weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 07 jul 2015, 19:11

Ben net ook thuis gekomen. Vandaag samen met Rob tot Hamm gereden binnendoor en daarna beiden ons eigen weg naar huis.

De mensen die gekomen zijn wil ik bedanken voor het vertrouwen en Peter en Jacqueline voor de verzorging. Eigenlijk was alles gewoon dik voldoende. Mooi om te zien dat 14 verschillende mensen zo gezellig samen kunnen zijn, ongeacht geloof, huidskleur, salaris. Gewoon lekker 4 dagen met elkaar optrekken. Top. Iedereen bedankt :-).

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door RonalT » 07 jul 2015, 23:17

Zo en dan nu even tijd maken om een en ander te noteren.....

Vrijdag - 3 juli
__________________

Wij hadden met Bibian en Peter (Foks) om 9 uur afgesproken. Als ze vroeger hier zouden zijn kregen ze nog koffie.

We hebben Binky gefopt, want die dacht "he, hier ben ik eerder geweest en daar stonden allemaal bakken met een beetje eten." Vorig jaar slobberde hij in een mum van tijd de bakken van onze katten leeg. Vandaar dat ik hem Slobber hebt herdoopt. We hadden nu alle etensbakken van de katten hoog weggezet dus geen eten voor Binky en daarna werd hij ook nog eens afgerost door Pepper, een van onze katten, die hij eigenlijk de tuin uit wilde jagen. Pepper dacht, "kom nou, dit is mijn tuin". Binky moest het onderspit delven. :mrgreen:

Daardoor werd het natuurlijk weer later, maar om 9:30 uur zijn we vertrokken. Peter voorop, Bibian in het midden en wij achteraan. Ik had met Peter besproken dat we via Dordrecht (N3) naar de A15 zouden rijden en dan via de A50 naar de A12 om zo Duitsland in te rijden. Van daar af hadden we een route binnendoor.....
In de buurt van Dodewaard werd een stop gemaakt om even de benen te strekken. Via Arnhem zijn we Duitsland in gereden en daarna hebben we de Autobahn verlaten waarna we Pjotr en Ron bij een pompstation zagen staan. Toeteren en zwaaien... ze zagen ons! Een klein eindje, in de buurt van Lette, maakte we onze tweede stop waar Ron en Pjotr zich bij ons aansloten. Ron vertelde dat hij zich ongerust ad gemaakt omdat we zo veel later dan de 'afgesproken tijd' daar waren. Maar ja,ik had wel een richttijd genoemd, geen vaststaande tijd. Gezamenlijk zijn we verder gereden. Via B-wegen, zeg maar mooie doorgaande wegen, maar ook via hele kleine weggetjes zijn we verder Duitsland in gereden. Bij Rorup hebben we een tankstop gemaakt. Het toeval wil dat we vorig jaar bij hetzelfde station getankt hebben. Na weer een heel stuk gereden te hebben kwamen we in de buurt van Rheda waar we weer een stop hebben gemaakt. Op een moment kregen we met een omleiding te maken, want op heel veelplaatsen werd er aan de weg gewerkt, en toen die eindigde dachten we: "zo dat hebben we gehad", en na enkele honderden meters werden we de andere kant op gestuurd voor de volgende omleiding.
In de buurt van Albaxen zag Peter een schaduwrijke plek waar we de laatste stop hebben gemaakt. Allemaal nog wat gedronken, want het was gewoon erg warm en weer verder. Ineens zien we Bibian niet meer. Peter is terug gereden en ik ben op een gematigd tempo met de rest verder gereden. Al gauw waren Peter en Bibian weer terug en konden we het laatste stuk vlot afleggen. Om 10 voor 7 zagen we het bord "der Tourtop" opdagen en werden we hartelijk ontvangen door al aanwezige forumleden en Peter & Jaqueline.
We kregen gelijk een drankje aangeboden en en een kamersleutel zodat we ons na 10:20 uur, waarvan 7 rijuren, ons motorpak konden omwisselen voor een spijkerbroek en t-shirt.
Langzaamaan kwam iedereen aan en om een uur 8 kregen we een heerlijke nasi voorgeschoteld, zonder kroepoek want die was in Duitsland niet te vinden. Na nog wat drankjes en wat geklets verdween er af en toe iemand naar zijn/haar kamer.


Zaterdag - 4 juli
__________________

Wakker geworden, aangekleed en op het terras koffie gaan drinken. Na een tijdje was iedereen beneden en zijn we gaan ontbijten. Het buffet zag er weer keurig uit, mand met lekker broodjes, vleeswaren, kaassoorten, zoetigheden, sap, fruit, yoghurt en nog wat andere zaken.
Nadat alle buikjes vol waren zijn we ons gaan verkleden om een stukje te gaan rijden. Johan had een route gemaakt die wij samen met Peter en Pjotr zijn gaan rijden. De overige gaan onder begeleiding van Johan op pad. Was een leuke route met op het keerpunt een stukje berg-op met 36 bochten en ook weer naar beneden. Jammer dat een of andere domme BMW automobilist het nodig vond om met 30 km/uur naar beneden te rijden en voor de bochten nog af te remmen. Gelukkig kon ik hem redelijk vlot voorbij.

Wat ook jammer was was de spoorwegovergang. Deze lag net voor het keerpunt en we moesten stoppen. De bomen waren dicht. En het was warm. Na geruime tijd gewacht te hebben kwam er en goederentrein langs. De bomen bleven dicht. Na weer even kwam er van de andere kant een personentrein. Die stopte op het station, de mensen stapten uit en in. De deuren gingen dicht. De machinist ging zitten bellen. Daarna deed hij een raampje open en keek of alle deuren dicht waren. En uiteindelijk ging hij rijden, tergend langzaam kwam hij op gang. Jaja en daarna gingen de bomen open.

Onderaan de bochten was een parkeerplaats waar motoren en een vreettentje te vinden waren. Hier hebben we 45 minuten staan wachten op de andere groep, maar die kwamen niet. Op het moment dat we onze helmen op hadden kwamen ze voorbij gestoomd. Een enkeling zag ons.
We heb de rit weer opgepakt en we stonden weer voor de overweg stil. Deze keer hadden we geluk en hoefde we alleen maar te wachten tot er enkel een locomotief voorbij was.

In Bad Sachsa hebben we bij een Schnell-Imbiss hebben we curryworst gegeten. Geen idee waarom, maar volgens mij hebben we de gehele voorraad opgemaakt. De aankondigingen en de parasols werden binnengehaald en het leek wel of de tent sloot. Na nog eens 100 km waren we terug in het pension.
Johan had een leuke route in elkaar gestoken.

Peter stookte de BBQ's op en bakte heerlijke stukken vlees en worsten. Er stond ook diverse salades en sauzen klaar. Wijntje of biertje er bij en het werd een gezellige schranspartij.




De andere twee dagen en foto's volgen spoedig
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door orie » 08 jul 2015, 00:36

Mede tijdelijke tourstop bewoners, ook ik ben weer heelhuids thuis. Maandag samen met Johan even naar Goslar gereden, wat rondgelopen en verder doorgereden via een omweg naar kasteel wernigerode. Het was uitstekend motorweer, rond de 25 gr. met zon. Aangezien we toch wel een beetje lui zijn, hadden we geen zin om helemaal naar boven naar het kasteel te lopen, dus zijn we er gewoon naartoe gereden. We stonden daar nog geen 2 minuten of er kwam al iemand met een bonnenboekje aanrijden die een verkeerd geparkeerde auto een boete gaf. Mede door de charmes en een altijd goedlachende Johan mochten wij onze motoren daar laten staan en zou zij ons geen bon geven. Hierna zijn we het kasteel rondgelopen en hebben wat gedronken. We zijn wederom met een omweg naar het pension teruggereden. Jaqueline had een eenvoudige maar zeer smakelijke voorafje,diner en toetje in elkaar geknutseld, waarvoor nog mijn dank. Was erg lekker. Aangezien we toch wel wat verwend waren, qua temperatuur en het nu toch wel wat frisjes werd buiten op het terras zijn wij maar naar binnen gegaan waar wij een spel gingen spelen (samen met peter, Jaqueline, Jordi, mirthe?, Johan en ik) En helaas moet ik het toegeven Jaqueline en Peter, het was een leuk spel.

De laatste dag weer samen met Johan 2 kastelen/burchten bezocht. Bij het plaatsje Hamm splitste onze wegen en zijn wij ieder onze eigen weg gegaan over de snelweg. Want moeders de vrouw stond al klaar met het eten! Zo kwam een geweldig weekend tot een einde.

De "langzame" groep: bedankt dat ik met jullie mee mocht rijden en uiteraard geld dat ook voor de "snelle" groep. Ik heb in ieder geval veel gezien, heerlijk gereden en weer iets mijn bochten techniek verbeterd. Bedankt mannen en vrouwen.

Johan, het waren mooie routes en leuk jouw ook op een andere manier te leren kennen.

BEDANKT

Rob
orie
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
DeWoert
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 958
Lid geworden op: 03 okt 2009, 18:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Tilburg

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door DeWoert » 08 jul 2015, 06:16

Wat kan ik er nog aan toevoegen ?
Gewoon een TOP weekend.. Erg gezellig wederom bij "Der Tourstop"

De foto's die Maya gemaakt heeft zijn te zien via :
GWF Tourstop 2015 foto's

Afbeelding

Gebruikersavatar
beinhart
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 647
Lid geworden op: 01 sep 2010, 13:17
Type Goldwing: overig
Locatie: hoogerheide-city
Contacteer:

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door beinhart » 08 jul 2015, 09:56

ik lees en zie foto's; volgend jaar wil ik weer mee, wanneer gaan we? dan kan ik nu alvast vrij schrijven!
PRETTIG GESTOORD (ik ben niet gek, dat is een andere afdeling)

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Anjer » 08 jul 2015, 12:35

Idd, aan al het voorafgaande kan ik weinig toevoegen. Wat een leuke foto's allemaal!!! Ik heb er al een flink aantal gedownload maar nog geen kans gezien mijn eigen foto's te bekijken, sorteren en plaatsen. Dat doe ik snel!!!

Het was een heerlijk, toerend, verrassend, mooie routes, lieve mensen, leuke mensen, lachende mensen, warm, erg warm, nog warmer, lekker eten, geen ongevallen, geen dichte spoorwegovergangen, gezellig, veel gelachen weekend!!!

Mijn nachtmerrie begon op mn laatste stop. Tot Dortmund een prachtige binnendoor route samen met RonalT, Karin, Peter en Pjotr gereden. Hier scheiden onze wegen zich. De snelste route naar Axel was 267 km en 3 uurtjes. Het ging lekker vlot en voor ik het wist passeerde ik Venlo. Onder Eindhoven nam ik even een pauze om de benen te strekken voor het laatste stukje. In Dortmund had ik bij Ancilla al eten besteld wat ik in bad kon consumeren, dus mijn focus lag geheel en al op een vlotte thuiskomst.

Hoe anders zou het lopen! Na een slokje drinken voor Binky, een lekkere snackje en wat gespeel met de bal (was nog warm, dus niet te veel) lag hij aan mijn voeten terwijl ik een berichtje naar Ancilla maakte. Ik registreerde de vrachtwagen recht tegenover ons, ik registreerde de bandenservice die aankwam, uitstapte en van alles uit ging laden, maar ik vergat even door te denken dat wat die meneer ging doen vast een hels lawaai ging maken waar de oortjes van mijn motormaatje niet tegen kunnen.


Voor ik het wist was Binky in paniek verdwenen en vond ik mezelf wanhopig dwalend over het parkeerterrein, vreemde Poolse vrachtwagenchauffeurs aanklampend met Binky's foto op mijn mobiel om te vragen of ze hem ergens hadden gezien. Een chauffeur wees naar de kop van de parking richting de uitrit. Daar hield ook het hek naar het achtergelegen bos op, dus daar gaan zoeken. Op een gegeven moment mijn motor van de parking gehaald en op de uitrit gezet en laten draaien, roepend, Binky we gaan weer rijden, ga je mee??? Maar er bewoog niets en er kwam niets. Omdat ik daar levensgevaarlijk geparkeerd stond (Ik was om 17.45 uur Binky kwijtgeraakt dus de spitsdrukte was op zijn toppunt) wilde ik mijn motor maar keren en terug op de parking. Natuurlijk was ik moe, ongerust, opgejaagd en niet alert dus kiepte hij om. Dwars over de uitrit! Niemand die in of uit kon, dus de twee eerste mannelijke automobilisten moesten wel uitstappen en helpen ;-). De ellende was van mij af te lezen en ze waren superlief en behulpzaam, dus motor geparkeerd bij de Poolse vrachtwagens en ondertussen was er zeker een uur verstreken. Toen stopte er een auto met een superlieve mevrouw die me vroeg wat er aan de hand was. Zij adviseerde mij de stichting 'Waar Is Onze Angel' in te schakelen. Omdat ze mijn paniek zag bood ze aan het voor mij te doen, ik gaf haar mijn gsm nr en ze beloofde terug te komen naar de Shellpompparking waar ik stond. Ze moesten hun zoontje naar een examen brengen, maar ze was idd binnen no time terug en de rest van de avond (tot 2 uur toen ze nog even met haar eigen hond ging speuren) mijn steun en toeverlaat.
Ondertussen had ik politie, dierenambulance, dierenbescherming en Rijkswaterstaat gebeld. Van allen kreeg ik de verzekering dat ze een melding zouden maken en mij zouden bellen als ze iets zouden horen. Ga maar naar huis, was verder het advies.

Hoe kon ik nu naar huis gaan terwijl mijn lieveling ergens in paniek helemaal alleen hier achterbleef??? Ik klampte vrachtwagens aan om ze te vragen uit te kijken naar Binky, gaf hen mijn privekaartjes mee, ik stopte fietsers en motorrijders, zelfs een man op een oldtimer tractor op de secundaire weg langs het bos om hen te vragen uit te kijken naar Binky. Een motorrijder op een Pan European heeft zeker een uur meegezocht, spontaan. Wat zijn de Brabanders toch hartelijk!!!

Gelukkig kwam Talitha al snel terug met waardevolle adviezen, koffie, man, dochter en zoon. Voor ik het wist kwam Hennie van Animal Care Zuid Oost Brabant ook, zij had nog weer andere adviezen. Er kwam vanuit de WIOA een groepsapp waar iedereen via communiceerde. Mensen kwamen aangereden, ik liet Binky's foto's zien, voegde hen toe aan de groepsapp en zij gingen rijden, lopen, roepen en zoeken. Wat een steun, wat een onvoorstelbare geweldige organisatie. Ik had nog nooit van hen gehoord, maar weet niet hoe ik daar overleefd had, alleen op die parking.

Er kwam een melding binnen via de FB van de WIOA dat Binky rond 18 uur op de middenberm van de A67 was gesignaleerd. Het was ondertussen aan het schemeren maar de zoekers zorgden dat ze aan de overkant kwamen. Daar gingen ze verder, ver weg van mij, want ik moest op mn post blijven in geval hij terug kwam. Een vriend uit Breda was in de auto gestapt en gekomen. Die zorgde voor mij, koffie en alles wat voor handen kwam.
Toen mijn telefoon leeg raakte starte ik de motor en bleek er weer een zekering uitgeknald. Zekering vervangen, knalde er weer uit. Zwaardere zekering bleef zitten maar er knipperde van alles wat niet moest knipperen. Chrit vond dat ik om 12 uur snachts best nog naar Antoon mocht bellen, dus zo gezegd.... Na het advies van Antoon een nog zwaardere zekering geplaatst en die bleef zitten....

Om 1 uur kwam Talitha met haar hond terug. Een soort st. Bernhard die niet van mensen houdt. Zij is nog een uur met hem op de Stabrechtse Heide gaan zoeken en is zelfs aangehouden door de politie!!! Die vonden het maar raar dat ze daar met een lampje op d'r kop met d'r hond midden in de nacht liep te struinen.

Ik ben onder begeleiding van vriend terug gereden naar huis. Moest over Breda omdat de afslag naar Eindhoven afgesloten was... vanaf Breda alleen verder en rond 4.00 uur werd ik thuis opgevangen door Ancilla. Na een borrel en een douche in bed gekropen en tot 7.45 uur geslapen. Toen bedacht ik dat ik maar ging werken...Astrid belde dat zij en Eric gingen zoeken (is half uur bij hen vandaan), zo lief!!! Ik heb haar aan de groepsapp toegevoegd zodat ze konden communiceren met de WIOA, op weg naar de klant in de auto druk bellend met alle lieve helpende mensen kreeg ik om 9.23 uur een voicemail van de dierenbescherming. Of ik even wilde bellen!!!

De meneer van de Dierenbescherming (of ambulance) vertelde me dat Binky vanmorgen was komen aanlopen bij een huis. Deze mevrouw dacht eerst dat het weer om een gedumpte hond ging maar zag toen zijn tuigje en heeft direct de telefoon gepakt en hen gebeld. Astrid en Eric bleken daar voor het huis te hebben staan zoeken en roepen en waren dus vlakbij! Zij zijn hem, na overleg, direct gaan ophalen en hebben hem veilig mee naar Volkel genomen.

Ik heb mn klant gebeld, de route op Volkel ingesteld, kreeg ondertussen Binky aan de telefoon, foto's via de wapp en kon hem om 11.45 uur weer in mn armen sluiten!!! Terug thuis deed Binky niet veel meer dan, met zijn kop op zijn kluif, uitgeput slapen. 's Avonds even naar de dierenarts (moest ivm die afgebroken teek van maandagmorgen in Dtslnd) die heeft hem goed nagekeken en verzekerd dat ie helemaal in orde is.

Ik heb nog steeds het gevoel dat ik een hoofdrol speelde in een hele foute film, ik ben alle lieve mensen zo dankbaar... heb ook een dringende oproep gedaan via FB om toch vooral allemaal lid te worden van de WIOA, iedere provincie heeft een afdeling. Al zoek je maar één keer mee naar een vermist hondje, weet hoeveel het voor het baasje/bazinnetje betekent!!!
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6743
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door De Motormuis » 08 jul 2015, 20:05

Gelukkig is alles toch weer goed afgelopen.
Jij en Binky weer herenigd.
Kunnen jullie weer samen ritjes gaan maken.
Maar let wel op waar je hem los laat lopen.
Maar daar zul je denk ik zelf nu wel goed over
nadenken zodat je dit geen 2e keer meer overkomt.
Geef Binky maar flink wat knuffels.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Anjer » 09 jul 2015, 01:14

En.... hier is de link naar mijn foto's.


http://www.mijnalbum.nl/Album=7H7IJINA" onclick="window.open(this.href);return false;
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Wim-S » 09 jul 2015, 08:13

heb de verslagen en de vele foto s met veel plezier bekeken en gelezen
en ondanks dat we er niet bij konden zijn is het leuk om zo mee te
kunnen genieten jullie moeten een leuk weekend gehad dat zie je aan iedereen
gelukkig is iedereen ook weer heelhuids thuis inclusief Binky was toch wel even
schrikken hebben op afstand met Bibian meegeleefd waren ook zeer opgelucht
om te horen dat ze weer terecht was dus eind goed al goed .

mvrg Wim
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Rongoos » 09 jul 2015, 19:44

Prachtige foto' s Bibian, maar ik moet me toch eens gaan focussen op mijn look want op niet een foto kijk ik normaal.
of is dat misschien normaal?? :?
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Anjer » 09 jul 2015, 20:52

Wat is jouw definitie van NORMAAL??? Enne, misschien kwam dat door de inspirerende gesprekken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
orie
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2010, 23:56
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Herveld

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door orie » 09 jul 2015, 23:08

Bibian, erg mooie foto's.
GL1800 2003
GL 1500 SE 1996
CB650 1981
GL1200 Aspencade 1987
CB650 1983

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Anjer » 10 jul 2015, 06:58

Thanks, ben erg blij met mn camera. Ik zie toch wel veel verschil tussen mn gsmfoto's en mn camerafoto's... mij dus vooral mee vragen op toertjes hé :lol: :lol: :lol:
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Honda GL Castlebiker
Berichten: 1462
Lid geworden op: 26 jun 2012, 11:47
Type Goldwing: GL1200

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Honda GL Castlebiker » 10 jul 2015, 19:10

Ik moet nog eens kijken, maar zag in 1e instantie die foto van Ron langs dat deurtje er niet bij te staan. Dat was ook grappige foto :-).

Gebruikersavatar
Rongoos
alias Stuiterbal
Berichten: 2321
Lid geworden op: 04 sep 2011, 22:01
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Velserbroek

Re: weekend 4-5 juli Tourstop 2015

Bericht door Rongoos » 10 jul 2015, 20:19

Nou je het zegt Johan, die heb ik ook niet gezien :lol: Misschien maar beter :D
Gr. Ron

Puur geluk zit soms in een hoopje plastik, rubber, ijzer en wat vloeistof.

Plaats reactie