Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door orie » 19 sep 2016, 21:11

misschien iets minder hard remmen voor de bochten :lol: :D ????? :mrgreen:
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Anjer » 19 sep 2016, 21:56

Dank je Peter N.D. en Cooper voor je input. Nieuwe band is besteld en ik denk dat er vanaf nu 2 personen heel goed de banden in de gaten gaan houden!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Mestreechteneer » 22 sep 2016, 11:52

Zijn er nog mensen die mijn overheerlijke bonbons willen hebben op ht trek weekeinde?

Dan even doorgeven op info@Mestreechtenerke.eu

Kosten
250 gr = Eu 7,00
500 gr = Eu 13.50

Gr Jan
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door pieter » 23 sep 2016, 08:56

Ik zou graag willen weten om hoe laat de toerrit van "kiet" gaat zaterdag.

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Marco1
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 sep 2011, 00:51
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Eindhoven de gekste

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Marco1 » 23 sep 2016, 12:50

Voor iedereen die mee gaat dit weekend, veel plezier.
Groeten Marco1.

Honda NX250 Wit MX-84-JP 1993 (1997-1999)
Yamaha XJ600S Diversion KanarieGeel MT-28-VF 1995 (1999-2006)
Honda GL1500 SE Zwart/grijs MB-HG-86 1998 (2015-2018)
Honda GL1800 Candy Jupiter Orange MN-GR-78 2002 (2018-????)

Gebruikersavatar
Mestreechteneer
Berichten: 915
Lid geworden op: 18 apr 2007, 13:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Mestreechteneer » 25 sep 2016, 08:33

Het was toppie georganiseerd, iedereen lekker gezellig babbelen en lekker gereden en bbq
Jammer genoeg had Chrit buikgriep gekregen waar velen van ons vraagtekens bij hadden, was hetbuikgriep of alcohol vergiftiging :-)
Life is like a box of chocolates…
You never know what you’re gonna get

peter

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door peter » 25 sep 2016, 11:01

Chrit wordt een dagje ouder dus is hij kwetsbaarder dan de jonkies zoals wij. :lol:

Gebruikersavatar
mucha
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 aug 2011, 07:06
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Estoi. Portugal

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door mucha » 25 sep 2016, 12:40

Zo weer thuis na een geweldig weekend.
Chique organisatie
Chique accommodatie
Chique toerrit ook dank je Jan
Chique BBQ
Kortom volgend jaar weer een chique Johnny trekhaak weekend.
Bedankt John
vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door peter n.d. » 25 sep 2016, 18:51

Beste Forumrijders ,gisteren , samen met Bob , de rit van Johnnie trekhaak gereden . Verleden week kon Bob niet mee door ziekte , maar nu was hij er weer bij . Vrijdag even controle van olie , bandenspanning en de Wing klaargezet . Ook de helmen , handschoenen en laarzen lagen reeds vrijdag klaar . S' Morgens opgestaan om 6uur en even de prut uit de ogen gewreven , daarna tafel klaargezet en even later Bob gaan wakker maken ( was eigenlijk niet nodig want hij had zijn wekker gezet ) .Om 7uur 45 de motor gestart en weg waren we . De ochtend was behoorlijk fris , maar we hadden ons ingeduffeld . De ring van Brussel op gereden en even later de E40 richting Luik . In Luik richting Verviers genomen . In Barchon even de parking op voor een warme chokomelk ( Bob ) en voor mij een plaspauze . Even later weer op weg . De autoweg verlaten in Malmedy en hier Wingske even laten drinken . Daarna richting Robertville . De camping was zo gevonden , er stonden wegwijzers . De eerste die we tegenkwamen was Willie op zij 1200, en even later werden we begroet door Borretje en zijn vrouw en hun viervoeter . Daarna door Truus en Leo . Even later kwam de rest van de rijders te voorschijn ( Tumatrans en zijn vrouw ,Jan ,Anjer , Maarten , Henkie en Marjon en de twee jongens , Johnnie en nog een paar andere rijders die ik nog niet kende ) .Even later waren we met de hele troep op weg voor een geweldige rit ( eerst werd er nog getankt ) .Eerst een paar grote wegen en daarna kwamen de kleine wegen aan de beurt . Tijdens de middagpauze nader kennis gemaakt met o.a.met Johnnie en Michel en zijn vrouw .Johnnie kon het niet geloven dat Bob en ik speciaal vanuit Brussel waren vertrokken om deze rit te rijden en vond het geweldige dat er zo maar twee Belgen meereden ( dat gaf zijn rit een internationaal cachet ) en was in zijn nopjes met onze aanwezigheid . En eindelijk Michel en zijn vrouw leren kennen , het gesprek ging al gauw over de ziekte van Christene . Na de middagpauze werd er weer in opperbeste stemming vertrokken ( de magen waren weer gevuld en de kelen waren weer gesmeerd ) . Op een bepaalde moment bevonden we ons in Luxemburg en werd er door sommige rijders een flinke voorraad drank en rookwaren aangeschaft . Ook werd er weer ( goedkoper ) getankt . Na deze pauze weer de weg op . Een beetje later werd er ook nog gestopt bij een vleesfabriekje en konden we proeven en kopen . Even later waren we weer bij ons vertrekpunt . Daar afscheid genomen van onze mederijders ( ook al kregen we verschillende keren de vraag om deel te nemen aan de bbq ) , maar we reden toch naar huis . O irronie , hij die ons s' Morgens eerst begroete ( Borretje en zijn vrouw en hun trouwe hond ) was de laatste waar wij afscheid van namen .Deze keer namen we een andere weg om naar huis te rijden .In Verviers even Wingske bij getankt en nog even een omleiding moeten volgen om op de autostrade te rijden . In Barchon gestopt om te eten en te drinken . Na een voorspoedige reis waren we om 20uur weer thuis en 580km weer op de tellers bijgezet .Besluit : Weer een mooie droge warme dag , heel wat kilometers afgemaald , tof en fijn gezelschap en een mooie rit voorgereden door gids jan .Voor herhaling vatbaar . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Anjer » 25 sep 2016, 20:00

Ook wij zijn weer thuis. Martin en ik hebben genoten in de mooie Ardennen. Vrijdagmorgen rond 10 uur weggereden uit Axel, tot Sint Truiden grote weg en daarna het Garminavontuurlijk rijden gevolgd. (Schijnbaar nog niet helemaal handig met Basecamp want mijn route deed heel raar!) Heerlijk toerend de camping gevonden, motoren neergezet naast onze caravan en mensen gaan begroeten. Grote vriend Chrit met zijn Wendy, Willy (helaas alleen) en ook Henk, Marion, de jongens en Jan Dols waren al gearriveerd. Kennis gemaakt met de wingers van Zuid Limburg en toen op naar onze caravan. Nou, die viel wat tegen, hahaha, voor een niet kampeerder als ik was het slechts net iets beter dan een tent :lol: Johnie deed aan alle kanten zijn best om te helpen (hij en zijn fantastische vrouw stonden naast ons). Elly en Michel arriveerde en Borretje en Wilma ook. Nadat we 4x heen en weer naar de campingbaas waren gegaan, brandde er een summier lampje, hadden we een jerrycan met water, hadden we uitgevonden dat het waterpompje in de 'badkamer' het deed want het wasbakje stroomde over en waren we min of meer ingericht. Helaas had de camping weinig te eten dus kwamen we op het lumineuze idee om gevieren (Elly en Michel waren met de auto met de Wing op de aanhanger en hadden 950 km gereden die dag) een eetgelegenheid te zoeken. Zo gezegd zo gedaan en voldaan van drank en spijzen keerden we terug naar de camping waar we, na nog een gezamenlijk drankje ons bedje (letterlijk) opzochten. De volgende dag hebben een super toer gereden, lekker gekletst, gelachen, gegeten en gedronken. Na de toer gezellig gebarbecued om de avond af te sluiten in de kantine rond het vuur. Ellie, Truus (oh ja, die waren er ook gezellig, Truus en Nico) en ik hebben nog staan swingen op Meatloaf, Johnie ging nog even met een van de dames van de Zuid Limburg Wingers het zwembad in en toen was het alweer bedtijd. Vanmorgen alles gepakt, opgeruimd en ingeladen. Van iedereen afscheid genomen en toerend terug naar Sint Truiden (ongeveer) en nog genoten van het heerlijke weer. Rond Brussel op de snelweg even een buitje van een half uurtje om vervolgens drooggeblazen thuis in Axel aan te komen.
Nu is alles opgeruimd, ik heb heerlijk in mijn bad liggen weken en droom al van mijn heerlijke BED zo meteen. Kortom, het was een superweekend, waarvoor onze dank aan Johnie, Marianne (schrijf ik het goed?), Chrit en Jan Dols. Heerlijk om iedereen weer te zien en samen te rijden!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door tumtrans » 25 sep 2016, 20:06

Wij hebben totaal geen spijt ervan dat we iets eerder uit zuid Frankrijk zijn vertrokken om dit hele leuke treffen mee te maken! Voor het eerst in belgië getoerd maar dat viel op sommige stukken niet mee..... Maar de rit op zichzelf was uitstekend! Het gezelschap was zeer aangenaam, ook 's avonds tijdens de goed verzorgde bbq! Mensen we hebben weer genoten van jullie en we hebben weer een hoop nieuwe handen geschud. John heel erg bedankt voor het zeer goed georganiseerde weekend! We komen graag nog eens! Michel&Elly
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Borretje » 25 sep 2016, 21:56

Johnny,..... bedankt....!!!!!!

Wat een paar jaar terug tussen neus en wijsvinger werd afgesproken is nu eindelijk in vervulling gegaan. Het weekeind georganiseerd door JT.
Kan alleen maar zeggen dat het erg gezellig op het treffen was en de rit via alternatieve route en vervoermiddel (quad :-) ) heb gereden. Het weer speelde perfect mee behalve voor de eerste nacht, waarin een aantal zekeringen op de camping niet synchroon wilden lopen met kleine kacheltjes :-). Het was echt koud die nacht.
De locatie van de camping was mooi gelegen aan het meer van Robertville, met de mooie natuur en landschappen van de Ardennen daaromheen.
We hebben genoten van het treffen, en zeker van/met de deelnemers. We hopen de volgende keer weer op de tweewieler mee te kunnen, het pinkje liet het nu nog niet toe.
Wel stiekum nog een aantal foto's gemaakt die ik zeer binnenkort zal plaatsen.
Vrienden het was mij en Wilma (en viervoeter) een waar genoegen en tot de volgende keer

Gr
Rob en Wilma
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door Chrit » 26 sep 2016, 19:48

Het was een gezellig treffen. Alleen jammer dat ik ziek ben geworden..En ja jullie kunnen zich afvragen van wat of wie...maar het was een buikgriep waar ik nu nog mee zit. Dus verstandig gedaan en de trike daargelaten en met de camper naar huis. Maandag een ritje gedaan en de trike weer opgehaald.\
Dus over ouder worden gesproken!!!!!! Daar laat ik jullie dan maar over gissen.
Zelf was ik blij om naar mijn motor ongeval 22 juni 2015 toch er weer eens bij te zijn. Gelukkig dat ik vanaf afgelopen dinsdag de trotse eigenaar ben van een trike en dus toch weer kan rijden.. Motor rijden zal er nier meer inzitten ivm beperkte beweging van schouder...(en angst te vallen daardoor).
Dus als er liefhebbers zijn voor mijn GL 1000 met aanhanger hoor ik het graag. Deze gaat de verkoop in...

Volgend jaar doe ik weer gezellig mee met de trike op treffen en ritjes.....

IF YOU HAVE AN OPINION ABOUT MY LIFE, RAISE YOUR HAND.......AND PUT IT OVER YOUR MOUTH!!!!!!!!
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
director
Berichten: 3909
Lid geworden op: 22 mar 2006, 16:13
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Volkel
Contacteer:

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door director » 27 sep 2016, 08:56

Mooi om te lezen dat het een leuk weekend was.

Helaas moest ik afzeggen door een combinatie van (te) veel werk, dubbele afspraken én de Truckrun op zondag, maar bij de volgende editie ben ik er zeker bij.
Groeten uit Volkel,
Erik Windmeijer
oprichter van www.goldwingforum.nl

Mijn motorhistorie sinds 1985:
Verkocht: 1985, Honda CX500, (bj 1980); 1990, Honda CM400t; 1998, Yamaha XS 400 SE, (bj 1980); 2000, Honda CX500, (bj 1983); 2004, BMW K75RT, (bj 1990); 2005, Honda Goldwing 1200 Asp, (bj 1985); 2017, Yamaha XV 535, (bj 1987); 2011, Honda Goldwing 1500 Asp, (bj 1989), 2019, Honda Goldwing 1800, (bj 2002)
In bezit:
2017, Oldwing (voor mijn oude dag)
2022, Honda CB350 Four, bj 1975
2018, Honda CB500 Four, bj 1975
2023, Honda Goldwing Tour DCT, bj 2018

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Johnie Trekhaak weekend in de Ardennen 23-25 september

Bericht door RonalT » 27 sep 2016, 11:12

Is er iemand die de gereden rit heeft als track of als route?
Dit om in ons routebestand op te nemen, het was tenslotte een forumevenement .....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie