Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
peter

Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 15 dec 2009, 19:42

Hier even een samenvatting van wat de bedoeling is, we gaan vrijdags 09-07-10 afreizen naar het plaatsje Bullay aan de Moezel in Duitsland. Al daar overnachten we in hotel Heksenhaus , dit hotel wordt door Nederlanders gerund dus je kunt in je moers taal zelf je boeking doen en je vragen stellen. Ik heb een optie op de kamers tot 31-01 zodat je zeker kan zijn van een kamer als voor die tijd boekt. Later boeken kan ook maar of je dan een kamer hebt :?: Je betaald de helft vooruit en 4 weken voor vertrek de rest. Op het internet kan je via http://www.heksenhuis.nl meer info vinden over de kamers en de prijzen. Ik ben er zelf geweest en heb even de boel verkent aldaar en het is een gezellig hotel voor en door motorrijders gerund en de prijzen zijn zeer redelijk. Het is ook de bedoeling dat we daar vrijdag dineren en daar ben ik ook vanuit gegaan want je hebt de hele dag op de motor gezeten. :D

Wil je liever met tent dan kan dat ook. Je kan achter het hotel op een klein grasveld gratis staan en dan moet je ook in het hotel ontbijten. Dit grasveldje heeft verschillende hoogtes en als je een flinke tent hebt gaat dat niet passen. Ook kan je motor niet bij je tentje staan. Lang de Moezel is ook een camping :) , Barencamp (c.a. 400mtr van het hotel) en aldaar kan je natuurlijk ook je tent opzetten. Ik heb gevraagd naar de mogelijkheid om de forumleden bij elkaar te zetten en als we eind April laten weten met hoeveel we zijn is het geen probleem. :D Meer info vindt je op http://www.baeren-camp.de.

Voor de zaterdag en zondag zijn natuurlijk de nodige ritten gepland maar je kan ook zelf wat ondernemen. Het is een prachtig gebied met overal de nodige bezienswaardigheden zoals vulkaanmeren, burchten, wandelroutes, en natuurlijk de vele wijngaarden en de toeristische dorpjes langs de mooie Moezel. Meer info: http://www.eifel.info/mainframe.asp?lang=de&e1=157 Zaterdag avond is het de bedoeling dat er een BBQ is dus je kan je buikje weer lekker volproppen met het nodige lekkers. Voor de zondag moet ik nog even kijken hoe we het eten regelen maar dat krijgen we vast wel in orde. Misschien op eigen gelegenheid in een mooi restaurantje of lekker zitten knoeien voor je tentje met een biertje erbij. Wil je in het hotel eten moet je dat even melden bij het ontbijt.

Even samen gevat: als je zeker wilt zijn van een kamer boek je voor 31-01 o.v.v Goldwingforum. Je wilt wel/niet dineren en op zaterdag wel/niet BBQen.

Voor de rest: Alles mag niks moet :mrgreen:

Hier vindt je een actuele lijst met degene die tot nog toe mee gaan.
Tent:
Aspie 2
Heca 2
Chrit 2
RonnieD 1
lemmens 2
Alkyone 2
jan & Majan dubbel 2


Hotel:
Mestreechteneer 2
Resa ? 2
RonalT 2
Badmuts 1
George Bolk 2
Rob & Edith 2
K-Wing 1
Laatst gewijzigd door peter op 29 jan 2010, 10:30, 7 keer totaal gewijzigd.

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 15 dec 2009, 19:51

Ben er bij met de grote tent...dus aan de Moezel...helaas wel maar tot zondag!! maar ook dat kan wijzigen...hihihi

Maar erbij zijn we......of ben IK....
en BBQ doe ik voor de tent wel....hahahahaha
En Dineren in het Hotel zie ik daar wel, daar het niet al te groot is......hihihi
Zuipen doen we in de kelder van het hotel!!! en voor de tent!!
Laatst gewijzigd door Chrit op 03 apr 2010, 08:15, 3 keer totaal gewijzigd.

george bolk

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door george bolk » 15 dec 2009, 20:46

hoi .

ik ben er ook bij weet alleen nog niet alleen of met z.n tween laat ik op tijd weten ik ga wel voor een kamer .

groet george

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door alkyone » 15 dec 2009, 22:39

Zet ons er ook maar bij. 2 personen
We komen met de tent hij is niet zo groot maar de motor zou binnen kunnen staan.
Ik weet nog niet op wat voor dag ik terug ga maar dat merken we tegen die tijd wel. :D
groet martin

eM&Ha

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door eM&Ha » 16 dec 2009, 14:44

Okay dan, wordt voor ons ook aan de Moezel met de camp master.
Blijven zeker wel tot maandagochtend.
Diner en BBq prima en zondag zien we dan wel weer.
Kijken er alweer naar uit!.

Greetz Henk en Carin.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 16 dec 2009, 16:29

Heb een reservering gedaan, en Peter had het e.e.a. goed geregeld.
Dit was een deel van de reactie die men stuurde: :)

Volgens afspraak met Peter genieten jullie gezamelijk het diner op aankomst dag en de BBQ op de zaterdag, de zondag is dan vrij in te vullen, mochten jullie de zondag hier willen dineren moet je dat bij het ontbijt even doorgeven aub

Dat ziet er goed uit....
Nu nog wat routes er naar toe en terug....
(ik ben al aan het zoeken in mijn ruime archieven)
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 16 dec 2009, 16:38

RonalT schreef:Heb een reservering gedaan, en Peter had het e.e.a. goed geregeld.
Dit was een deel van de reactie die men stuurde: :)

Volgens afspraak met Peter genieten jullie gezamelijk het diner op aankomst dag en de BBQ op de zaterdag, de zondag is dan vrij in te vullen, mochten jullie de zondag hier willen dineren moet je dat bij het ontbijt even doorgeven aub

Dat ziet er goed uit....
)
Thanx for the compliment :D

Wil ook nog een herdenkings Tshirt laten maken wat dan tegen kostprijs is te bestellen in de opgegeven maat. Ben nog wat aan het ontwerpen :)

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Mestreechteneer » 16 dec 2009, 17:08

Peter,
Ik dacht dat we als groep wat korting kregen,
Hier heb ik dan ook bij PenP naar gevraagd.
Daar kreeg ik het volgende antwoord op:

"Wat betreft de korting, we geven wel groeps korting als er zich een groep aanmeld van meer dan 25 peronen. Weliswaar komen jullie allemaal samen vanuit één en dezelfde groep maar in dit geval reserveerd iedereen, van het Goldwing forum, apárt en zijn dat op zichzelf staande reserveringen en is er geen sprake van een groeps reservering.
De groep korting is ook niet door mij met Peter besproken in die zin, sorry voor de onduidelijkheid misschien."

Daar we zeker meer dan 25 personen binnenvallen (ga ik tenminste vanuit) dacht ik zo Peter regel eens wat:0)
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

peter

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 16 dec 2009, 17:41

Dat klopt inderdaad, maar ik sluit me helemaal bij Paul aan want anders moet iedereen eerst aan mij betalen en dan betaal ik Paul weer. Om problemen te voorkomen moet iedereen gewoon zelf boeken ook het feit dat als iemand vindt dat hij meer/minder zou moeten krijgen voor zijn geld wil ik niet op mijn dak hebben. Afzeggingen o.i.d. brengt dan toch de verantwoording met zich mee dat je het geld terug geeft en dat kan wel eens problemen geven en op deze manier kan er van mijn kant niks mis gaan en als het mis gaat dan is paul het aanspreekpunt en zit ik er niet tussen.
Blijkt dat je toch geen kamer hebt :? heb je het dus zelf fout gedaan en niet ik, en je kan dan de discussie aangaan met Paul.

Ben natuurlijk ook geen reisburo. :lol:

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door ronnieD » 16 dec 2009, 17:53

avond Peter--even een vraagje over de camping--kunnen de moto's bij de tent staan?--want er staat een apart stukje in de prijslijst over motor en pedelboot en daar staat dan tussen haakjes onder"niet bij de standplaatsen" gr Ronald.
Laatst gewijzigd door ronnieD op 16 dec 2009, 17:58, 2 keer totaal gewijzigd.
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

peter

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 16 dec 2009, 17:56

ronnieD schreef:avond Peter--even een vraagje over de camping--kunnen de moto's bij de tent staan?--gr Ronald.
Ja, die kunnen erbij staan. :)

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 16 dec 2009, 18:01

Uiteraard plaatsen wij onze motoren en aanhangers bij de tenten!!!

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Mestreechteneer » 16 dec 2009, 18:18

Hey Peter,
Das dan duidelijk, we hebben de bruidssuite dus...... :D :D :D :D
als het idd gaat zoals jij zegt moet er idd niet te veel belasting bij jou liggen :)
Dacht dat we ieder voor zich zouden kunnen melden met de kortingscode GoldwingForum en dat P&P dan de korting zou geven.
No problemo, als we maar goed weer hebben.
Kun je daar wel voor zorgen LOLLOLLOL :?: :?: :?: :?: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 16 dec 2009, 18:21

Hey Jan, koop ook een aanhager en kom samen bij ons op de camping liggen....
:lol: :lol: :lol:

peter

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door peter » 16 dec 2009, 19:53

@ Mestreechteneer: Ik denk maar zo als er iets mis gaat ben ik de gebeten persoon, nou mogen ze me best bijten maar dan moet ik er ook aan verdienen :lol: :lol: :lol:

Trekhaak + aanhanger + Goldwing = Camping, mag je tussen mij en Chrit inliggen :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie