Wij gaan naar het Moezelgebied

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
jan dubbel
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 nov 2007, 11:40
Locatie: breezand

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door jan dubbel » 11 jul 2016, 22:07

20.30 uur waren wij thuis vanuit Cochem. Mooi weer, mooie omgeving, gezellige mensen, lekker eten en drinken, wat wil een mens nog meer? Nou ja ....... Wat vriendelijk personeel misschien?

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door RonalT » 11 jul 2016, 23:22

Ik heb al iets horen fluisteren over volgend jaar..... maar het niet goed verstaan! :roll:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door Devoraz » 12 jul 2016, 00:38

Ik geloof dat ik het laatste stuk van Maastricht naar Lelystad in een record tempo heb afgelegd. Na afscheid van RonalT en Karin te hebben genomen in Maastricht, reed ik rond 16:30 uur weg bij het tankstation en nam ik Jan, Marjan, Huib en Thea op sleeptouw naar de A2. Zij wilde nog koffie gaan drinken bij Eindhoven, maar ik wilde liever zo snel mogelijk naar huis daar ik al mijn woedende vrouw aan de telefoon had gehad. Eenmaal op de snelweg was ik dan ook snel weg. :lol:

Ik was om 18:50 uur thuis.

Helaas een slecht gehumeurde vrouw aangetroffen omdat ze dacht dat ik al thuis zou zijn omdat Cochem veel dichterbij is dan de Harz. We hadden 's avonds een uitvoering van de musical van mijn neefje uit groep 8. Ze wilde daarvoor nog samen eten en boodscappen voor doen. Ik heb genoten van de route op de terugweg, maar de volgende keer ga ik dan toch op eigen houtje zo snel mogelijk terug.

Geen fijne thuiskomst maar ik trek mij er niet zoveel van aan. Weer een leermoment voor mezelf.

Het weekend was gewoon top, op af en toe wat humeurige bediening na. Gelukkig was daar zondagavond helemaal geen sprake meer van.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door RonalT » 12 jul 2016, 09:21

Wist u ....

dat een Shark Evoline een geweldige helm is. Tijdens het tanken ging Karin wat in de shop kopen. Ze zette haar helm af en ging naar binnen. Toen we wilde gaan rijden stond ze te kijken en vroeg me waar haar helm was. Waarop ik antwoord,"kijk eens op je hoofd, schat". Ze had hem al op :-)
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door pieter » 12 jul 2016, 11:15

Ook wij vonden het wel een fijn en gezellig weekend, en hebben ook alweer wat nieuwe gezichten kunnen toevoegen aan het steeds langer wordende lijstje van forumleden die we inmiddels al ontmoet hadden, ditmaal waren dat Gijs / Karin & Huib / Thea.
Op de heenreis kwam mijn Wing ineens zonder remverlichting te zitten en daar schrok "Friel" of te wel Ron van Riel die met ons meereed zich een hoedje van omdat ik in de bergjes ( voor hem ) opeens wel erg snel dichtbij kwam, bij een stopplaats ffe het e.e.a nagekeken maar niets kunnen vinden, dus de rest was gewaarschuwd houd iets meer afstand dan gebruikelijk :wink:
Eenmaal aangekomen bij Heronimie om +/- ( 17:45 ) werden we verwelkomt en gelijk bij de kraag gevat door het lachebekje van het hotel en werden we gesommeerd om maar vooral op te schieten daar het eten al bijna opgediend werd, deze vrolijkheid trok ze door, todat volgens mij de laatste van het terras af was, en haar kinnenbak inmiddels in een theedoek had hangen. :lol:
Na het eten heb ik samen met Thomas en Willy nog eens gezocht naar het probleem met de remverlichting, en we zijn toen min of meer tot de conclusie gekomen dat er iets mis was met de schakelaar.
De volgende dag hadden we eigenlijk niet zoveel zin om te rijden en zijn toen samen met Jan & Marjan en Huib & thea wat gaan wandelen in Cochem.
Op zondag zouden Lianne en ik een beetje langs de moesel gaan toeren, maar die planning liep helemaal in het honderd, want buiten het remprobleem kreeg ik ook nog eens last van een kies waarbij bij het avondeten een stuk vulling en iets van de buitenkant afgebrokkeld was, in eerste instantie ging het wel maar in de loop van de ochtend kreeg ik hier steeds meer last van, en toen hebben we maar besloten om op huis aan te gaan, om een bezoek te brengen aan m'n eigen tandenbeultje.

Wij willen RonalT & Karin danken voor de organisatie en verder iedereen voor het leuke ( maar korte ) samenzijn.

Tot later, tot ziens, Pieter & Lianne.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door Devoraz » 12 jul 2016, 12:14

pieter schreef:deze vrolijkheid trok ze door, todat volgens mij de laatste van het terras af was, en haar kinnenbak inmiddels in een theedoek had hangen. :lol:
Zondagavond was ze echter het zonnetje zelve. Heel aardig en zoals het hoort als je in de bediening werkt, bracht ze de drankjes en bleef vriendelijk. Ze kan het dus wel. :wink:

Overigens heb ik weer een stukje op mijn bikers-blog geplaatst.
http://bikers.nightmarepatrol.net
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door peter n.d. » 12 jul 2016, 21:29

Beste Moezelrijders , Spijtig dat ik er niet bij kon zijn . En Pieter al naar den tandenbeul geweest ? . Ben blij dat jullie leute hebben gehad en dat jullie zonder kleerscheuren weer thuis zijn . :mrgreen: Groeten bob , Christine , peter n.d. :wink:

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door RonalT » 12 jul 2016, 21:38

Devoraz schreef:
pieter schreef:deze vrolijkheid trok ze door, todat volgens mij de laatste van het terras af was, en haar kinnenbak inmiddels in een theedoek had hangen. :lol:
Zondagavond was ze echter het zonnetje zelve. Heel aardig en zoals het hoort als je in de bediening werkt, bracht ze de drankjes en bleef vriendelijk.
Gek hé! Ze was vrolijk toen Pieter weg was :? :wink:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door pieter » 12 jul 2016, 22:32

RonalT schreef:
Devoraz schreef:
pieter schreef:deze vrolijkheid trok ze door, todat volgens mij de laatste van het terras af was, en haar kinnenbak inmiddels in een theedoek had hangen. :lol:
Zondagavond was ze echter het zonnetje zelve. Heel aardig en zoals het hoort als je in de bediening werkt, bracht ze de drankjes en bleef vriendelijk.
Gek hé! Ze was vrolijk toen Pieter weg was :? :wink:
Dat wel natuurlijk :lol: :lol: Enfin, op de vraag van Peter kan ik positief antwoorden, de beul heft zijn werk gedaan al zat hij af en toe iets te dicht bij m'n "zenuwpeesje" :mrgreen:

Afbeelding . Afbeelding . Afbeelding

Afbeelding . Afbeelding . Afbeelding

Afbeelding . Afbeelding . Afbeelding

ook nog een molen gescoord, maar is helaas niet terug te vinden op de database. 8)

Groet Pieter.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Wij gaan naar het Moezelgebied

Bericht door Anjer » 18 jul 2016, 22:32

Dat klinkt als een ontzettend gezellig weekend!!! Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn, maar zoals jullie hebben kunnen zien op FB heb ik me prima vermaakt in de Oostenrijkse bergen.
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Plaats reactie