Een Forumweekje in Oostenrijk???

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
GlimWas
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 apr 2013, 09:38
Type Goldwing: overig
Locatie: Op de NT1100DCT

Re: Een Forumweekje in Oostenrijk???

Bericht door GlimWas » 15 jul 2016, 12:43

Ik ben het daar niet helemaal mee eens Pieter. Ik heb helaas niet verschrikkelijk veel verlofdagen en als er een weekend in zit moet ik die vaak ook vrijnemen.
Ik kan maar beperkt met dit soort verre reizen meegaan en ben persoonlijk wel gebaat bij een beetje spreiding, zodat ik ook van het warme gezelschap van de leden van het forum kan genieten in den vreemde. Eem lang weekend Duitsland of België is heel wat anders dan een Weekje Oostenrijk of Schotland mijns inziens. Ik doe het graag allebei, maar raak dat denkelijk niet kwijt in een jaar :(
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebar with the seat

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Een Forumweekje in Oostenrijk???

Bericht door RonalT » 15 jul 2016, 17:44

GlimWas schreef:...wat anders dan een Weekje Oostenrijk of Schotland...
Voor alle duidelijkheid, Pjotr was begonnen over een lang weekend Schotland (eventueel in 2018) en er is ook nog geopperd om een weekje naar Oostenrijk te gaan.
En wat Pieter schrijft staat natuurlijk. Je kan het echt niet iedereen naar de zin maken. Vier dagen is voor sommige genoeg en voor anderen te kort. :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
tumtrans
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 417
Lid geworden op: 17 mar 2012, 09:38
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Ingen

Re: Een Forumweekje in Oostenrijk???

Bericht door tumtrans » 17 jul 2016, 09:52

Nou, ik heb een paar daagjes nagedacht en vindt het jammer om te vertellen maar Oostenrijk in 2017 gaat voor mij niet door, tot op heden. :( Daarentegen, we gaan wel mee naar Schotland. De reden is dat het teveel zal worden in een jaar (de vakantie dagen groeien niet aan een boom :mrgreen:) en Schotland trekt op dit moment meer dan Oostenrijk.
Dus volgend jaar wil ik met alle plezier een weekje Oostenrijk organiseren voor 2018!
(Misschien dat er eventueel wel ruimte is voor Oostenrijk maar dat is om begin volgend jaar te beslissen, dan kan het altijd nog toch?)
If you live by the sword, you will die by the sword.
-------------------------------------------------------
Kawasaki XII voyager bj1988 (2011-2014)
Goldwing 1500 se bj 1995 (2014-2019)
Goldwing 1800 bj 2007 (2019-heden)

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Een Forumweekje in Oostenrijk???

Bericht door RonalT » 17 jul 2016, 15:24

Lees de berichten van Pjotr nog eens door. Als Schotland wat wordt gaat dit waarschijnlijk pas in 2018 gebeuren. De reden is dat de aantrekkelijk hotels/pensions in 2017 vrijwel volgeboekt zijn....
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Plaats reactie