De 3e toerrit, Brabanrit, het was gezellig (19-8-06)

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Bericht door Pieter Aarts » 21 aug 2006, 20:44

K-Wing schreef:De foto's zijn leuk!
Maar zijn er maar 37 foto's?
Ik had de indruk dat het er veeeeeel meer waren?
Ik mis er nog een aantal van Pieter...
eerst waren t er 20 foto's en nu al 37... Is al een voor uitgang zonder dat ik fotos heb toegevoegd !!

Nee, de indexlink naar pagina 2 was blijkbaar een verkeerde kleur, waardoor die niet opviel. Heb ik nu ff veranderd in blauw. Dus dat valt wel op !
Ook al zijn het maar 37 foto's. Alle gebeurtenissen staan erop, en t is onnodig om dubbele foto's met t zelfde uitzicht te plaatsen of niet? Van alles heb ik een paar foto's, en dit leek me wel voorlopig genoeg.

Pieter

Douwe

Bericht door Douwe » 21 aug 2006, 21:50

Weer een fantastische rit, met uiteraard een woord van dank aan de Fam Aarts voor het geweldig ontvangst en de zeer afwisselende rit.
Leuk om een tussenstop te hebben bij Joppen motoren en uiteraard ook deze mensen: "bedankt". Leuke zaak trouwens, was er nog nooit geweest, maar ga er toch nog eens kijken. Onzettend gastvriendelijk personeel. En niet te vergeten een lekkere lunch.

Al met al weer een leuke rit, en dat was alweer de derde. Voor al die andere 195 forumleden "jullie hebben weer wat gemist"

Douwe 8)

goldwing mania
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 mar 2006, 23:04
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door goldwing mania » 21 aug 2006, 22:08

Better LET as NET, ook vanuit Leeuwarden wil ik de fam Aarts bedanken voor de hartelijke onvangst met koffie, thee en koeken, en natuurlijk voor de prachtige rit die hij ons voorschotelde. Tevens wil ik ook de firma Joppen bedanken voor de hartelijke onvangst met heerlijke broodjes en koffie, klasse. Kom vast nog eens een keer langs. Ook deze 3de forum rit was uitstekend met veel nieuwe gezichten, dus ga door met deze tochten en join de rit. :wink: :wink:
een dag niet gereden is een dag niet geleefd

Remcko

Bericht door Remcko » 22 aug 2006, 20:26

Hier ??n van de 195 forumleden die de rit gemist heeft :( !
Als ik dit allemaal zo leest is het weer een prachtige happening geweest,
ben er ook zeker niet blij mee dat ik er niet bij kon zijn.
Maar als ik het zo allemaal lees weet ik ??n ding zeker 8) , er zullen
nog meerdere ritten volgen en dan ben ik zeker weer van de partij :) .
Als dan niet net mijn andere hand in het verband zit natuurlijk :? .

groetjes :arrow:
Remcko

Plaats reactie