de tocht mee te rijden
10
5%
6:ik beslis later pas
6
3%
6:ik beslis later pas
6
3%
6:ik beslis later pas
6
3%
6:ik beslis later pas
6
3%
7:ik kom niet
14
7%
7:ik kom niet
14
7%
7:ik kom niet
14
7%
7:ik kom niet
14
7%
 
Totaal aantal stemmen: 192

peter

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door peter » 18 jun 2011, 21:09

Het zit erop de rit is gereden toch nog goed weer gehad en het platte friesche landschap bewonderd. Daarna lekker biertje gedronken en vlees gecremeerd. Daarna weer bier en lekker ouwehoeren. Voor de thuisblijvers (mietjes) het os een super weekend met alle lof voor daniel en maya ( yeP... Ben nuchter)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door RonalT » 19 jun 2011, 18:36

Zo denk ik tegenwoordig over ....
sneek doorgestreept.JPG
En we gaan verder in de topic


elfsteden tocht weekend: Daniël en Maya bedankt :wink:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Salmanassar
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 apr 2009, 22:57
Locatie: Boechout (Belgie)
Contacteer:

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door Salmanassar » 19 jun 2011, 18:41

Lief dagboek,

Dit weekend ben ik met een stel Nederlanders opgetrokken die met Goldwings rijden.
Die bakken zijn heel tof maar de lui die erop zitten!
Zo was er een schipper die zijn schip bergop kon laten waren, er waren anderen die met vrachtwagens het land onveilig maken en dan was er iets met electriciens die de spanning niet aan kunnen.
Héél verwarrend allemaal voor een boertje uit Vlaanderen.
Maar dagboek, we hebben lekker gegeten en vooral gedronken, het was een plezante sfeer (google vertaling voor zij die dat niet snappen).
We zijn wat gaan rondrijden door plekken met onwaarschijnlijke namen als Lutjelollum, Bolsward, Sneek (al heeft iemand Sneek met zwarte viltstift weggestreept. Voor altijd! Raar hé?).
Na Sneek (wat Fries is voor "slang"? Sneeks on a pleen is een beroemde Friesche Fillum) werd het stralend zomerweer.
Het was zelfs zo mooi dat we 3 keer door Akrum gereden zijn!
Naderhand gooiden die woeste noorderlingen stukken beest op een heet ijzer en iemand met een zwarte Wing (ik noem zijn naam niet om Eriks identiteit te beschermen) bleef alles maar opeten voor het de rest bereikte. Het duurde uren voor ik aan hem voorbij kon.
Dagboek, het enige begrijpelijke van heel dat weekend kwam daarna: Aan een tafel zitten, bier zuipen en lullen. Kon ik eindelijk écht meedoen!

Affijn, moreel verplicht om nu zelf op zoek te gaan (maar aangezien de leden van het forum al bijna allemaal een bod op mijn huidige fiets hebben uitgebracht loopt dat wel los) kijk ik terug op een geslaagd weekend.
En al die mensen die ook mij bedankjes sturen: ik had met heel de organisatie NIKS te maken. Alle eer aan D & M dus.
Ik was er enkel bij omdat ik nogal decoratief ben.
én te klein voor mijn gewicht :wink:

Slaap zacht holland!
Den Vlaamschen Pispaal :D
...en dan zetten ze vanaf Basel alle sluizen open en dan wiiieeee...

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door frank's » 19 jun 2011, 19:06

geachte heer sala...................... [veel te lang :D ] een hd is niets voor mi :roll: j [ben al gestoken door een goldwingmug]
maar hij heeft onze staart van de rit goed bewaakt, mijn dank daarvoor.
de naam pispaal doet geen recht maar als je dat zelf vind ,wie ben ik dan.
vele veilige en complete ritten op de hd en waarschijnlijk tot ziens.
frank
mijn eerste een cx500c daarna een goldwing 1100 daarna een 4 tal rode verschillende types 1500
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door alkyone » 19 jun 2011, 20:03

Salmanassar schreef:Lief dagboek,

Dit weekend ben ik met een stel Nederlanders opgetrokken die met Goldwings rijden.
Die bakken zijn heel tof maar de lui die erop zitten!
Zo was er een schipper die zijn schip bergop kon laten waren, er waren anderen die met vrachtwagens het land onveilig maken en dan was er iets met electriciens die de spanning niet aan kunnen.
Héél verwarrend allemaal voor een boertje uit Vlaanderen.
Maar dagboek, we hebben lekker gegeten en vooral gedronken, het was een plezante sfeer (google vertaling voor zij die dat niet snappen).
We zijn wat gaan rondrijden door plekken met onwaarschijnlijke namen als Lutjelollum, Bolsward, Sneek (al heeft iemand Sneek met zwarte viltstift weggestreept. Voor altijd! Raar hé?).
Na Sneek (wat Fries is voor "slang"? Sneeks on a pleen is een beroemde Friesche Fillum) werd het stralend zomerweer.
Het was zelfs zo mooi dat we 3 keer door Akrum gereden zijn!
Naderhand gooiden die woeste noorderlingen stukken beest op een heet ijzer en iemand met een zwarte Wing (ik noem zijn naam niet om Eriks identiteit te beschermen) bleef alles maar opeten voor het de rest bereikte. Het duurde uren voor ik aan hem voorbij kon.
Dagboek, het enige begrijpelijke van heel dat weekend kwam daarna: Aan een tafel zitten, bier zuipen en lullen. Kon ik eindelijk écht meedoen!

Affijn, moreel verplicht om nu zelf op zoek te gaan (maar aangezien de leden van het forum al bijna allemaal een bod op mijn huidige fiets hebben uitgebracht loopt dat wel los) kijk ik terug op een geslaagd weekend.
En al die mensen die ook mij bedankjes sturen: ik had met heel de organisatie NIKS te maken. Alle eer aan D & M dus.
Ik was er enkel bij omdat ik nogal decoratief ben.
én te klein voor mijn gewicht :wink:

Slaap zacht holland!
Den Vlaamschen Pispaal :D
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dirk

Het is al enige tijd geleden dat er iemand op het forum is geweest die iets geschreven heeft waar ik de tranen van in mijn ogen kreeg van het lachen.
Ik ben blij dat je er was en dat we van je hebben genoten.
D en M mogen zich gelukkig prijzen met zo'n vriend.
Ik hoop dat we elkaar snel weer ontmoeten.
Martin.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: elfsteden tocht weekend 17-18-19-juni 2011

Bericht door RonalT » 19 jun 2011, 20:21

Salmanassar schreef:Die bakken zijn heel tof maar de lui die erop zitten!
Zo was er een schipper die zijn schip bergop kon laten waren, er waren anderen die met vrachtwagens het land onveilig maken en dan was er iets met electriciens die de spanning niet aan kunnen.
Héél verwarrend allemaal voor een boertje uit Vlaanderen.

Dagboek, het enige begrijpelijke van heel dat weekend kwam daarna: Aan een tafel zitten, bier zuipen en lullen. Kon ik eindelijk écht meedoen!
Dat het verwarrend was heeft met de bezigheid uit de tweede alinea te maken, Dirk!
Maar het was wel het nivo (het woord niveau is hierop niet van toepassing) waarop de gesprekken werden gevoerd.
Dit was er ook zo een:
Salmanassar schreef:...en dan zetten ze vanaf Basel alle sluizen open en dan wiiieeee...
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie