Recordpoging in Wanroij; reacties en fotolinks

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Bericht door harmdeboer » 04 jun 2009, 11:43

Record POGING niet gehaald!!!!

volgens nog onbevestigde bronnen is het wereld record niet gehaald!

GWCH en guinness book of records zijn het nog niet eens over het
behalen van het record.
Guinness book heeft aan de gevraagd om te verklaren waarom er minimaal
5 verschillende vormen van dit type mee reden met het record terwijl
er op de pogingsbadge word aangekondigd dat goldwing
alleen uit 2 types bestaat.

zie foto:

Afbeelding

volgens guinness, en sommige leden doet de goldwing club er alles aan
om mensen te laten geloven dat een goldwing 6 cylinders moet hebben
om nog goldwing genoemd te mogen worden...


****dit is natuurlijk een ludiek bedoeld stukje!!! met een ondertoon van frustratie*****

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Bericht door sylviacbr » 04 jun 2009, 15:36

wat een onzin weer , het ging om het type goldwing en niet om de motoren met de zelfde cylinder in houdt , gaat weer nergens over , ik ben het er ook niet mee eens dat de goldwing club ook zo zou denken , we zijn als goldwing rijders allemaal welkom bij de gwch , helaas denken veel "niet leden "daar anders over, wij rijden een 1200 en ik heb zeker niet het gevoel dat we er niet bij horen . denk dat er te veel een verkeerd beeld hebben van deze gezellige club :D .


gr sylvia
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

peter

Bericht door peter » 04 jun 2009, 18:58

Dit is natuurlijk weer het eeuwige gezeik, er moeten gewoon wat goldwings op die badge staan verder niks. Had er een 1000 k1 opgestaan was er gezeik geweest over dat het geen k2 k3 of k0 was, de 1100 hadden ook wat te zeiken gehad en 1200 ook en niet tevergeten de 1500 ers en de 1800 natuurlijk ook. ER MOET GEWOON WAT OP DIE BADGE STAAN!!!!!!!!!!!!! Was er geen badge geweest was daar gezeik over gekomen. Wat minder lopen zeiken over allerlei futilieteiten en gewoon je ding doen en je lot accepteren als het niet anders is. Of als iemand het beter weet of kan laat hem dan naar voren komen en zijn mond openen zodat er wat verandert.

Ook hier frustratie over de mierenneukerei (de badge dus):evil:

Gebruikersavatar
Ria1966
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jan 2008, 23:26
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Ria1966 » 04 jun 2009, 19:15

En dit alles omdat er maar 2 types op de badge stonden?? :shock:
Waar gaat dit over?
Wij rijden een GL 1000, en wat maakt mij het nu uit wat voor type er op die badge staat?
Had je alle types erop willen hebben, hadden ze beter strandlakens uit kunnen delen, hadden ze tenminste ruimte gehad om ze er allemaal op te zetten, want ik geloof niet dat alle types op zo een badge passen.

Laten we gewoon blij zijn dat het record gehaald is, het was een prachtig gebeuren, ik ben in ieder geval blij geweest dat ik erbij ben geweest.
Maar goed, er zijn altijd mensen die hoe leuk dingen ook waren, toch iets te klagen moeten hebben. :roll:

Ria

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Bericht door bertzwanen » 04 jun 2009, 19:37

Ik ben het volledig met de wingers eens die hier voor mij spraken .
Wij rijden een 1500 maar toch vondt ik de 1200 asp een geweldige Wing
En wat heb ik staan kwielen :oops: :oops: bij een mooie in orginele staat verkeerende gw 1000 k3 ? die had ik als mijn eerste GoldWing .
Lieve mensen het maakt toch niet uit welke Wing je rijdt we mogen al blij zijn dat we een GoldWing mogen berijden .

Groetjes

Bert en Diana :wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Bericht door harmdeboer » 04 jun 2009, 20:21

wat een onzin weer , het ging om het type goldwing en niet om de motoren met de zelfde cylinder in houdt , gaat weer nergens over , ik ben het er ook niet mee eens dat de goldwing club ook zo zou denken , we zijn als goldwing rijders allemaal welkom bij de gwch , helaas denken veel "niet leden "daar anders over, wij rijden een 1200 en ik heb zeker niet het gevoel dat we er niet bij horen . denk dat er te veel een verkeerd beeld hebben van deze gezellige club .


gr sylvia
tuurlijk ik als lid 3392 denk er ook zo over vind alleen dat de GWCH en niet alleen hun hoor maar ook anderen zoals stand houders allemaal inzetten op de 6 cyl. motoren... wat ik alleen heel mooi gevonden zou hebben is dat er bijv een 1000 (als eerste) en een 1800 als meest recent model op de badge had gestaan...

toevallig zijn er een paar man meer (waarschijnlijk hier geen lid) die ook mijn mening deelden over het plaatje wat we nu hebben gekregen.

peter

Bericht door peter » 04 jun 2009, 20:41

Pak de borduurnaald en leef je uit :lol:

Gebruikersavatar
interstate1200
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 jul 2008, 21:20
Locatie: ekeren belgie
Contacteer:

Bericht door interstate1200 » 04 jun 2009, 20:57

het heeft wat geduurd maar hier zijn ze


http://www.mijnalbum.nl/Album=CAJWMWEH

Gr Robert :wink:

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Bericht door alkyone » 04 jun 2009, 21:04

Borduren hoeft niet hoor.
Ik ben in het bezit van een munt
En die is stukken kleiner dan de badge.
Met dank aan de Mestreechteneer voor het ontwerp, en de productie van dit mooie goldwing item.
Alle types staan erop dus iedereen tevreden.
Want een Wing is een Wing groot of klein het bezitten van een Goldwing is altijd fijn. :?

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

Bericht door japie de cipier » 04 jun 2009, 21:07

[quote="Ria1966"]En dit alles omdat er maar 2 types op de badge stonden?? :shock:
Waar gaat dit over?
Wij rijden een GL 1000, en wat maakt mij het nu uit wat voor type er op die badge staat?
Had je alle types erop willen hebben, hadden ze beter strandlakens uit kunnen delen, hadden ze tenminste ruimte gehad om ze er allemaal op te zetten, want ik geloof niet dat alle types op zo een badge passen.


gezien de badge hadden er ook wat meer rooie motoren op hebben moeten staan dan blauw. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik zou het heel treurig vinden, maar anderzijds doen we het gewoon dan nog maar eens over, want gezellig vond ik het wel.
gr japie
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Gebruikersavatar
Wingnut
Berichten: 713
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:51
Type Goldwing: GL1800

Bericht door Wingnut » 04 jun 2009, 22:25

harmdeboer schreef: tuurlijk ik als lid 3392 denk er ook zo over vind alleen dat de GWCH en niet alleen hun hoor maar ook anderen zoals stand houders allemaal inzetten op de 6 cyl. motoren... wat ik alleen heel mooi gevonden zou hebben is dat er bijv een 1000 (als eerste) en een 1800 als meest recent model op de badge had gestaan...

toevallig zijn er een paar man meer (waarschijnlijk hier geen lid) die ook mijn mening deelden over het plaatje wat we nu hebben gekregen.
Als GWCH lid sind 1980 (Lid #10) kan ik onderschrijven dat alle Goldwing type's altijd zeer welkom zijn geweest bij de GWCH. Dit soort gelul is er al jaren dat alleen de huidige modellen welkom zijn en helemaal niet gebaseerd op feiten, maar alleen maar om maar wat te zeiken.

Toen de 1500 cylinder er al lang was, was het eerste type speldje van een GL1000 en niet de GL1500. De eerste en enigste Litho was van een GL1000, die helaas niet verkocht. De standhouders staan er om wat te verkopen. Het is nu eenmaal logisch dat op een treffen de meeste motoren tegenwoordig 6 cylinders zijn (zijn er al sinds 1988, dus al meer dan 20 jaar). De standhouders zullen zich richten op de type's waar de meeste vraag naar is en dat is niet naar de 4 cylinder modellen.
Als hier wel veel vraag naar zou zijn, zou een zaakl als Bikersbest die hier nog steeds veel voor heeft deze onderdelen wel mee nemen.

Ik zie dat je ook een 4 cylinder treffen wilt, waarschijnlij vanwege je zogenaamde frustraties. Toen er vorig jaar een specifieke 4 cylinder meerdaagse toertoch was, de GWEF GoldWing Classic Toer, heb ik je niet gezien.

Ik denk dat dit inderdaad weer een typisch voorbeeld is van negatief zijn om negatief te kunnen zijn, dus zeiken.
Harry Nelissen
Goldwing rijder sinds 1979
2018 GL1800 Tour DCT/Airbag Rood/Zwart
2019 Honda CRF1000 Africa Twin DCT Tricolor
1976 GL1000 LTD Europese uitvoering
1976 GL1000 LTD Amerikaanse uitvoering

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Bericht door harmdeboer » 04 jun 2009, 23:33

tja en sommige mensen kunnen gewoon niet lezen en een keer...

ach laat ook maar...

tja de clasic toer... meer dagen rijden i.d.d. leuk...

is anders dan een treffen... en frustratie of niet...

laten we 2 verschillende onderwerpen niet door elkaar halen... dit onderwerp was enigsinds ludiek :? bedoeld maar ook precies om een beetje een vuurtje onder de 4 en 6 cylinder verschillen te stoken en het andere onderwerp is weer het tegen overgestelde...

het oldtimer gevoel...

oebele

Bericht door oebele » 04 jun 2009, 23:59

strand lakens ????????? cooooooooolllllllllllll
hihihihhihihihi met zo'n mooie 1200 erop of 1 van de andere type's
maakt mij niet uit vind ze namelijk allemaal mooi eerlijk gezegt

gr oebele

p.s. a;s het strandlaken er is hoor ik het graag

sylviacbr
Berichten: 683
Lid geworden op: 30 mar 2006, 22:04
Locatie: hoogezand

Bericht door sylviacbr » 05 jun 2009, 12:56

oebele schreef:strand lakens ????????? cooooooooolllllllllllll
hihihihhihihihi met zo'n mooie 1200 erop of 1 van de andere type's
maakt mij niet uit vind ze namelijk allemaal mooi eerlijk gezegt

gr oebele

p.s. a;s het strandlaken er is hoor ik het graag
wil ik er ook wel 1 van of 2 of 3 , :D

gr sylvia
rijdt nooit harder dan je beschermengel vliegen kan

trots om een wingeruutgrunn te zijn.

Gebruikersavatar
harmdeboer
Berichten: 3305
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57
Type Goldwing: GL1200
Locatie: stevensbeek

Bericht door harmdeboer » 05 jun 2009, 16:09

nou... doe mij er dan ook maar 5 van de 1200!

1 plane jane
1 interstate
1 aspencade
1 LTD
1 SEI

ik hoor het nog wat de kosten zijn....!?!??!
Laatst gewijzigd door harmdeboer op 05 jun 2009, 19:47, 2 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie