Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2346
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Anjer » 11 jul 2010, 19:27

Ik dacht dat jullie tot en met morgen weg zouden zijn? Dus geen gezamenlijke voetbalfinale kijken?

Enfin, als jullie maar een leuk weekend hebben gehad, ik wacht op de foto's!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Karin

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Karin » 11 jul 2010, 19:45

Een aantal mensen blijft nog tot morgen, en kijkt dus de finale wel daar. :lol:
Wat mij betreft: ik vond het erg gezellig met zijn allen, maar ik kijk thuis wel :wink:

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door alkyone » 11 jul 2010, 20:32

Nee hoor Bibian
Maandag gaan wij gewoon aan het werk en zijn dus zondag naar huis gegaan.
Zaterdag hebben els en ik niet gereden.
Het was wel zo snoeiheet dat ik bang was dat ik flauw zou vallen.


http://picasaweb.google.com/10685848552 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet Martin en els

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 12 jul 2010, 16:00

Nee BiBian, ook wij hebben een baas en moeten werken voor hem!!!
Maar met één verlofdag een gezelligweekend plannen is altijd wel leuk om te doen!
En die dag kan mijn baas me wel missen hoor!!! heb toch meer dan 200 verlofdagen.... :lol:

peter

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 12 jul 2010, 17:23

Ook wij zijn weer goed thuis gekomen, hebben aardig mazzel gehad met het weer en alleen een paar spatjes regen gehad, toen we steeds meer deze kant op kwamen zag ik overal takken en bladeren liggen en het bleek dat het hier aardig slecht weer is geweest vandaag.
Ik en Monique hebben een rete gezellig weekend gehad en we hebben er van genoten, heerlijk gereden en lekker gezweet, alleen jammer dat ik naar nu blijkt er toch wel erg slecht tegen kan als het zo waanzinnig warm is. Even wat doen en het zweet gutste van mijn kop, in de kelder van Hexenhaus hield ik het al meteen voor gezien daar was het toch echt iets te benauwd voor me.
Gisteren nog even naar Daun geweest naar de rodelbaan en Daniel (lemmens) weet nu weer wat "bremsen" betekend daarna nog even naar het Ringwerk geweest en de nordschleife bekeken. Daarna doorgereden naar Adenau en lekker onder een boom naar de voorbij raggende auto's geloerd. Het verbaasde me eigenlijk wel dat RonalT zo'n vuurvaste is, die bleek gewoon in het zonnetje staan kijken. Bij terug komst op de Camping nog lekker wat geouwehoerd en de BBQ aangestoken. later nog even de finale half en half bekeken vanaf het teras van de camping.

http://picasaweb.google.com/bruikthis/G ... directlink

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 12 jul 2010, 18:08

Ook wij zijn sinds 16:50 uur weer thuis.
Samen met Jan en Marjan Dubbeld binnendoor van Bullay naar Verviers gereden. Vandaar via de Belgische autowegen naar Antwerpen en door naar huis. Jan en Marjan zijn bij Luik (Liege) richting Maastricht gereden.
aspie schreef: Daarna doorgereden naar Adenau en lekker onder een boom naar de voorbij raggende auto's geloerd. Het verbaasde me eigenlijk wel dat RonalT zo'n vuurvaste is, die bleek gewoon in het zonnetje staan kijken. Bij terug komst op de Camping nog lekker wat geouwehoerd en de BBQ aangestoken. later nog even de finale half en half bekeken vanaf het teras van de camping.
Tja, ik stond gewoon lekker op dat hek geleund. Alleen zweette ik zo dat ik steeds opzij gleed en met mijn ellebogen op hete gedeeltes van dat hek terecht kwam.
Wel leuk om te zien hoe sommigen een bocht nemen. Een Clio Turbo (haha) reed netjes midden over de baan alsof het zondag middag was. Een gewone Clio scheurde alsof de Duivel hem hoogstpersoonlijk achterna zat. (dat zag er beter uit)
Ik heb trouwens vastgesteld dat ik dus nooit op de motor daar zou willen rijden.
Nee, dat zou ik liever in een Chevrolet Corvette ZR1 onder mijn kont hebben. Die kan binnen 8 minuten een rondje maken over de Nürburgring.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Borretje » 12 jul 2010, 20:21

hallo forummers,

Ook ik ben op de plaats van bestemming aangekomen, zit nu (nog) zonder biertje met een fantastisch uitzicht over het como meer te genieten. Wel de zondag eerder afgereisd uit Bullay dan gepland, maar dat werkt nu in ons voordeel dat we uitgerust zitten te genieten. Zondag tot onder Basel gereden en in t duitse gedeelte de laatste (op de route) motortel gepakt. Dit was een schot in de roos. Grote Familie dag bij het adres waar we terecht konden na een telfoontje van ons.
de volgende dag op ons gemak naar het como meer gereden (Bellagio) waar we nu zitten te genieten.
Vrienden en vriendinnen het was ons weer een waar genoegen om alle wingers bij elkaar te zien en lekker met bijna iedereen "geklept" te hebben.
Zullen ons reis verslag met adressen in de reis rubriek zetten.
Pien en Paul, mochten jullie dit lezen, stik bedankt voor het warm onthaal voelde als een warme handschoen!! (heeft niets met de temp te maken :-) )

Groeten

Rob en Edith
(borretje en ditje)
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13416
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 12 jul 2010, 20:42

We zijn naar Maastricht gereden waar we door Jan en Bets op koffie met vlaai getracteerd werden.
Natuurlijk waren Karin en ik niet de enige die daar op af gekomen waren. Ook George Sr & Jr, Eric (BlackWing), Peter & Monique, Ronald (ronnied), Karin (K-wing), Jan & Marjan en Thomaswaren er op af gekomen.
Na de koffie zijn we om circa 11 uur vertrokken. Peter nam de motoren met aanhanger en George op sleeptouw, ik had de rest achter me aan.

Het begon al lekker met een omleiding in de buurt van Maastricht, maar de omgeving werd gelukkig mooier en mooier, de wegen smaller en de bochten bochtiger. Wat een mooie route was de heenweg. Een slagboom omzeilen waar je alleen met een Roompotcard door mocht. Rare jongens die Duitsers, een Roompotcard.

De route liep grofweg via Teven, Kelmis, Routgen, Steckenborn (daar kregen we een serie prachtige haarspeldbochten bij de Rurhstausee), Schleiden en na een weggetje wat we niet in durfde (soort karrespoor) kwamen we aan het picknickpunt. Daar wilde Karin weten of er nog meer haarspeldbochten kwamen. Ik heb dat ontkend, maar we hebben daarna waarschijnlijk nog een bocht of 25 meegemaakt, de ene nog korter dan de andere.
Verder via Wershofen, Reifferscheid, Adenau (daar hebben we lekker koffie zitten drinken), even verkeerd gereden bij de Nurnburgring, Hunerbach, Cochem, Eller (waar hele verraderlijke kinderkopjes lagen), weer een stukje langs de Moezel, bij Bremm weer de berg op, Beuren, Alf om uiteindelijk na 233 km in Bullay aan te komen. De kampeerders op de camping en wij in hotel Hexenhaus.
Paul en Pien leken wel op wacht te zitten. We kregen blokjes aangereikt zodat de motoren niet al te schuin stonden en daarna een welkomsdrankje wat heerlijk smaakte na al het gezweet onderweg. (wat was het warm)
Karin en ik kregen een kamer met als thema Zwarte Kat wat met 3 katten thuis dus wel in de smaak viel.
's-avond lekker soep gegeten, schnitzel en frietjes en koffie na.
Daarna nog even op de camping wezen kijken. Op tijd naar bed, want het was een lange dag. Slapen viel niet mee, het was gewoon te warm ..... (de rest in een ander bericht)
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door lemmens » 12 jul 2010, 20:55

ook wij zijn weer veilig thuis aangekomen (17.50)
nog net de spulletjes van de goldie kunnen laden en toen begon het hier te regenen (een buitje)
was een mooi weekend alleen had het wel ietsie koeler mogen zijn.
ik denk niet dat ik ooit zoveel water heb gedronken als het afgelopen weekend.(om over het andere vocht maar niet te spreken :P )
nu even spulletjes opruimen en dan later wel een verslag schrijven incl. foto's.
en ja ik weet nu wat bremsen betekend allen kwam ik daar net enkele seconden te laat achter op de rodel baan.
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Black Wing » 12 jul 2010, 20:57

Ik wil allen die aanwezig waren bedanken voor de gezeligheid, vooral op zaterdagavond waar we met z'n
allen rond het kampv... ehh, kaarsje zaten
ik moest ook eerder naar huis, dus was ook voor de finale thuis
lekker gereden, veel bochten en haarspeldbochten, en dan zeggen ze dat een 1500 geen stuurfiets is :roll:
ik vondt hem super door de bochten gaan :D
het was wel wat te warm, ik moest op de terugweg regelmatig stoppen in een tankstation met airco
om de sufheid door de hitte tegen te gaan, heb op een gegeven moment een Red Bull genomen, en warempel :!:
dat spul werkt echt :lol:
Groeten, Eric

george bolk

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door george bolk » 12 jul 2010, 21:02

allemaal bedankt voor het super gezellige weekend wij zijn wel eerder vertrokken i.v.m heel veel last van de warmte zowel bij mij als mijn zoon,zijn weer aan de betere hand .


groet van george george jr

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door alkyone » 12 jul 2010, 21:10

Black Wing schreef:I
om de sufheid door de hitte tegen te gaan, heb op een gegeven moment een Red Bull genomen, en warempel :!:
dat spul werkt echt :lol:
Ja Eric het werkt echt
Ook wij hebben het spul tot ons genomen.
Vooral Els was erg moe, mede door de schipper die er met zijn Kajak midden in de nacht weer vandoor ging.
Het gaf ons gouden vleugels :lol: :lol: :lol:

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 12 jul 2010, 21:19

alkyone schreef:
Black Wing schreef:I
om de sufheid door de hitte tegen te gaan, heb op een gegeven moment een Red Bull genomen, en warempel :!:
dat spul werkt echt :lol:
Ja Eric het werkt echt
Ook wij hebben het spul tot ons genomen.
Vooral Els was erg moe, mede door de schipper die er met zijn Kajak midden in de nacht weer vandoor ging.
Het gaf ons gouden vleugels :lol: :lol: :lol:


Ja, dat geloof ik tussen al die snurkende mannen!!!! :lol:

Peer Crumb

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Peer Crumb » 12 jul 2010, 21:43

Mooi om te zien dat jullie met zijn allen zo'n geweldig weekend hebben gehad.
Belangrijkste is toch wel na het genieten dat een ieder weer heel thuis is.
:D :D :wink:

Gebruikersavatar
Karin Troost
Berichten: 63
Lid geworden op: 04 okt 2008, 12:04
Type Goldwing: overig
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

verder verslag van weekend Eifel

Bericht door Karin Troost » 12 jul 2010, 23:56

Hallo, ik heb de eer gekregen om het verdere verslag te doen van ons gigantisch gezellig en zeer warme weekend in de Eifel.

De eerste dag begon goed wat weer en eten aanging en ook over de route niets te klagen, alhoewel sommige de haarspeldbochten wel wat heftig vonden maar we hopen dat dat en kwestie van gewenning is geweest.
Ook de tweede dag ontkwamen we niet aan die bochten en omdat we de route al eerder hadden gereden konden we stoppen om op verzoek mooie plaatjes te klikken.
Sommige hadden niet door dat we op deze plaats al eerder waren geweest en nog wel wat vaker zouden komen, tja sommige mensen krijgen nooit genoeg van mooie scherpe bochten.
We begonnen de route, die 10-07 was genoemd, en we waren Bullay nog niet uit of we waren al wat mensen kwijt, de een ging linksaf de ander naar boven en uiteindelijk voelde je je Remi in Bullay.
Terug naar het beginpunt, niemand te zien, dan maar naar de Camping en ook daar weer niets en niemand te zien, dan maar naar richting Benzinepomp en waarrempel daar staat de rest ook weer te wachten, gelukkig.
Chrit neemt heft in handen en iedereen volgt braaf de rit op route met Chrit. Halverwege op de ondertussen zeer bekende bochtenweg stond er een leuke juffrouw vriendelijke te wuiven dat we door moesten rijden en lag er even verderop een fotograaf op zijn buik in het gras om iedereen vast te leggen hangend in een leuke bocht.
Tja, nadeel was wel dat deze persoon later bijgestuurd moest worden om weer te kunnen aansluiten bij de groep, die trouw Chit volgden.
Onderweg stijgt hij in mijn achting door ons te beloven dat we bij onze eerste stop een lekker ijsje kunnen gaan eten in Cochem, zeer verfrissend idee.
In Cochem komen we iedereen tegen en gaan we later ook weer ieder zijn eigen weg, alleen de groep blijft bij elkaar en gaat naar een leuk stopplekje waar we door iemand anders een groepsfoto laten maken, met uitzicht op Losnich.
Bij die stopplaats kon mooi even mijn, fuchsia, poloshirt drogen op het gras, was klein beetje vochtig geworden door het prachtige warme weer, of was dit angstzweet.
Toen werd er door een zeer bekend persoon geklaagd dat hij nu niet op een spectaculaire manier op de foto stond en gingen Ronald en ik als eerste naar beneden om ook zijn wens te vervullen, al lag deze fotograaf niet plat op zijn buik in het gras, toch staat iedereen weer vastgelegd op de plaat.
We moesten om bij de groep te kunnen aansluiten wel doorscheuren en dat met die leuke bochten was dus niet echt een probleem, al stond mijn hart wel eens een kleine beetje stil want ja, ik heb het heft niet zelf in handen helaas, nog niet!!!!.
Daarna als groep weer de rit vervolgd naar Bullay want iedereen had het weer gehad met dit warme weer en snakten naar een verkwikkende koude douche als afkoeling. We moesten nog wel eerst even stoppen bij een grote supermarkt voor inslaan van water, bier en ijsjes want Jan de Iceman is verknocht aan ijs hebben we wel gemerkt dit weekend.
's Avonds hadden we in ons hotel een bbq, keurig verzorgd en erg lekker maar het warme weer deed ons allemaal naar de camping vluchten waar we heel gezellig in de kring van alles besproken hebben.
Achter de bergen zagen we wel wat weerlichten en stoorden daar niet erg aan maar dat hebben voor de campeerders wel anders ervaren maar ze hebben het wel overleefd en niemand is de Moezel ingedreven, gelukkig.
Morgen volgt vervolg van verslag.
Laatst gewijzigd door Karin Troost op 13 jul 2010, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Karin

Geen 1800 voor mij ben nu heel tevreden met mijn Burgman 650 en compagnon (Beer)

Plaats reactie