een laaang weeekend drenthe 2016

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Wingman Henk
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 jun 2015, 22:11
Type Goldwing: GL1500

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Wingman Henk » 06 mei 2016, 19:56

Een fantastische mooie tocht gemaakt vandaag. Gezellige mensen en niet onbelangrijk super mooi weer gehad.

Gebruikersavatar
lemmens
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1372
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:09
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Boechout

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door lemmens » 07 mei 2016, 13:40

Have fun

Wij kunnen er helaas niet bij zijn

Veel veilige kmters
GL 1500j Dynastic Blue bj 02-1988 (PB192 M) met 2 antennes en een vlagenmastje

gl 1100 aspencade bj'82 (van6-2005 tot10-2011)
52000miles met gereden

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Devoraz » 08 mei 2016, 16:24

Ok, na een lange, enorm gezellige en humoristische laatste avond, die voor mij rond 2:15 uur eindigde, deze ochtend om 8 uur opgestaan. Eerst even opfrissen en daarna gelijk de boel maar ingepakt. Een ontbijt samen met Wim, Justina, Ron, RonalT, Karin en Bob genuttigd. Vervolgens iedereen gedag gezegd en de rit naar huis aangevangen. Ik was rond 12 uur thuis en knap moe. Zo'n weekend touren en de late avond gaat je niet in de kouwe kleren zitten.

Donderdagavond vertrok ik om 19:15 uur richting Schoonoord. Zo makkelijk als ik ben, heb ik gewoon het grootste deel over de snelweg gereden en kwam om 20:45 uur aan. Eerst even wat gedronken en daarna nog even snel de tent opgezet nu het nog licht was. Iedereen lacht wel om mijn kleine tentje, maar ik hoef er alleen in te slapen en hij staat binnen no-time. Ook het opruimen is zo gebeurd terwijl ik de anderen best lang zie ploegen om alles weer opgeruimt te krijgen. :lol: De avond met de reeds aanwezigen doorgebracht en redelijk op tijd naar bed.

De volgende dag was de zuidelijke of DOG route. Mooie route gereden en we waren pas laat terug (18:30 uur) terwijl we rond 9:00 uur gestart waren. De pastamaaltijd was echt heerlijk en na zo'n vermoeiende dag wederom redelijk bijtijds naar bed.

De Noordroute was de volgende ochtend om 9:15 uur gestart. Bij de eerste stop was het iemand opgevallen dat Rob (orie) vandaag jarig was en er werd dus luidkeels voor hem gezongen. Volgens mij kreeg hij zelfs een gebakje van het huis. :wink: Rond 18:00 uur waren we terug. Nadat iedereen fris en fruitig bij elkaar zat en door Rob nog even getrakteerd was op een stukje vlaai, werden de BBQ's aangestoken en konden we genieten van een lekkere maaltijd. Deze avond heb ik kennis gemaakt met de engelse gasten die Wim had uitgenodigd. Ze stonden al die tijd al op de camping en John heeft vrijdag zelfs meegereden op de Plain Jane GL1200 van Wim. Enorm gelachen het werd later en later. Zoals gezegd ben ik dus rond 2:15 uur naar mijn bed gegaan.

We hebben Justina en Wim al bedankt voor hun organisatie met een paar leuke en lekkere cadeau's, maar vanaf het forum nogmaals een enorm hartelijk dank-jullie-wel van mij. Het was echt een top weekend. :D
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
mucha
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 aug 2011, 07:06
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Estoi. Portugal

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door mucha » 08 mei 2016, 18:07

Wij houden het iets korter maar niet minder gemeend.
Wim, Justina, kinderen en partners.
BEDANKT
Verder ieder die aanwezig was bedankt voor de gezelligheid
vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van

Gebruikersavatar
t.thomassen15011964
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 okt 2012, 20:05
Type Goldwing: GL1800

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door t.thomassen15011964 » 08 mei 2016, 21:21

het was voor mij ook een super weekend ieder een bedankt en vooral Wim, Justina, kinderen

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Borretje » 08 mei 2016, 22:34

Na op vrijdag lekker binnendoor een tomtom kronkelweg route te hebben ingesteld naar schoonoord gereden met een tussenstop in Maartensdijk om bakkie bij familie te doen. Rond half zes aangekomen bij de camping waar een enkeling rond liep. Fred Linsen wist ons te vertellen dat de club nog op de wielen was en rond zessen werd verwacht. Na nog een paar forumleden en familie leden van forummers te hebben begroet zijn wij richting de B&B t nije huus van de schoonfamilie van Wim gereden. Na een uitgebreid diner in een bistro in Emmen te hebben genuttigd zijn we nog even terug gegaan naar de Camping waar de andere leden aan een heerlijke pasta maaltijd zaten. Na nog wat gepraat te hebben en voorstellen van mijn nieuwe partner Wilma, waar een ieder positief op reageerde, richting de B&B gereden. Na een goeie nacht rust om 9 uur aan de start verschenen om, in mijn beleving, de zuid route (DOG) ter rijden. Bleek het toch de noord route te zijn, DGF dus... :-) . Alleen niet deze route mee geladen in de TT. Na een heerlijke rit de eerste break bij het Zielhoes voor een snelle bak koffie of iets anders soldaat te maken. Willem (van Daantje) zag op Facebook dat Rob Orie jarig was en zetten met ondersteuning van zijn tafel het lang zal hij leven in wat door t hele aanwezige werd over genomen. Met nog een half uurtje te rijden tot Lauwersoog zijn we daar gaan lunchen. Na de lunch Friesland ingedoken en via diverse mooie paden en wegen weer aangekomen bij Schoonoord. Wim S heeft nog wel even de sprint capaciteiten van een 1800 aan mij laten zien. Zo was ie er, en zo was ie weg. Gelukkig dat er achterlichten zijn die je op grote afstand ook nog ziet... Helaas te snel gereden en kon niet op tijd de bocht pakken dus even doorgereden en toen gekeerd. Ondertussen kwam de rest van t forum er ook al aan denderen. ook die op de smalle weg gekeerd en via het juiste pad achter Wim S aangestuurd. Die was loeisnel naar de camping gereden en liep al rond met een koude Twentenaar in zijn handen. Wij zijn gelijk doorgestoken naar onze B&B voor een opknap beurt. Na half uurtje door de eigenaresse van de Bed en Breakfast met de auto naar de camping gebracht. Hier wachtte een heerlijke BBQ, goed drinken en veel gezelligheid op een ieder. na het nodige eten en drinken rond 10 uur met de kuierwagen naar de B&B gegaan. Dit had niet gehoeven omdat Tonnie, schoondochter van Wim en Justina, haar auto had aangeboden om terug te gaan. dat was gelukkig niet nodig, en na een heerlijke wandeling zijn we rond 11 uur tussen de klamme lappen geschoven. 's Nachts kreeg Wil helaas een migraine aanval met alle gevolgen van dien. Thank God for Farmacy... dank zij de chemie in ronde pilletjes, in de ochtend, toch weer een beetje onder de mensen gekomen en op naar de camping voor een laatste bakkie en afscheid van Wim en Justina en de forummers..
Na weer lekker binnen door gereden te hebben bij Kampen, en een lekker lunch genoten te hebben, zijn we kort voor Almere de snelweg opgeschoten om even wat snelheid en tijd te maken. Na een relatief saai laatste stuk waren we rond een uur of vier thuis. Moe maar zeer voldaan kijken we terug op weer een bijzonder mooi weekeind in Drenthe met dank aan de gastheer en gastvrouw, Wim en Justina, de kids, de schoonkids en andere familieleden en Cock's :wink: . Ook de andere forumleden bedankt en allen tot de volgende ronde.

Cheers
Rob en Wilma
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Rongoos » 09 mei 2016, 06:07

Daar ik nu in de laatste fase van mijn nachtdienst zit, en ik toch wel waanzinnig naar mijn bedje verlang even een kort berichtje.
Ik heb echt weer een superweekend gehad. Sjee wat een warm bad waar je in terecht komt. Wim en zijn familie zijn zulke lieve mensen die ontzettend voor ons klaar hebben gestaan. Waanzinnig bedankt voor jullie gastvrijheid. Eten was top, weer was top, routes waren top. Ik ging eigenlijk naar Drenthe om even mijn kop leeg te maken van alle drukte van mijn huidige leventje en dat is bijzonder goed gelukt. bedankt en tot volgend jaar!
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
pieter
Berichten: 2638
Lid geworden op: 09 sep 2011, 21:04
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Rucphen

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door pieter » 09 mei 2016, 11:56

Zonder in herhaling te vallen, ook wij hebben er ontzettend van genoten, er is veel gezelligheid ( met en onder elkaar ) te vinden bij de uitstapjes van de forumleden en zelfs bij 4 dagen prachtig weer !!!!!! hebben we ons geen minuut verveeld :lol: :lol:
Zoals eerder gezegd ( RonalT ) op donderdagmorgen vertrokken, met als kanttekening, dat hij evenals zondag een mooie route uitgestippeld had, zodat we al volop konden genieten van het mooie stukje Nederland.
Een welverdiend dankwoord voor Wim, Justina, en de kinderen is hier zeker op z'n plaats, in een woord fantastisch wat deze mensen uitstralen.

Al met al "een super lang weekend Drenthe".

PS: Ron het zou fantastisch zijn, als we bij Harz je vrouw een keer zouden ontmoeten, dan is het plaatje compleet.

Groet Pieter & Lianne.
A Man's got to know his limitations

Gebruikersavatar
Daantje 71
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 apr 2015, 10:42
Locatie: Oudkarspel

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Daantje 71 » 09 mei 2016, 12:59

Hier een "paar"fototjes van de ritten.
Veel plezier met terug kijken,en nagenieten.....

https://flic.kr/s/aHskwfuYDD

Groetjes Daniëlle :D

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Anjer » 09 mei 2016, 13:58

En wederom een superdesuperdesuper fantastisch weekend in Drenthe mogen beleven. Donderdagmorgen 8.30 vertrokken uit Axel, tussenstop met overheerlijke verse homemade appeltaart in Dinteloord, rond 18.00 uur in Schoonoord aangekomen waar mijn lief al met de auto gearriveerd was. Justina dacht nog even dat die meneer met die auto verdwaald was, maar al snel werd hij hartelijk welkom geheten. Verse frietjes met kroket gegeten, veeeeeel lekkerder krijg je het niet! Volgende dag, na een gezellig ontbijt (Martin moest wennen aan het vroege opstaan op een vrije dag, maar da's goede voorbereiding voor onze toekomstige motortours), een prachtige toer gereden met de hele groep samen via het Follow up systeem.
RonalT fungeerde hier als achterrijder terwijl Wim zijn best deed om zoveel mogelijk motorrijders achter zich te laten :lol: Na een lekkere pastamaaltijd en een korte, maar gezellige avond, doodmoe het bedje in gerold om de volgende morgen wederom op tijd aan het ontbijt te zitten. Gezellige (en lekkere) stops, grappen, grollen en vooral heerlijk toeren door eeuwenoude bossen, uitgestrekte polders en rustieke dorpjes. Na de BBQ Wim en Justina (zeer verdiend) in het zonnetje gezet met de door Martin en Yvonne gehaalde bloemen en cadeau's! Het grappige is dat deze prachtige mensen, die onbaatzuchtig hun huis en haard openstellen voor ons zooitje ongeregeld, niet eens een bedankje verwachten! Maar dat kregen ze wel en doordat iedereen zo gul, zonder aarzelen de portemonnee trok bleef het dit jaar niet bij een flesje en boeketje :D

Zondagmorgen uitgeslapen tot 9.45 uur!!! Het was zo gezellig bij het ontbijt en het uitzwaaien van de vertrekkende rijders, dat ik besloot samen met Martin over de snelweg terug te gaan en we als laatste uiteindelijk rond half 3 vertrokken om na een relaxte reis (cruise control en high way steps) rond 20 uur thuis de motor in het sop te zetten en af te sluiten met een flesje evaluatiewijn :lol:

Het bijzondere aan ons forum vind ik wel dat iedereen welkom is; Rob's nieuwe Wilma, Rens stoere motorvriendin op haar Yamaha, BenBen die net een week op het forum zit, Engelse vrienden van GWCG, wat leden van de GWCH en mijn vriend Martin die al wel een bronzen GL 1500 in de garage heeft staan, maar komende maand moet zorgen dat er een A-tje op zijn rijbewijs komt te staan. Allen worden moeiteloos opgenomen in de groep en voelen zich al snel net zo thuis als de oude garde.

Terwijl ik dit verhaal aan het typen was zijn de foto's geüpload naar Google+ waar iedereen ze kan bekijken en eventueel downloaden. https://goo.gl/photos/i19YfAGTEgJsixcS9" onclick="window.open(this.href);return false;"

WIM EN JUSTINA BEDANKT!!!

Afbeelding
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
pijnenburg
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 feb 2011, 20:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Westervoort

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door pijnenburg » 09 mei 2016, 16:00

Voor mij was het kort maar krachtig. Vrijdagavond teruggekomen vanuit Italie met de auto, vroeg naar bed om eventueel nog op tijd aan te kunnen sluiten bij de rit van zaterdag. Veel te laat wakker geworden op de zaterdag ben ik maar een route voor gaan rijden die vanuit mijn woonplaats naar het hoge noorden gaat in Augustus. Net voorbij Zwartesluis zag ik het Facebook bericht van Fred dat het bier koud stond. Met de vele kilometers van de voorgaande dagen, gaf ik er de brui aan en ben richting dat koude bier gesneld.
Tentje was zo opgezet en het feest kon beginnen.
Zondag een licht katertje en ben smiddags binnendoor met de Tomtom op bochtige wegen ingesteld naar huis gesukkeld.
Super gedaan Wim, Justina en familie! Volgend jaar ben ik er weer het gehele weekend bij. (als Wim lief voor me is) :wink:
Het kwaad bestaat niet, verschillende behoeftes wel.

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door De Motormuis » 09 mei 2016, 16:21

Zijn mooie foto's van zo te zien
mooie ritten door een mooie omgeving.
Toch ook eens een keer die kant op gaan.
Misschien wel iets voor een mini vakantie binnenkort.
Lekker even samen met het vrouwtje
erop uit.
Kan wel geloven dat jullie allen genoten hebben.
Alles zat mee, geweldig mooi weer, mooie ritten,
en allemaal gezellige mensen en alles goed verzorgd.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Rongoos » 10 mei 2016, 03:04

Gave foto's jongens bedankt!
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door Wim-S » 10 mei 2016, 11:33

hallo allemaal
wil nog even wat van ons laten horen na dit heerlijke weekend met lange dagen en lange ritten maar zeer korte nachten we hebben de boel weer opgeruimd en ons huis weer
terug ,zitten nog na te genieten van de prachtige foto's want wat gaat de tijd toch vlug als je het naar je zin hebt .
We hebben gegeten, gedronken ,gelachen en heel erg genoten van iedereen die aanwezig was onze dank daarvoor we missen jullie nu al gaan daarom ook zeker proberen om
er in de Harz bij te zijn .

mvrg Justina en Wim
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

f.schuiling
Berichten: 153
Lid geworden op: 07 jan 2013, 14:44
Type Goldwing: overig

Re: een laaang weeekend drenthe 2016

Bericht door f.schuiling » 10 mei 2016, 13:55

Ik heb de foto,s gezien mooi jammer dat we er niet bij konden zijn volgende keer zullen we zeker van de partij zijn .
Jullie hebben het weer goed gedaan wim en justina .
Gr Fred en Greet

Plaats reactie