GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
marcelk
Berichten: 358
Lid geworden op: 23 jan 2011, 11:37
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Opperdoes

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door marcelk » 04 jun 2015, 21:10

ik wens iedereen een geweldig weekend jullie krijgen prachtig weer
zal ongetwijvelt onwijs gezellig worden
we zien jullie vast wel weer op een ander evenement
groetjes marcel en lia

lanet
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 apr 2010, 19:10

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door lanet » 04 jun 2015, 23:11

Hallo
Kan helaas niet, heb de jaarlijkse rit met een stel kameraden, maar ik heb gehoord dat onze rit ook naar de posbank gaat, dus komen we elkaar daar misschien wel tegen.
Voor iedereen een machtig mooi en gezellig weekend en veel veilige km's.

Gebruikersavatar
Dushi
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 mei 2012, 19:04

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door Dushi » 05 jun 2015, 17:08

Garfield & ik komen morgen rechtstreeks naar Bikers Best, we zien elkaar daar rond 11.00 uur. Tot morgen! Wij hebben onze campingplaats verruild voor een kamer in de B&B.

Gebruikersavatar
wingster
Berichten: 464
Lid geworden op: 23 mar 2006, 07:38
Locatie: Volkel

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door wingster » 05 jun 2015, 18:04

Harstikke leuk, tot morgen
er zijn al enkele gearriveerd op de camping/B&B
:lol:

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door Devoraz » 05 jun 2015, 21:49

De spullen die ik nodig denk te hebben dit weekend staan klaar. Voordat ik morgen vertrek nog wat kleine boodschappen doen en dan... op naar Renswoude. :lol:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
ijsbeer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 337
Lid geworden op: 07 jun 2014, 02:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Vidreres Espanja

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door ijsbeer » 06 jun 2015, 18:26

Bedankt voor deze relaxde, mooie rit. Niemand achter mij die drukt, lekker afstand houden en geen haast.
Ik had de hoop al opgegeven dat dit nog bestaat, mijn vrouw en ik hadden het eigendlijk al opgegeven in een groep te rijden maar hier kan het blijkbaar toch.
Tot de volgende keer :mrgreen:
groet Dirk (IJsbeer)

GL 1500 SE met EML zijspan sinds 2/2018
Honda 500TWIN 1989-1990,
Kawasaki 600 GPX 2003-2005,
BMW K75RT 2005-2010,
BMW R1100RT 2010-2014 en Yamaha FJR 1300 2010-2014,
Goldwing 1500 Aspencade
Goldwing 1500 SE zijspan
sinds 21-06-2021 niks behalve blik

Je heb maar een leven dus maak er iets leuks van!

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door De Motormuis » 06 jun 2015, 19:58

Het was inderdaad een hele mooie rit.
Ik en onze gastrijders hebben er erg van genoten.
Ben zeer benieuwd hoe de foto's die onderweg
gemaakt zijn, zijn geworden.
En ik ben er morgen ook weer bij voor de kastelenrit.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
mothergoose
Berichten: 837
Lid geworden op: 15 sep 2011, 10:16
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door mothergoose » 06 jun 2015, 22:36

Ik heb genoten vandaag, ondanks dat ik maar een heel klein deel van het weekend meegemaakt heb ben ik er wel blij mee. Iets is beter dan niets hè :lol: :lol: :lol:

Bij BikersBest veel mensen voor de tweede keer ontmoet en al ben ik veel namen al weer kwijt was het leuk om er weer te zijn! Ik kom zo nu en dan wel eens bij John om wat te halen, maar boven was ik nooit geweest stom genoeg, wat een fantastische ruimte daar. Even lekker eten en dan opstappen, een mooie rit met het mooiste weer van de wereld.

Ik heb wat foto's gemaakt, ze zijn via onderstaande link te zien en te downloaden voor de liefhebber.
https://app.box.com/s/fim5hsrdeksen0wjv0rfp630ywd71njp" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoop dat jullie nog een top weekend hebben verder en tot een volgend treffen!

Gr. Jurgen
Don't be afraid your life will end...
Be afraid it will never begin!!!

http://www.rouwhorst.net (mijn Goldwing blog)

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door cooper » 06 jun 2015, 23:03

Wij gaan moeten afhaken voor't ritje van morgen.
Vandaag ook gaan toeren en de rit naar NL + plaatselijk nog 160km om daarna weer terug richting Belgie te moeten ziet't vrouwtje niet zitten.
We wensen jullie toch allemaal een veilige en zonnige rit.
De foto's zien we hier wel verschijnen! :wink:
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door orie » 07 jun 2015, 02:12

jurgen, mooie foto's.

gr

rob
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door Borretje » 07 jun 2015, 17:10

Allereerst Erik en Astrid ( en Nick ook een beetje) Bedankt voor de organisatie rondom het 1e lustrum van het Forum. Heerlijke locatie en natuurlijk super leuke mede-wingers.

Vrijdag middag aangekomen. Er waren al een aantal aangekomen twee man/vrouw met Campers en een drietal tentbouwers. Tenten waren in diverse stadia van opbouw waar bij die van Chrit weer opviel... later op de dag kwamen er nog twee tenten bij en de eerste B&B ers melden zich ook in t net.
Door de hitte (30 +) liep het water al snel in de schoenen van een ieder, gelukkig dat er hier en daar koud gerstenat te krijgen was. Na opbouwen snel nog even Uden in om eea voor t avondeten in te slaan. Een heel stel wilden niet koken en besloten Pizza's te halen. BOB Director was hier de designated koerier...
De avond kreeg nog even een afkoel beurt door regen en onweer. Het mocht ons niet deren, op de overkapte veranda van de camping. snel werd het erg gezellig. Rond kwart voor twaalf ging bij mij het licht uit....

Zaterdag was de rit naar Bikersbest en een mooie internationale binnendoor terug route. Op de heen weg nog de eerste dame die echt voor me viel op de been geholpen. Bij BB een lekkere uitgebreide lunch genoten die ons werd aan geboden door John en Karin. SUPER!!! Ook Ronnie D was nog even aankomen wippen. Om 1 uur de motoren weer gestart en via Duitsland terug naar de Camping gereden waar gegrild ging worden. Ook een stel nieuwe gasten meegekomen die waren aangesloten bij BB. 's Avonds weer een ouderwets gezellige avond gehad waar bachus rijkelijk aanwezig was...

Ik heb de zondag niet meegereden om op tijd thuis te zijn ivm de nodige karweitjes die nog gedaan moeten worden voor de vakantie aanbreekt (komende zaterdag)

Al met al een Lekker Ouderwets gezellig weekeind gehad waar tot zondagochtend iedereen zonder kleerscheuren door heen is gekomen.

Tot de volgende zou ik zeggen.....
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door Chrit » 07 jun 2015, 17:50

Astrid en Erik en Nick chapeau voor dit fijne weekend.

Een en al gezeligheid.
Groetjes
Chrit Gunther

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door RonalT » 07 jun 2015, 19:38

Borretje schreef:...op de overkapte veranda van de camping...
Daar kom ik nog op terug.


Vrijdag 5 juni zijn wij net na de middag vertrokken richting Slabroek. Zoals in het andere topic vermeld stond onze motor netjes gepakt te wachten tot vertrek. De reis ging vlot via de A59 richting Den Bosch, net voor Vlijmen de autosnelweg af en een klein stukje door het hete Den Bosch. Want warm was het ondertussen wel. Nadat we de stad verlaten hebben loopt mijn motor niet lekker meer. Hij houdt in en ... tja .... het loopt gewoon niet lekker. Toch rustig doorgereden richting Den Dungen en Heeswijk-Dinther. En aar sloeg het noodlot toe. Een grote rookwolk en mijn motor begon weer ineens soepeler te rijden. Raar, gestopt en eens goed gekeken. De rook kwam uit de richting van de achterrem en daar was het ook gloeiend heet. De rem hebben we proberen te koelen met een flesje limo-dinges die we bij hadden.
Daarna Antoon gebeld en gevraagd of hij naar de achterrem wilde kijken. "Natuurlijk, kom maar even deze kant op", was zijn antwoord. Dus Karin met bagage in de wegberm gezet en rustig op weg naar Hilvarenbeek. Voorzichtig omdat de achterrem totaal niets meer deed. Het pedaal kon ik helemaal intrappen zonder druk te voelen. Een uurtje later was ik er en Antoon haalde vlug de koffer van de motor en wat we daar zagen.... De slang was van de remklauw los, dus de vloeistof was over de hete klauw gelopen en dat was de rookwolk. Waarschijnlijk is de rem blijven hangen (waarom weten we niet) de klauw is daardoor heet geworden en de slang is er van af gesmolten. De klauw was zo warm geworden dat de achterkant van mijn linker koffer een enigszins vervormde plek heeft gekregen. Na een klein uurtje had Antoon de blokken vervangen, een stukje slang vernieuwd, de ringetjes in de klauw vervangen, de zuigers opgepoetst en de koffer weer terug gebouwd. Dit was echt WingService. :D
Ondertussen had ik vlaggetje aan zijn motor ontdekt met "van harte gefeliciteerd" er op en heb ik hem dus gefeliciteerd want het blijkt zijn verjaardag te zijn :-)

Weer op weg met een veel prettiger rijdende motor, een goed werkende rem en maar even kijken waar Karin gebleven is. Op de Hommelsedijk bij Dinther was ze niet meer, Astrid had gelukkig tijd om Karin even op te halen. Lekker binnendoor verder gereden en ik was om half zeven bij B&B Slabroek. Karin hoorde me al aankomen en kwam met tegemoet, Erik en Nick waren net op weg om voor de al aanwezige pizza te gaan halen. Dus me omgekleed, pizza gegeten en de avond onder genot van een paar glazen wijn doorgebracht....dachten we.
Maar tegen een uur of negen begon de lucht donkerder te worden en ging het harder waaien. En de 'tent' van Erik en Astrid dreigde weg te waaien. Dus met man en macht er aan gaan hangen en hem opgeborgen. Daarna zijn we met zijn allen naar de Veranda van de B&B vertrokken om daar lekker droog te kunnen zitten. (dit bedoelde ik bovenaan) de campinggasten konden daar ook gebruik van maken :mrgreen:

Afbeelding
Tijdens deze avond wilde Chrit ons laten zien hoe muzikaal hij is.... (in de voorgrond Sylvia (hoort bij de recreatiepark Slabroek)

Het onweer is grotendeels langs ons getrokken en de regen viel ook wel mee.
De bed & breakfast is een ontzettend mooi en redelijk nieuw gebouw. De kamers zijn mooi en er wordt zorg aan besteed om ze aan te kleden. Wij hadden de bloemenkamer en er waren verder nog leuke themakamers (oa. een zeekamer, een boerenkamer of de Hollandkamer). De aankleding van de kamers waren aangepast aan het thema.

Zaterdag 6 juni:
Op tijd naar bed en de volgende ochtend op tijd op. Gelukkig had Ron(goos) gehoord dat het ontbijt pas om 9:30 zou worden opgediend en dat heeft hij nog een half uur kunnen vervroegen. Na de eitjes, aardbeien en broodjes te hebben opgegeten zijn we richting BikersBest vertrokken.
Stukje binnendoor, stukje autoweg en nog een stukje binnendoor tot Renswoude. Daar wachtte ons een, door John (van BB) aangeboden, lunch. De twee soorten soep, verschillende soorten broodjes,vleeswaren, zoetwaren en salades hebben we ons goed laten smaken en na het aanbieden van een klein, maar lekker bedankje, zijn we volgens plan om 13 uur vertrokken voor een mooie rit door Nederland en Duitsland met een stoppie op de posbank en bij Polo in Kleve (met broodjes Currywurst) en een in de berm verstopte Tonny (de woert) en collega Eddy, die heel veeel foto's hebben gemaakt.

Afbeelding
De Posbank is vernoemd naar het monument in de vorm van een halfronde stenen bank dat aanwezig is op een markant uitzichtpunt. Deze bank is vernoemd naar de heer G.A. Pos, oud-voorzitter van de ANWB. De Posbank is in de volksmond ook de benaming van het heidegebied waarin het ligt. De eigenlijke naam van het heidegebied is echter Herikhuizerveld.
De plek heeft een hoogte van 90 meter boven NAP, van waaraf een uitzicht mogelijk is over het IJsseldal, de Achterhoek en de Liemers tot in Duitsland.



We waren om ongeveer half zes terug op de camping en na even tanken zagen we de BBQ-koerier wegrijden. Dus we waren mooi op tijd terug. Omkleden en mijn glas weer gepakt, wijn drink ik niet uit plastic bekertjes, naar de BBQ. Deze was goed voorzien en iedereen heeft zijn buik vol kunnen eten aan speklappen, biefstukjes, worsten, satés en sokbrood en salades. Ook volop te drinken erbij en de avond was wel door te komen. De sterke verhalen werden met het uur minder geloofwaardig :-)
Afbeelding
Het vuur waarop marshmallows werden geroosterd en wat voor warmte en gezelligheid zorgde

Zondag 7 juni:
De nacht rustig doorgekomen ondanks een feest wat in een ander gebouw voor wat luidruchtigheid zorgde. Wakker geworden, lekker zonnig en ik ben met koffie weer op de veranda gaan zitten.Zo kon ik op 50 meter afstand genieten van de activiteiten op de camping. Op eens hoorde ik roepen "Houd je kop kreng". Dat was Chrit die naar Karin riep, dacht ik, maar het was eigenlijk naar een haan die luidkeels liet horen dat hij er was.
Na het ontbijt, deze keer met aarbeien en meloenblokjes, eitjes en broodjes zijn we weer gaan rijden.
Deze dag stond de kastelenroute op het programma, een afwisselende route langs de kastelen Amersooyen, Hernen, Stapelen en de ruïnes Heusden en Batenburg. Mooie wegen door Brabant en dijkweggetjes langs de Maas tot aan Heusden waar we zouden lunchen. Maar door het mooie weer dachten meer mensen er over om in Heusden iets te gaan eten of koffie met ... te gaan nuttigen. Het was er druk met fietsen en een diversiteit aan motoren. Heel erg druk,in eerste instantie leek het of we echt geen plaats konden vinden. Maar dat lukt wonderlijk snel bij de Pannenkoekenbakker. Lekker een pannenkoek met kersen, appel en kaneel gegeten.
Daarna heb ik aangegeven om terug te rijden als we bij de A59 zouden komen. Zo konden we nog een beetje op tijd thuis zijn.

Erik, we hebben een topweekend achter de rug en ik zeg "OP NAAR DE VOLGENDE 10 JAAR".
Natuurlijk ook Astrid en en de kinderen Nick en Iris hartstikke bedankt voor de gezelligheid en verzorging. Ook alle andere forumleden, ik ga geen namen noemen omdat ik niet iedereen meer weet te noemen en wil beslist geen mensen overslaan, hartelijk dank voor de gezelligheid 's avonds en tijden de ritten.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door De Motormuis » 07 jun 2015, 20:08

Ik ben het eens met de vorige schrijvers over het feit
dat het een geweldig weekend is geweest.
Alles was prima verzorgd en de sfeer onder de deelnemers
was ook geweldig.Ook het weer tijdens het rijden was goed.
Ik wil iedereen die aan het slagen van dit geweldige jubileum weekend
heeft meegewerkt dan ook van harte bedanken voor hun inzet.
Ik noem ook geen namen omdat ik niemand wil vergeten.
Ik moet ook nog namens onze gastrijders met de Harley,
Frans en Gina, iedereen van harte bedanken voor de fijne zaterdag die zij hebben gehad.
Zij hebben het er al met Erik over gehad dat ze graag nog eens meer mee
willen komen rijden met wat forumritten.
Het was leuk om weer vele bekenden en ook nieuwe gezichten gezien te hebben
dit weekend.
Tot ziens op weer een volgend forum evenement.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
mucha
Berichten: 169
Lid geworden op: 02 aug 2011, 07:06
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Estoi. Portugal

Re: GWF 10 jarig weekend met goldwingforum

Bericht door mucha » 07 jun 2015, 20:12

Organisatie geweldig.
De ritten top
BBQ super
Accommodatie prima
Mede wingers...........allemaal gezellige en beste mensen
Dank je Erik, Astrid, Nick en een beetje Iris

Top weekend, op naar de volgende 10 jaar
vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van

Plaats reactie