2010 naar de Eifel met het forum? Van 09 tm 12-07-10!!

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.

Wie ziet het wel zitten een weekend eifel in 2010?

Ja ik wil mee.
19
8%
Ja ik wil mee.
19
8%
Ja ik wil mee.
19
8%
Ja ik wil mee.
19
8%
Nee ik blijf thuis.
9
4%
Nee ik blijf thuis.
9
4%
Nee ik blijf thuis.
9
4%
Nee ik blijf thuis.
9
4%
Weet niet en wacht af.
34
14%
Weet niet en wacht af.
34
14%
Weet niet en wacht af.
34
14%
Weet niet en wacht af.
34
14%
 
Totaal aantal stemmen: 248

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 01 nov 2009, 19:39

Ben vandaag bij het hotel in Leimbach langs geweest en heb het "camping plaatsje" gezien. Was wel heel klein en ik ga op zoek naar een andere mogelijkheid. Heb nog wel wat dingen op het oog en misschien zelfs dichter bij huis. Hou jullie op de hoogte.

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 02 nov 2009, 20:25

Heb even info gevraagt bij het toeristen buro in de eifel, het volgende antwoord kwam terug:

Sehr geehrter Herr Bruikman,
vielen Dank für Ihre Anfrage in unserer Region.
Leider gibt es bei uns kein Hotel mit einem dazugehörigen Campingplatz.
Es gibt natürlich in vielen Orten (z.B. Bollendorf) sehr schöne Hotels und auch einen Campingplatz. Aber zusammen gehört das nicht.
Wenn Sie mal auf unserer Homepage http://www.eifel.info schauen, unter Eifelthemen und dann Camping, bekommen Sie alle Campingplätze angezeigt.
In vielen Orten befindet sich dann auch ein Hotel.
Ein andere Möglichkeit gibt es leider nicht.
Für weitere Fragen stehen wir Ihnen jederzeit gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüssen
Eifel Tourismus (ET) GmbH
Simone Raschke - Reservierung


Dat wordt dus verder zoeken naar een geschikte locatie met camping en hotel. Wil de boel ook niet splitsen want dat lijkt me niet gezellig.

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door RonalT » 02 nov 2009, 23:29

Zo maar even zoeken op internet. Kwam ik http://bikertreff.de tegen, camping en herberg.
De website is niet echt duidelijk hoeveel slaapplaatsen er in de herberg zijn.

Misschien een ideetje Peter?
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 03 nov 2009, 10:13

Die heb ik inderdaad vaker gezien maar volgens mij hebben ze niet al te veel kamers en de hygiene staat op de campingplaats niet in een al te hoog vaandel. (douchegordijntjes en geen deurtje e.d )Maar evengoed heb ik ze toch even een mail gestuurd met de vraag hoeveel kamers? En hoelang van te voren geboekt moet worden. Mocht het wat zijn ga ik uiteraard weer effe kijken. Had ze op voorhand al afgeschreven, maar wie weet, niet geschoten is mis geschoten.
Alleen een camping is geen probleem, die zijn er zat. Hotels met een stukje gras zijn er ook genoeg, maar meestal veel te klein. Heb zelfs met een aantal hotelliers gesproken maar iedere keer zit je weer met de hoeveelheid mensen die gaan komen( te weinig kamers of campeerveld te klein) en als ze al gras hebben moet je je echt behelpen met het sanitair, is vaak in het hotel, en even pissen s'nachts? jammer dan de deur is dicht. Nou heb ik daar geen moeite mee maar de dames misschien wel. :?

Het is in iedergeval een goed excuus om weer eens die kant op te gaan. Ben inmiddels behoorlijk verslaafd geraakt aan het bochten werk en alles erbij. Gaan we met de auto wordt het weer ringrondes kopen om wat rondjes te scheuren. Is overens echt lekker om eens helemaal van god los gaan en het pedaal eens onbeschoft diep in te drukken :D

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door Mestreechteneer » 03 nov 2009, 12:03

Peter,
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.motorcamping.eu/duitsland.html

rg jan
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

GL1800 zilver
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:35
Locatie: Arnhem

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door GL1800 zilver » 03 nov 2009, 12:44

Waarom geen camping met verhuur van luxe stacaravans.
Dit jaar zijn wij met een groep van 50 man op camping Eifelcamp geweest.
Mooie camping met luxe stacaravans te huur. Op de camping is een goed restaurant
met een leuke bar.
het adres is http://www.eifel-camp.de
Mooie omgeving in de buurt van de Nurbergring.

Veel succes verder,
Berrie van den Born

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 03 nov 2009, 13:55

Heb inmiddels ook http://www.heksenhuis.nl aan geschreven. kijken wat die kunnen betekenen voor ons. :)

Dus voorlopig: http://www.bikertreff.de en http://www.heksenhuis.nl.

Kijk maar even en laat het even inwerken. :)

IJSBLOK
Berichten: 195
Lid geworden op: 24 jul 2009, 02:36
Locatie: B 2100 Deurne (België)

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door IJSBLOK » 03 nov 2009, 21:19

hey Aspie

Op het Belgische forum www.goldwing.bbforum.be heb ik nog deze voor je gevonden:

Zur Alten Schmiede
Alte Rossgasse 2
Daun
Duitsland
Telefoonnr : 0049-6592-4331
Email adres :
Website :
In de buurt van : Bonn
Type accomodatie : camping
Route :
Opmerking : 20km van Nurnburgring. Restaurant, kamers, sleutelruimte. Gratis kamperen als maaltijden in restaurant worden gebruikt.
Eurocamping am Wehr
Heaven can wait

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 03 nov 2009, 23:39

Uiteraard neem ik alles in overweging en alvast bedankt voor het meedenken :) Probeer natuurlijk de kosten zo laag mogelijk te houden en de kwaliteit zo hoog mogelijk. En ik heb wel telkens een excuus om in de Eifel te vertoeven :mrgreen:

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 26 nov 2009, 19:52

Vandaag eens even naar de Eifel gereden en daar de 2 opties bekeken die eerder genoemd waren. Eerste stop was in Daun bij Der Alteschmiede, een echte bikertref. Helaas was er niemand aanwezig dus ik heb het niet goed kunnen bekijken. De camping is vrij klein maar voldoet denk ik wel als we op tijd erbij zijn.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Volgende stop was in Bullay bij Heksenhaus ook een echte bikertref. Het zag er allemaal goed uit en ook de camping is wel okee. Ook niet al te groot maar alles is aanwezig. Je staat in beide gevallen gratis op de camping als je doet eten in het restaurant (prijzen zijn normaal).

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Over de reserveringen en dergelijke moet ik het nog hebben maar we moeten eerst maar even kiezen welke het gaat worden.

george bolk

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door george bolk » 26 nov 2009, 20:23

hoi peter.

dat ziet er veelbelovend uit nu nog een keuze maken ik ben benieuwd welke het gaat worden ik hoop hekshotel

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door Chrit » 26 nov 2009, 20:43

Zijn afgelopen weekend, met nog 4 koppels in Heksenhuis geweest.
kampeer plekjes zijn klein..te klein voor Wingers tenten.
Hotel heel gezellig en leuk bij Pien en Paul.
aan de Moezel daar in Balluy is een grote camping...dus hotel hekesenhuis voor slapers en feesten...camping voor kampeerders!! Dus beide groepen toch bij elkaar!!!
IDEE!!!!!!!!
Groetjes
Chrit Gunther

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 26 nov 2009, 21:27

Chrit schreef:Zijn afgelopen weekend, met nog 4 koppels in Heksenhuis geweest.
kampeer plekjes zijn klein..te klein voor Wingers tenten.
Hotel heel gezellig en leuk bij Pien en Paul.
aan de Moezel daar in Balluy is een grote camping...dus hotel hekesenhuis voor slapers en feesten...camping voor kampeerders!! Dus beide groepen toch bij elkaar!!!
IDEE!!!!!!!!
Heb even overleg gehad met de vrouw en de grote tent MOET mee, ook was ik effe vergeten dat er waarschijnlijk ook een tourmaster 500 mee gaat (misschien wel 2) en dan zijn de plaatsen te klein dus..... waarschijnlijk gaan de kampeerders op de camping Barencamp +/- 750mtr en de rest in hexenhaus.
750mtr.... goed te doen zelfs met een biertje op :mrgreen: Ontbijten kan altijd tesamen in het hotel of zo je wilt bij je tentje.
Kom maar op met de ideeen :idea:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door RonalT » 27 nov 2009, 17:07

aspie schreef:een tourmaster 500 mee gaat (misschien wel 2) en dan zijn de plaatsen te klein
Huh, wil jij twee aanhangers achter je Goldwing gaan hangen? Dat noemen ze in Australië een roadtrain....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

peter

Re: 2010 naar de Eifel met het forum???

Bericht door peter » 27 nov 2009, 17:14

Nee, 2 karretjes zou ik wel willen 1 voor de tent en 1 voor de BBQ met vleeskoeling, maar ik ken 2 wingers die waarschijnlijk meegaan met een tourmaster 500 met ingebouwde tent. Dan zijn onbereikbare plaatsen niet echt handig, als je op een parkeerplaats staat en je moet je haringen in het asfalt rammen valt het nog niet mee. :mrgreen:

Plaats reactie