weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 02 jan 2015, 00:07

Beste mensen. Wim heeft met Hemelvaart zijn weekend in Drenthe. Matthew wil in september wat in de Eifel organiseren. Een verder weekend door het forum georganiseerd is me niet bekend. Het forum weekend zelf mag zover ik weet niet 2x op hetzelfde adres plaatsvinden. Ik heb rond nieuwjaar 5 dagen bij de Tourstop in Lautenthal gezeten. Vorig jaar was hier het forum weekend. Dat beviel me hier zo goed dat ik er nieuwjaar ook wilde vieren. Ook nu lopen Jacqueline en Peter weer de benen onder hun kont uit om het alle mensen hier naar de zin te maken. Persoonlijk denk ik: beter Pension dan de Tourstop kan ik niet krijgen. Het bevalt me zo goed en de regio hier heeft zoveel te bieden dat ik in 2015 niet de behoefte heb om een vreemde toko te gaan ontdekken.

behoorlijk democratisch hebben we inmiddels al beslist dat de datum zal zijn: het weekend van 4-5 juli.


_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

In deze openingsposting hier even de gebruikelijke aanvullingen van zo'n weekend:

Tot nu toe ziet het er onder voorbehoud nog zo uit, maar we hebben nog even:
1CastlebikerJohangereserveerd
2DevorazPjotrgereserveerd
3RonalTRonalT en Karingereserveerd
4AnjerBibiangereserveerd
5RonGoosRongereserveerd
Rens JanssenRensgeannuleerd
6De WoertTonnygereserveerd
7TumTransMichel & Ellygereserveerd
8MuchaWilly, Yvonne en Ringomet de camper
9Wim S.Wim en Justinamet de camper
10FoksPetergereserveerd
11OrieRobgereserveerd
Wie nog meer???
er zijn op dit moment (21-1-2015) nog beschikbaar: 3x 2 persoonskamer en 1 2-persoonskamer met 2 losse bedden. De 1 persoonskamers zijn inmiddels volgeboekt. Jacqueline houdt alle bedden vrij tot 31-1-2015 voor het Goldwingforum. Reserveer je dus voor 31-1-2015 ben je zeker van een bedje.

Reserveringen mag iedereen zelf direct bij de Tourstop maken. Emailadres is: info@pensiondertourstop.com

Over de kosten mailde Jacqueline van de Tourstop het volgende:

Wij kunnen jullie dezelfde aanbieding doen als vorig jaar: 110,00 Euro per persoon. En daarvoor krijg je:
3x overnachtingen
3x ontbijtbuffet
1x warm avondeten op dag van aankomst (vrijdag)
1x bbq (op zaterdag)
1x XXL-Schnitzelkönig reservering (op zondag, eten en drinken daar zoals vorg jaar wel zelf betalen)
Elke extra nacht + ontbijt 30.00 per persoon.
Laatst gewijzigd door Honda GL Castlebiker op 21 jan 2015, 10:44, 27 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Devoraz » 02 jan 2015, 10:10

Als een plek me bevalt, dan zou ik daar graag naar terugkeren. Ik ben er dus wel voor. Lijkt me heel gezellig. Kan ik mijn 'belofte' om mijn nieuwe wing te komen laten zien meteen waarmaken. :lol:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 02 jan 2015, 10:21

Mooi Pjotr. Dan zouden we al met z'n 2en zijn :-). Peter zei net dat elke datum nog vrij is in juni en juli. Nogmaals, datum is mij altijd goed, heb geen voorkeur. Kijk jij vast welke data jou voorkeur hebben. Hoop wel met een clubje van 8 Wings te kunnen gaan. Als ieder zegt wanneer hij/zij wel kan en wanneer niet kunnen we datum samen gaan bepalen met de deelnemers.

Online
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Devoraz » 02 jan 2015, 13:19

Mij maakt het ook niet uit in welk weekend van Juni of Juli.
Laat de rest die graag mee wil maar aangeven wanneer het hun het beste uitkomt. :wink:
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door RonalT » 02 jan 2015, 19:17

Johan, ik denk dat Karin en ik ook wel zin hebben om in die periode ergens in Duitsland te gaan touren. En ook Bibian heeft, in het topic van het Septemberweekend, aangegeven dat ze liever in juli dan september gaat.
Dus het lukt vast wel om een leuke en gezellige ploeg bij elkaar te krijgen.

Zet ons ook maar op je lijstje...

En de datum, bespreken we gewoon hier.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

george bolk

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door george bolk » 02 jan 2015, 20:11

Hoi .

Als alles doorgaat ben ik ook van de partij weet alleen niet of het alleen of met mijn vrouw is en dan in juli.

Groet george

Rens Janssen
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 sep 2009, 09:43
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Helmond

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Rens Janssen » 02 jan 2015, 20:36

Gezien de ervaringen vorig jaar ben ik zeker weer van de partij.
We hebben nog geen vakantie gepland dus....
Laat maar horen wanneer we gaan.

Rens

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 02 jan 2015, 20:47

Ok. Dus Ronalt met Karin en Bibian dus in juli. George ook. Rens vind juli ook goed. Bibian met Binky moet ook goed komen heb ik begrepen van Jacqueline. Kijk, komt alles goed :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Honda GL Castlebiker op 04 jan 2015, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Online
Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland
Contacteer:

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Devoraz » 02 jan 2015, 23:08

Bibian stond toen op de camping. Daar was een hond geen probleem. Maar om nu alleen op de camping te gaan staan... :?
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 02 jan 2015, 23:36

Ze had een huisje vlakbij de Tourstop zei Jacqueline. Als Bibian laat weten dat ze wil komen moet dat nu ook weer lukken met Binky.

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 647
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door beinhart » 04 jan 2015, 01:19

Ik wil ok wel een keer op de motor die kant op, maar weet nu helemaal nog niet welke weekenden ik kan?
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 04 jan 2015, 10:51

beinhart schreef:Ik wil ok wel een keer op de motor die kant op, maar weet nu helemaal nog niet welke weekenden ik kan?
Werner, met het te kiezen weekend heb ik in de openingsposting net iets aangepast, om te kiezen welk weekend je wel kan en welk weekend niet. Zo'n beetje rond 31 januari moeten we het denk ik wel door gaan geven aan de Tourstop, anders zijn we dalijk te laat. Dat je nu je weekend vrij nog niet weet begrijp ik. Kijk of je het deze maand nog na kan vragen wanneer je vrij kunt hebben. En anders doen we het gewoon op de gok, leggen we bijvoorbeeld een matrasje tussen Peter en Jacqueline voor jou, als je het pas in juni zou weten. Komt wel goed denk ik.

Gebruikersavatar
cooper
Berichten: 2057
Lid geworden op: 10 aug 2010, 12:53
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Stabroek (Belgie)

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door cooper » 04 jan 2015, 10:59

Laatste weekend van juli zitten we hoogstwaarschijnlijk in Noorwegen met de Wing. :D
Voor de rest zie ik momenteel nog geen verplichtingen in onze Juli-erweekends. :lol:
En wat betreft die 2 dagen routes... dat mogen er gerust 4 worden. :wink:
Dus routemakers hier allen aanwezig :idea: , hou jullie vooral niet in!
Once you ride a Wing, you buy a Wing!
Afbeelding

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door DeWoert » 04 jan 2015, 11:24

Ik heb ook wel zin in een weekendje Tourstop.
Welk weekend precies maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Ik moet nog verlof regelen daarvoor, dus hoe eerder bekend is wanneer, des te sneller kan ik het definitief bevestigen.
Of ik alleen kom of met duo is nu ook nog niet te zeggen :wink:

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 04 jan 2015, 11:53

cooper schreef:Laatste weekend van juli zitten we hoogstwaarschijnlijk in Noorwegen met de Wing. :D
Voor de rest zie ik momenteel nog geen verplichtingen in onze Juli-erweekends. :lol:
En wat betreft die 2 dagen routes... dat mogen er gerust 4 worden. :wink:
Dus routemakers hier allen aanwezig :idea: , hou jullie vooral niet in!
Cooper, dus voor jou zijn de 1e 3 weekends allen okay? Dan even kijken wat RonalT en Bibian vinden, de rest heeft volgens mij ook geen voorkeur weekend.

Ik ga 5 of 6 dagen. Voor zaterdag en zondag maak ik 2 routes. Moet kijken hoe ik dat met Garmin doe, zal dat wel met RonalT overleggen, dat die routes te downloaden zijn. Beetje de standaard routes, zo'n 150 km, 2 peukepauzes en 2 overige stops (drinken en eentje met eten). Zal beetje worden zoals RonalT ze in 2012 had gemaakt. Kleine weggetjes, zoveel mogelijk bochten en zo weinig mogelijk verkeer en stoplichten. We hebben vorig jaar al flink de buurt verkent en dan met nieuwjaar ook weer. Denk wel dat ik jullie 2 leuke dagen voor kan schotelen met flink wat stuurwerk :-).

Die andere dagen zijn er 2 van het heen en terug rijden, blijven er 1 of 2 dagen over. Daar maak ik voor mezelf uiteraard ook weer routes voor. De routes die ik zelf altijd alleen rij zijn wat anders, met meerdere stops en wil dan ook altijd wel wat zien of door een toeristisch dorpje wandelen enzo. Ijsje pakken, dat soort meuk. Ben dan meestal 8-9 uur weg, waarvan 3-4 uur rijden is, de rest is dingen bekijken en eten en drinken. Uiteraard mag je meerijden als je er bent, maar weet niet of je dat interessant vind. Ik kom vaak tijdens het rijden dingen tegen waarvan ik denk: hee, dat wil ik wel eens even gaan bekijken. Rij je met een groep, kan dat niet. Rij je in je eentje, dan kan dat juist wel. Kijk maar :-).

Plaats reactie