Reactie: 1e goldwingforum treffen

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Reactie: 1e goldwingforum treffen

Bericht door Pieter Aarts » 18 jul 2006, 11:09

Misschien nog leuk ome te kijken hoe het begon, hier dus nog het verhaal van het 1e goldwingforumtreffen van 18 maart:

Douwe:
Allereerst ben ik benieuwt, hoe het eenieder bevallen is : het eerste goldwing forum treffen.

Mijn zoon en ik vonden het ontzettend leuk. Het tijdstip was goed gekozen en het verzamelpunt ook. Ondankst dat het toch nog wel vriezend weer is en de meeste motoren eigenlijk nog onder een zeiltje of in een garage staan. Vond ik de opkomst 12 motoren (en 1 busje) toch zeer de moeite waard. Na natuurlijk het mooiste bezit van elkaar bewonderd te hebben, zijn we vertrokken naar Bikers Best, over een zeer leuk uitgezette route. Degene die daar voor verantwoordelijk was mijn dank. Bij bikers best lekker even koffie en koek gedaan. Ook daar is de gastvrijheid altijd even prima. Leuk nog even door John rondgeleid in zijn toekomstig vernieuwde Bikers best met even een uitleg over zijn nieuwe toekomstige plannen. Nou 1 ding is zeker daar komen we vaker, al is het alleen al voor de gezelligheid. Als afsluiting was er ook nog een verloting met leuke beschikbaar gestelde prijsjes.
Wat willen we eigenlijk nog meer, we hebben een dag lekker kunnen toeren, nieuwe mensen ontmoet, weer een hoop lol gehad. Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken en in het bijzonder de initiatiefnemer, en uiteraard moeten we ook de weergoden bedanken want het was een prachtige dag.

Ik hoop dat jullie er net zo over denken, voor wat mijn betreft is dit voor herhaling vatbaar.


Douwe
------------------------------------------------

Badmuts:
Helemaal mee eens.Het was ook voor mij een bijzondere leuke dag.We hebben toch met behoorlijk wat mensen kennis kunnen maken en nu weten we tenminste welk gezicht bij welke naam hoort.Ook ik vind dit voor herhaling vatbaar.Het is een gezellige groep oude mannen.(toch)
En wat houden we toch van blinkertjes op onze brommers.
Graag tot een volgende keer.
------------------------------------------------

director:
Het was inderdaad een gezellig samenzijn met prima weer. Er zijn door diverse mensen foto's genomen en ik denk dat die hier wel zullen verschijnen.

Nogmaals dank aan Karin en John voor de geweldige ontvangst, de lekkere hapjes en de mooie rondleiding. Tot later
------------------------------------------------

opahonda:

Ben het helemaal eens met de voorgaande schrijvers en ben na ruim 300KM gereden te hebben weer voldaan in Heerhugowaard.(Op naar de volgende keer)
------------------------------------------------

ben.van.de.bunt

was inderdaad gezellig en voor herhaling varbaar, en de complimenten voor bikers best, alles was weer super geregeld en de mensen die wat hadden werden weer super geholpen.

mooi dagje.

------------------------------------------------

Dik1200


hier ook een berichtje van Dik ik ben het roerend eens met jullie het was in de ochtend wel koud maar toen het zonnetje erdoor kwam was het heerlijk een mooie route en een gezellig groepje zeker voor herhaling vatbaar
tot een volgende rit

groetten Dik
------------------------------------------------


goldwingboy

AAAGGGGRHHHH..... hou op!!!! Heb al dik spijt dat ik er niet bij was , maar all??... dankzij de foto's kunnen we toch nog meegenieten .
------------------------------------------------


billy

ik geloof dat we wat gemist hebben,misschien tot de volgende forumrit
------------------------------------------------


harryvbr

Maar ik voeg mij bij de andere deelnemers. Het was een prima rit. En de iniatiefnemer en Bikers Best nogmaals hartelijk dank.
Was geen ramp dat ik mijn fototoestel was vergeten zag ik. De foto's gaan bij mij in de verzameling. Perfect!
------------------------------------------------

goldwingrider

Jammer dat ik zo bang ben voor dat rotzout, ik was anders graag meegeegaan,
ik heb tenslotte niet voor niets de route uitgezet, dus de volgende keer rij ik mijn eigen route voorop, als jullie het goed vinden
------------------------------------------------


Appiewing

Zoals alle voorgaande berichten. Klasse voor diegene die dit georganiseerd hebben.
De volgende keer ben ik weer van de parij.
Ook klasse bij Bikers-Best, advies over me achterrem. Geen gelul motor de werkplaats in en repareren. nogmaals klasse.

Enne als je politie motor tegenkomt in de 1800 serie. Ik zwaai gewoon terug hoor.

groeten Appiewing
-----------------------------------------------

Goldyfan
Hey Wingers,

Heb helaas verstek moeten laten gaan, wegens ziekte binnen mijn gezin.

Had wat onderdelen willen kopen, heb die dan maar via het net besteld.
Toch mooi he, die techniek van tegenwoordig.
Als ik de foto`s zie is het volgens mij een geslaagde dag geweest, hoop er de volgende keer zeker bij te zijn.

Groetjes Jan.

-----------------------------------------------

Biker's Best:
Leuk om jullie tijdens de eerste rit te mogen ontvangen !

Straks als de nieuwbouw klaar is gaan we het nog eens groot overdoen, je hebt de grote ruimte al gezien waar we een mooi feestje kunnen houden !!

Er komt een grote bar, poolbiljart, flipperkast, twee dartbanen en een tafelvoetbalspel. Daar kunnen we vast wel weer een spelelement met leuke prijzen mee organiseren.

Wordt vervolgd.

Wij wensen Erik met zijn Goldwing forum heel veel plezier en succes !

Graag tot ziens op onze Paas Party op tweede paasdag 17 april.

Vriendelijke groeten,

John, Karin en Jarno.
De Biker's Best Crew.
Renswoude
------------------------------------------------

Wingman:
Het was koud maar het was geslaagt. John, Jarno en Karin ook bedankt voor de gastvrijheid. En een ieder, het is zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes uit Veenendaal(-> das bij bikersbest links af en dan 8 km recht door hahaha)

Marcel
------------------------------------------------

Wallie:
Hoi wing vrienden.

Nu zit ik de foto's te bekijken,van het gene dat ik heb gemist en het doet pijn.

mijn baas vond het helaas nodig mij vrijdags tebellen voor een nachtdienst ivm ziekte.

Als ??n van de bedenkers van dit treffen baal ik dus giga dat ik er niet bij kon zijn.

Maar mensen ben blij dat jullie z'n mooie dag hebben gehad.
En bedankt voor het plaatsen van de foto's

DE VOLGENDE KEER BEN IK ERBIJ.!!!!!
------------------------------------------------

Plaats reactie