Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
aislin

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door aislin » 13 jul 2010, 01:23

Lieve allemaal

Zoals Daniel al had laten weten, waren we tegen 18.00 uur ook weer in ons paddo, of beter gezegd die van mijn ouders.
Daar eerst nog even een natje gehaald voor we een paar straten verderop weer in ons eigen waren.
Laat me eerst Peter bedanken die dit weekend heeft georganiseerd, bij deze Peter............thxx.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie niet zoveel goesting (zin) had om zo'n pokke end te rijden voor deze meeting.
Dat ivm met het aankomende warme weer en ettelijke kilometers op de Goldie.
Als ik het goed heb, 480 ettelijke kilometers, onder ermbarmelijke :P omstandigheden. Afbeelding
Rond 10 uur vrijdagmorgen vertrokken, om acht uur later met het zweet in ons bilnaad aan te komen in Bullay.Afbeelding
En dan moet de toko nog opgezet worden, dat terwijl het zweet uitgangen heeft gevonden, waarvan je het bestaan niet eens weet.
Maar ook dat is gelukt, en uiteindelijk zitten we dan met onze mede collega's af te zien onder een boom, die we het hele weekend als zonnewijzer hebben gebruikt.

Zaterdag na vriendelijk en vooral zeer kordaat de aanbieding een toerrit te gaan rijden te hebben afgeslagen, hebben we met z'n zesjes ( Carin-Henk, Els-Martin, Maya-Daniël) onze eigen toerrit gehouden in het pittoreske Bullay.
Heerlijk gegeten in een wijn-annex eet gelegenheid om vervolgens langs de Moezel Afbeelding weer onze boom op de camping op te zoeken.
We hadden nog het snode plan :twisted: om onze Goldies anders te zetten, en de werkelijke diehards , (liever gezegd mafketels :mrgreen: ) de ogen uit hun kop te steken met een watertandende toer die we ter plekke zouden verzinnen, maar we besloten anders en nestelden ons onder de welbekende boom om daar de eerstkomende uren niet meer weg te komen.
'S avonds de meest verstikkend hete BBQ ever 'genoten', graadje of 40-45 onder een dak van druivenbladeren, knalrode bezwete koppen, dampende geuren die niet alleen afkomstig waren van de drumsticks en bockworst :?, en besloten het af te maken onder de ons welbekende boom.
Wee degene die ooit het lef heeft die boom iets aan te doen :evil: :evil: :evil: :evil:
Het werd uiteindelijk..............................weinig slaap en veel Chrit die het lef had 's morgens vroeg met veel volume zijn aanwezigheid kenbaar te maken.............thxx mop;)

Zondag een zeer leuke tocht gemaakt.
heerlijk gereden, het weer was wat beter qua temperatuur en beland op de rod(d)el( :P ) bahn.
Daniël zei nog....ik doe mn helm en motor kleding aan....maar eigenwijs dat hij is, toch blanco erop gegaan en .................de bocht uitgesjeest.
Peter zei het al in het voorgaande bericht, ' Daniël weet nu wat bremsen (remmen) betekend,' :lol:
Drie prachtige schaafplekken (jes :wink: ) op zn arm, van schouder tot pols die kreunend het zoute water die met dit weer vrijkwam tot zich namen.
Om in zijn woorden te blijven..........eerst rütteln, dan jütteln :lol:
Daarna nog even de Nürburging opgeweest, het speelcentrum van veel mannen en een aantal bejaarden..............he Monique :wink:
Al met al een verstikekkend hete geslaagde dag.
Nog een heerlijk maal gehad van ons master chief Peter en zijn welvallige vrouw Monique................thx beiden :wink:
Nog even heerlijk gezeten, veel geluld over huisdieren die niet meer onder ons zijn en andere anekdotes.

Maandagmorgen al vroeg de hete tent uit.
Bakkies pleur tot ons genomen en aanstalten nemen om onze toko weer te ontruimen.
En dan rond 10, half 11 weer huiswaarts na een zeer warm en evenerend weekend.

Iedereen die aanwezig was.......dank voor die blûmen......geselligheid.
Ik vond het werkelijk een heel gezellig weekend.

Dikke kusssknuffff
Maya


http://picasaweb.google.com/11725299217 ... Bullay2010#" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 13 jul 2010, 20:06

Dag 3 - 11 juli

Vanmorgen lekker vroeg wakker geworden, het is nog steeds warm ondanks de bui die vannacht gevallen schijnt te zijn. Een heftige bui werd mij verteld door mensen die wel wakker waren geworden.
Na een kop koffie bij de zijdeur, dat is gewoon een lekker plekje om te zitten, zijn we gaan ontbijten. Broodjes, vleeswaren of zoetigheid, roggebrood, koffie/thee, sinaasappelsap het staat er volop.
Na het ontbijt werd ik gebeld door Peter om te bespreken wat we die dag gingen doen.
Een niet al te lange rit omdat het te warm was. We konden binnendoor naar Daun waar een zomerrodelbaan is. Een aantal van ons is naar beneden gegleden, alhoewel niet iedereen weet wat al die moeilijke Duitse woorden betekenen. (Nu wel)
Daarna zijn we richting Nurnburgring gereden, een 22 kilometer lang circuit wat heel mooi door de bergen slingert. Mooie auto's gezien zowel op de weg als inde showrooms, een prachtige 8-baan die nooit gebruikt wordt, leuke dame, fantastisch scherm (breedbeeld-TV en, lekker broodje gegeten wat door een jongeman razendsnel in elkaar geknutseld werd.
Daarna zijn we nog even naar Adenau gereden om daar nog even naar de razende auto's te kijken. De watjes gingen allemaal onder een boom zitten, maar langs het hek kon je het echt veel beter zien. Een beetje zweten was het wel,daardoor werd het hek glad.
Beneden een drankje gekocht om het vochtgehalte weer op peil te brengen en via heel veel bochten weer terug gereden.
Op zondagavond is de keuken in het hotel gesloten, dus we zijn bij het Griekse restaurant gaan eten.
Of ze het er om deden weten we niet, maar het leek wel of we de wedstrijd (Ned-SPA) moesten missen, zo lang deed men er over. Wel lekker gegeten.
Daarna terug naar het hotel, daar konden we in de kelder naar de wedstrijd kijken. 15 minuten te laat en ik heb het 20 minuten vol gehouden. We zijn gevlucht voor de benauwde sfeer, door te veel mensen in de kelder, en Karin en ik omdat we het zo'n stom spel vonden. Nu weten we weer zeker dat we misschien over 15 jaar weer eens kijken.
Lekker op het terras gaan zitten bij de camping-kantine waar we een ijsje bestelde en Jan 'the iceman' nog eens 3 bolletjes eerdbeeren mit sahne. Wij hebben toen maar koffie genomen en later nog eens wat heerlijke koele witte wijn.
De wedstrijd kon Monique door een raam zien en die hield ons op de hoogte.
Heerlijke avond .... terug naar het hotel gelopen, waar Bets en Marjan nog lekker buiten zaten. Daar hebben we ook nog even gezeten totdat Pien kwam vertellen dat ze ging slapen. Dat voorbeeld hebben we toen maar gevolgd.

Morgen terug naar huis.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

eM&Ha

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door eM&Ha » 15 jul 2010, 13:13

Hallo mede Bullaygangers (en degenen die niet mee zijn gegaan), ook wij zijn weer thuis in Nederland. Wij zijn zondagmiddag naar Luxemburg gereden (camping steinfort), waar we hebben gegeten bij ons (schoon)mams. De CM in de garage gezet en alle spulletjes er uit gehaald. Deze blijft daar staan tot wij n augustus op vakantie gaan. 's Avonds lekker geslapen in de (sta)caravan van Carin en dinsdagavond naar Vught vertrokken. Deze week even wat thuis in orde maken en dan nog 3 weken werken, dan echt vakantie.
Het was een fijn weekend in Bullay. Vrijdags vertrokken wij vanuit Vught om 13.00 uur. Om 17.00 uur waren we pas voorbij Maastricht!!! Files en natuurlijk het ontzettend warme weer, paar keer bijna van mijn stokje gegaan door de hitte. Afijn, om 18.45 waren we in Bullay waar we verwelkomt werden door de anderen die ook op de camping stonden. Daniel en Maya waren er ook net. De vouwwagen opgezet en even wat drinken en veel (bij)kletsen. Toen nog even wat gaan eten en 's avonds weer op de camping lekker zitten kletsen.
De zaterdag was het bloedheet en toch maar besloten om niet te gaan rijden. We zijn met z'n 6-en even Bullay ingeslenterd en weer plaats genomen onder de boom in de schaduw!! 's Avonds naar het Hexenhaus voor de BBQ, waar het veel te warm was. Dus snel weer naar de camping en onder de boom. Velen kwamen naar de camping toe en hebben we het gezellig gemaakt tot (Chrit weet wel tot hoe laat) en toen slapen.
Zondagmiddag dus alles opgebroken en in de hitte naar Luxemburg gereden.
Wij vonden het een geslaagd en gezellig weekend en Peter wederom bedankt voor het organiseren en mogen er nog vele weekenden zo volgen!
Het was erg prettig om weer nieuwe mensen te leren kennen en wat Chrit al zei: Het is toch bijzonder, een groep mensen die elkaar eigenlijk alleen maar kennen via het forum en het toch zo gezellig en vertrouwd met elkaar kunnen omgaan. Heel bijzonder eigenlijk, maar dat geeft toch wel aan hoe een ieder in elkaar steekt.
Nou mensen, ik zal eens trachten om wat foto's er op te krijgen, maar dat doe ik wel als ik in Kattendijke ben. Carin en ik bedanken een ieder voor de gezelligheid en voor de mooie foto's die we al hebben bekeken op het forum.
Martin en Els, de toerrit in Noord-Holland die jullie gaan uitzetten zien we graag tegemoet.
En Daniel, die 11-stedentocht voor het forum volgend jaar komt ook wel goed, he? En mocht je weer richting Belgie gaan, je komt praktisch langs Kattendijke een slaapplaats heb ik altijd en de Wing kan gewoon binnen staan.
Lieve groeten voor iedereen van henk en Carin.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 16 jul 2010, 21:00

Peter, Eric, ronnied, Chrit en George. Ik hoorde vandaag een klacht over jullie optreden in Duitsland, en om wat meer precies te zijn hierover .....
Afbeelding
De motorrijders die na jullie op deze parkeerplaats kwamen vonden dat jullie wel ontzettend veel rommel hebben achtergelaten :? :?
Dat is het nadeel van mooie foto's.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 16 jul 2010, 21:03

RonalT schreef:Peter, Eric, ronnied, Chrit en George. Ik hoorde vandaag een klacht over jullie optreden in Duitsland, en om wat meer precies te zijn hierover .....
Afbeelding
De motorrijders die na jullie op deze parkeerplaats kwamen vonden dat jullie wel ontzettend veel rommel hebben achtergelaten :? :?
Dat is het nadeel van mooie foto's.


"IK" ben er helemaal niet geweest!!! :lol:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 16 jul 2010, 21:23

Chrit schreef:
RonalT schreef:Peter, Eric, ronnied, Chrit en George.
"IK" ben er helemaal niet geweest!!! :lol:

Inderdaad, jij ben op eigen houtje op pad gegaan.

Wie was dan die 4-de baviaan met aanhangwagen :?: :?:
Wie heeft er een :idea:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

george bolk

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door george bolk » 16 jul 2010, 21:56

Chrit schreef:
RonalT schreef:Peter, Eric, ronnied, Chrit en George. Ik hoorde vandaag een klacht over jullie optreden in Duitsland, en om wat meer precies te zijn hierover .....
Afbeelding
De motorrijders die na jullie op deze parkeerplaats kwamen vonden dat jullie wel ontzettend veel rommel hebben achtergelaten :? :?
Dat is het nadeel van mooie foto's.


"IK" ben er helemaal niet geweest!!! :lol:
peter ronnied eric george zijn daar ook niet geweest.


groet george

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door ronnieD » 16 jul 2010, 22:22

kan iemand mij even vertellen wat ik nu weer heb gedaan????--gr.Ronald
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door ronnieD » 16 jul 2010, 22:30

wij zijn natuur liefhebbers en laten het altijd schoon achter :lol: :lol: gr.Ronald




Afbeelding
Laatst gewijzigd door ronnieD op 16 jul 2010, 23:49, 2 keer totaal gewijzigd.
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13414
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door RonalT » 16 jul 2010, 22:41

Om even duidelijker te zijn ....

ik was vandaag dus bij Antoon en die is afgelopen weekend op pad geweest met vrouw en zoon om ze even in te wijden in het rijden van haarspeldbochten.
Later waren ze de foto's aan het bekijken en zagen die parkeerplaats. Ook zij hebben daar stilgestaan en vonden het een ontzettende rommel.

Dus IK kreeg daar de schuld van :cry: terwijl ik er niet geweest was.
De foto's er bij gezocht en bleken het onze groep met aanhangwagens en George te zijn.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Antoon Aarts
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1491
Lid geworden op: 22 mar 2006, 19:50
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Hilvarenbeek
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Antoon Aarts » 16 jul 2010, 23:24

RonalT schreef:Om even duidelijker te zijn ...

Dus IK kreeg daar de schuld van :cry: terwijl ik er niet geweest was.
De foto's er bij gezocht en bleken het onze groep met aanhangwagens en George te zijn.
Was wel heel toevallig dat we op dezelfde parkeerplaats stonden als op de foto's .
Geintje betreft de aangetroffen rommel , geloof niet dat jullie Forumers zo met de natuur omgaan.
Ronalt fijne vakantie !!

Antoon
Voor onderhoud / reparatie / banden / schadeherstel : http://www.wingservice.nl

1975 Ducati Monza (69)
1975 Yamaha 250 ( 71)
1976 Honda CB500F nw.
1978 Honda CB750F2 nw.
1979 Honda CB750KZ nw.
1981 Honda GL1100 nw.
1986 Kawa GTR1000 nw.
1989 GL1200 EML GT3 ( 86/90)
1995 GL1500 EML GT2000 (89/96)
2002 GL1500 Asp.(92)
2007 GL1500 SE (2001)
2011 GL1800 (2004)
2018 GL1800 (2012 )
2020 GL1800 (2012)
2022 GL1800 (2020 ) heden.
2022 GL1500 EML GT2000 (89/96) heden.

Chrit

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Chrit » 17 jul 2010, 07:51

Beste RonalT,

waar blijven U fotokus!!


:lol:

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door Black Wing » 18 jul 2010, 23:33

RonalT schreef:Peter, Eric, ronnied, Chrit en George. Ik hoorde vandaag een klacht over jullie optreden in Duitsland, en om wat meer precies te zijn hierover .....
Afbeelding
De motorrijders die na jullie op deze parkeerplaats kwamen vonden dat jullie wel ontzettend veel rommel hebben achtergelaten :? :?
Dat is het nadeel van mooie foto's.
je zult van mij geen snipper aantreffen, en van de rest ook niet volgens mij :)
Groeten, Eric

eM&Ha

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door eM&Ha » 19 jul 2010, 21:58

Helemaal mee eens Eric, op de camping is ook alles netjes achtergelaten. Zelfs de sigarettenpeukjes verdwenen in de meegebrachte asbakken of lege blikjes bier.
We zijn inderdaad heel netjes allemaal.

Groetjes!!

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "we gaan naar de eifel van 09 tm 12-07-10" topic.

Bericht door ronnieD » 19 jul 2010, 22:15

RonalT schreef:
Chrit schreef:
RonalT schreef:Peter, Eric, ronnied, Chrit en George.
"IK" ben er helemaal niet geweest!!! :lol:

Inderdaad, jij ben op eigen houtje op pad gegaan.

Wie was dan die 4-de baviaan met aanhangwagen :?: :?:
Wie heeft er een :idea:

problemen met motoren met aanhangers???
ps.onder welke diersoort hoor jij??

gr.Ronald
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Plaats reactie