De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 617
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door orie » 29 mei 2011, 00:35

Hallo ik ben ook weer veilig in Herveld aangekomen. Ik kon er geen genoeg van krijgen, dus ben ik over de dijk van enkhuizen naar lelystad gereden. Nou s-middags moest ik al scheef hangen, nu had ik helemaal het gevoel alsof naast mijn motor hing. :D Maar toch niets gebeurd.verder nog wat binnendoor gereden naar arnhem en wederom over de dijk bij de Rijn naar huis. Geweldig die wind.En dat bijna 500km lang. Heeeeeeerrrrrrlijk! :lol:
Maar even alle gekheid op een stokje. Dit was mijn eerste en zeker NIET mijn laatste. Erg goed geregeld (marco,martin en linda)Erg gezellig, volop eten en drinken. :D Iets teveel nattigheid van boven :x , maar een geweldige zaterdag. Ik kijk nu al uit naar een volgende keer.
groeten

orie
rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Wingwesp
Berichten: 536
Lid geworden op: 08 aug 2010, 17:07
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Steenbergen nb

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door Wingwesp » 29 mei 2011, 10:29

Zo net wakker , nu ff wat tikke op het forum.
Was een perfecte dag , mooie route en schitterend weer ,dat hebben wij in brabant niet kuchkuch zoveel wind :D
Het was al een hele rit naar de goudvis toe , maar daar aangekomen zag je al die wings op een rij moet zeggen daar krijg je soms kippevel van.Binnen was er koffie ,die heb ik even geleend van ronalt.
Vond hij niet erg want hij had niet anders verwacht :mrgreen:
Bij het verlaten van de goudvis ben ik eerst over een linker handschoen gereden en twintig meter verder over de rechter.
Bleek dat tsmitje deze geloosd had omdat zijn wing niet vooruit te branden was , overtollige balast.
Tip:touwtjes door je mouwen zodat je ze kan koppelen . Verjaardags kadootje????????
En kwam toen terecht in een rookwolk die werd veroorzaakt door oonss eigen tsmitje.
Hij wou eens een keer goedkoop tanke :lol: :lol: :lol:
Omgekeerd en gekeken welke tank hij had gebruikt , en jawel hoor diesel.
Hem voor sufferd uitgemaakt en lekker doorgereden :lol: niet meer gezien tot de tussenstop.
Tijdens de tussenstop nog even gevist in het haventje , japie had alle benodigdheden bij .
Alleen het touwtje was te kort waardoor ik hem aan zijn benen vast hield zodat hij de vangst binnen kon halen.
Aan tafel gezeten een lekkere burger gegeten , de tafelschikking was wat minder , je zet niet zomaar een brabander bij een uit viane , vond dat het enigste minpuntje. :wink: :D.
Eindelijk was het zover , we waren op de eindbestemming , welliswaar met een nat kruis.
Maar de koffie en het eten waren wel goed verzorgd , het smaakte goed.
Rond de klok van 19.00 richting huiswaarts vertrokken met tsmitje , christ(bowser) Joka.
Nog een pisstop ingelast bij delft waar we nog een bakkie gedaan hebben.
Verders geen regen meer gehad ,kan ook niet die is allemaal in het noorden gevalle :lol:
Rond 22.30 waren we weer thuis , waar een kot vol jonggrut zat , dus daar nog even bij aangeschoven.
Al met al een mooie rit en een gezellige groep wingers.
Volgende keer weer van de partij.
Martin &Marco petje af voor de organisatie , en linda bedankt voor de koffie.
Waar een Wing is , is een weg.

groetjes wim

Bart

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door Bart » 29 mei 2011, 10:36

Ik ben nog niet thuis, wij zitten hier nog in Friesland en vertrekken vanmiddag weer naar Zeeland.
Maar een geweldige tocht, Marco en Martin erg bedankt voor de organisatie.
We gaan hem zeker nog een keer rijden maar dan met 30 graden en windstil :D :D
En 130 over de afsluitdijk dat heeft ook wel wat :D We waren weer droog toen we aan de overkant waren
En Arthur je handschoenen liggen volgens mij nog ergens bij de Goudvis op straat.
Kortom een geweldige opkomst en we kijken nu al uit naar volgende maand!!

Gr. Bart&Froucke

Gebruikersavatar
bowser
Berichten: 727
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Zegge

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door bowser » 29 mei 2011, 11:16

Whaaa net wakker ,doet wel slapen na zo,n ritje :D :D

Bedankt Marco en Martin voor deze gezellige ;wat winderige; rit over jullie nh landschap

Veel plezier gehad , :D nog ff voor anwb moet spelen maar goed hoort er allemaal bij :wink:

Lekker met 3 motoren terug getuft ,Wingwesp en Tsmitje, naar het brabants waar het steedts beter weer werd :P

Volgende keer benne wij er ook weer bij
groeten uit de Zeg

Gebruikersavatar
Edwin Kock
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 jan 2010, 23:28
Locatie: Anna Paulowna

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door Edwin Kock » 29 mei 2011, 13:25

frank's schreef:jullie waren dan wel heel moe als jullie ondanks jullie blaffers in slaap zijn gevallen. :D frank
Hi, hier Angela even... :D
Euh ja Frank wij waren heeeeeeeeeeeeeeel moe :oops:
Na het verzorgen van onze beestenbende zijn we als een blok in slaap gekukeld.

Wij hebben een paar kiekjes gemaakt .. deze staan HIER

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door bertzwanen » 29 mei 2011, 13:57

Er zijn al vele woorden gezegd en geschreven .
Maar toch nog maar een keer .

M&M Bedankt
De rit was mooi en goed uit gezet mooie locatie`s gezien
Wij gaan de rit zeker nog eens rijden dit jaar .
Na de vakantie gaan we weer een paar dagen naar onze Dochter en schoonzoon in Zaandam dus de kamer is al weer gereseveerd :D
Tegen die tijd zal ik het wel laten weten :wink:

Linda ( Pieter :?: )

Het was weer een geweldig onthaal .
Ik schrok wel dat Pieter er niet was maar dat werdt mij al snel uitgelegd .

Sturgis Bedankt voor al de goede zorgen .
We komen zeker nog eens aan waaien :lol: :lol: :lol:

Onze foto`s komen eraan we zijn net thuis vanuit Zaandam .

Iedereen bedankt voor de mooie en gezellige dag

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

aislin

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door aislin » 29 mei 2011, 14:13

Hi medeWingers

Hieronder twee linkjes van een paar (12 :P ) foto's en een klein filmpje van jullie aankomst bij Sturgis.
Martin, Marco en natuurlijk ook Linda.....thx luitjes, het was erg gezellig....en tot over 3 weken........... :D

Ps Elssssssssssssss..............niks niet onder voorbehoud. :mrgreen: :wink:

Fototjuh's

Videotjuh

Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door jan dubbel » 29 mei 2011, 14:28

M &M enlinda bedankt voor de goed verzorgde dag en gezeligheid
Ondanks dat ik op bekend terijn reed ben ik smiddags toch nog verschilende
nieuwe wegen tegen gekomen waarvoor dank en waar wij zeker nog wel een keer naar toe zullen gaan. Wel met beter en rustig weer natuurlijk

gr ; jan en marjan

Gebruikersavatar
appieabc
Berichten: 1026
Lid geworden op: 05 mei 2008, 20:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: amsterdam

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door appieabc » 29 mei 2011, 15:24

wakker na een avondje toppers dacht ik wat nou toppers die van de nhr dat zijn toppers en die hadden ook een geheim wapen bij zich :wink: :lol: :P ,linda meid wat kan jij wingers op hun plek zetten verders iedereen bedank hoe je van een redelijke dag :mrgreen: een top dag kan maken'. tot 5 juni mischien.
martin soms ook appieabc

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door Borretje » 29 mei 2011, 16:07

ook ik nog wat fotoos

ze staan hier http://www.mijnalbum.nl/Album=ZR7JHZPA" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door ronnieD » 29 mei 2011, 16:08

het was weer gezellie-een beetje wind,een drupje regen maar ach dat mag de pret niet drukken.
iedereen bedankt voor de gezellige dag.
M&M een dikke TIEN.

gr.Ronald
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door Garfield » 29 mei 2011, 16:11

Wat een leuke reacties op ons Forum over de NHR. Bedankt! Ik denk dat ik ook voor Martin spreek om te zeggen dat wij het met alle plezier voor jullie hebben gedaan. Natuurlijk was het ook wat werk maar dat hadden we er graag voor over. Een route maken is een ding maar er komt nog iets anders bij kijken voor een route met een grote groep. De route hebben we een aantal keren verlegt omdat we bijvoorbeeld een kruising te onoverzichtelijk vonden maar ook dat we jullie langs bepaalde bezienswaardigheden van NH wilde leiden. Ik ben erg blij dat we hierin geslaagd zijn.

Het eindpunt bij Sturgis hebben we gekozen voor de ruimte en de mogelijkheid voor een BBQ. Toen ik de vraag aan Linda en Pieter voorlegde was er geen ruimte voor discussie en was hun antwoord direct "natuurlijk, kan dat bij ons". We hadden afgesproken dat Sturgis er (bijna) geen last van zou hebben en dat wij (M&M) alles zouden regelen. Nou, jullie begrijpen dat met Linda dat prettig onmogelijk is. Linda had het weer ook al goed ingeschat en ons besproken plan-B ingezet. Alles stond al klaar en de koffie en thee zijn door iedereen gewaardeerd. Linda, ook van mijn kant heel erg bedankt. Je bent een kanjer! Pieter ook bedankt. Jammer dat je zelf niet kon meerijden maar ik begrijp dat andere belangrijke dingen ook gewoon doorgaan.

Door alle positieve reacties heb ik nu alweer zin om een volgende route in elkaar te knutselen maar dat gaat natuurlijk niet. Andere Forumleden moeten ook de kans krijgen om al het moois uit hun provincie te laten zien. Nog even en we rijden Friesland en Drente/Overijssel met ons Forum. Ik geef graag het stokje door aan de andere die de organisatie van Forumritten op zich hebben genomen. Dame en heren, SUCCES!

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door G.winger » 29 mei 2011, 16:25

na een goede nachtrust in hoofddorp ben ik ook weer thuis.
iets beter weer gehad als gister maar nog erg winderig.
nogmaals aan M&M bedankt voor de mooie rit en de BBQ bij sturgis.
maar ben toch weer blij hier in het warme zuiden te zitten
in de zon (25gr) en een klein beetje wind ssstttttttt
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door alkyone » 29 mei 2011, 16:40

Garfield schreef:Wat een leuke reacties op ons Forum over de NHR. Bedankt! Ik denk dat ik ook voor Martin spreek om te zeggen dat wij het met alle plezier voor jullie hebben gedaan. Natuurlijk was het ook wat werk maar dat hadden we er graag voor over. Een route maken is een ding maar er komt nog iets anders bij kijken voor een route met een grote groep. De route hebben we een aantal keren verlegt omdat we bijvoorbeeld een kruising te onoverzichtelijk vonden maar ook dat we jullie langs bepaalde bezienswaardigheden van NH wilde leiden. Ik ben erg blij dat we hierin geslaagd zijn.

Het eindpunt bij Sturgis hebben we gekozen voor de ruimte en de mogelijkheid voor een BBQ. Toen ik de vraag aan Linda en Pieter voorlegde was er geen ruimte voor discussie en was hun antwoord direct "natuurlijk, kan dat bij ons". We hadden afgesproken dat Sturgis er (bijna) geen last van zou hebben en dat wij (M&M) alles zouden regelen. Nou, jullie begrijpen dat met Linda dat prettig onmogelijk is. Linda had het weer ook al goed ingeschat en ons besproken plan-B ingezet. Alles stond al klaar en de koffie en thee zijn door iedereen gewaardeerd. Linda, ook van mijn kant heel erg bedankt. Je bent een kanjer! Pieter ook bedankt. Jammer dat je zelf niet kon meerijden maar ik begrijp dat andere belangrijke dingen ook gewoon doorgaan.

Door alle positieve reacties heb ik nu alweer zin om een volgende route in elkaar te knutselen maar dat gaat natuurlijk niet. Andere Forumleden moeten ook de kans krijgen om al het moois uit hun provincie te laten zien. Nog even en we rijden Friesland en Drente/Overijssel met ons Forum. Ik geef graag het stokje door aan de andere die de organisatie van Forumritten op zich hebben genomen. Dame en heren, SUCCES!
Inderdaad Marco ik sluit me helemaal bij je aan.

Ik realiseer me dat ik Linda ook nog niet bedankt heb voor het geweldige werk wat ze voor ons heeft gedaan.
Ik zat het laatste stuk aardig in de put wat het weer en de BBQ betrof. :roll: :roll:
Maar de Dijker uit Andijk had mijn zorg in een klap van tafel geveegd. :P

Helaas was Pieter niet aanwezig, maar we doen het nog wel eens dunnetjes over voor hem.



Martin

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: De Noord_Hollandrit 28 Mei 2011

Bericht door lemmens » 29 mei 2011, 17:03

@garfield(marco)

heb je mijn mail nu wel ontvangen?
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Plaats reactie