ZHR,.... de POLL

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.
Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Wim-S » 22 sep 2014, 16:50

ook wij zijn weer thuis met onze C en A we hebben een vermoeiend maar erg gezellig weekend gehad
gelukkig ook het weer heeft mee gewerkt!!!! gisteravond en ook vanacht hoos buien en veel wind
dacht nog even aan onze tarpbewoners ben blij dat we het zo goed hebben getroffen .
iedereen bedankt voor de gezelligheid en speciaal Rob, Edith en Megen voor jullie gastvrijheid
en de organisatie .

mvrg wim en justina
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

Gebruikersavatar
glguusie
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:41
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Nieuwlande
Contacteer:

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door glguusie » 22 sep 2014, 16:52

zo hier wat foto's van een geslaagd weekend ,
gaan we vaker doen,nu de 1200 in orde maken zodat we ook langzaam kunnen rijden
leuk en goed georganiseerd weekend dank aan allen
klik op de link voor foto's

https://onedrive.live.com/embed?cid=301 ... hCHiMl0bSg" onclick="window.open(this.href);return false;

groet Guus & Marga.
Yamaha FJ 1200 1990
Honda GL 1000 1979
Honda GL 1500 SE

Marga
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2014, 17:04

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Marga » 22 sep 2014, 19:13

was een heel leuk weekend
en top georganiseert allemaal
we hebben dan wel niet meegereden maar wel wat foto's gemaakt

https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... lder%2cJPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Anjer » 22 sep 2014, 20:29

Hoi Guus en Marga,

Ik heb niet gekampeerd, enkel meegereden, vandaar dat we geen kennis hebben gemaakt... maar bedankt voor de leuke foto's! Actiefoto's zijn altijd zo leuk om te krijgen!!! Maak maar snel die 1200 in orde, kunnen jullie volgend seizoen lekker meetoeren...
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
Black Wing
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2016
Lid geworden op: 09 apr 2006, 19:25
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Lelystad

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Black Wing » 22 sep 2014, 20:40

wel geinig die egel in je tent Guus :lol:
Groeten, Eric

Aislin
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2014, 02:55

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Aislin » 22 sep 2014, 20:42

Mijn meeting begon op donderdag in Utrecht bij RonnieD.
Een erg gezellige avond gehad, lekker bij gekletst en heerlijk gegeten.
's Morgens rond half elf gaan rijden richting Hoek van Holland.
Onderweg nog beetje bedenkelijk gekeken naar het weer, maar dat werd hoe langer hoe b(h)eter naarmate we de camping naderde.
Zoals voorspeld door Ronald waren we als eerste aangekomen bij de receptie, al waar een bezorgde receptioniste zich afvroeg of we Hells Angels waren. :roll:
We hadden nog even het rijk alleen, en konden gaan staan waar we wilden alvorens Rob zijn entree maakte, gevolgd door Eric, Guus, Marga en Gerrit.
Edith, Rob, Ron en Truus maakten het ploegje op veld A compleet.
Nadat een ieder de tenten had opgezet was het tijd te kokkerellen, en hebben we de verdere avond genoten van elkaars gezelsschap, al hadden we last van een overloper die zich mengde met het schorrie morrie op veld B.
Naarmate de avond vorderde hoe meer het kabaal, en voerden Chrit en cornuiten de boventoon.
Bij gebrek aan oordopppen hen lichtelijk vervloekend, en hopend dat de veelvuldig genuttigde drank zijn werk zou gaan doen, en hen zouden doen afdruipen riching tent, maar dat deed nog even op zich wachten.............. helaas. :evil:
Des s' morgens het zelfde zooitje die ons nog uren wakker wist te houden, presteerden het rond kwart na zeven hun oeverloze gebral en lach salvo's over ons hen te denderen. :twisted:
Met wallen waar ze in Amsterdam jaloers op zouden zijn geweest, klom ik met moeite mijn bed uit, om mijn lichtgevende benen te persen in mijn knalroze laarzen en mij te hijsen in een knalblauwe onderjurk die daar goed bij afstak qua kleurcombinatie.
Mijn wallen wanhopig trachtend te verbergen achter een capuchon toog ik richting douches, alwaar ik onderweg een tent zag staan waarin ik meende een paar lijken te treffen, doch het waren de meiden die zich hadden verschanst in het gezelschap van het luidruchtige veld B de vorige avond. :lol:
Volledig in coma met de 'deuren' wijd open, niet wetende van de berg afval voor en rondom hun paddo waar de vogels zich in mekka waanden.
Bedenkend wat een fascinerend gezicht het was toog ik naar de douches, om mij fris en fruitig te maken voor de rit.
De eersten waren al aangekomen toen ik weer spik en span terug liep naar veld A.
De een na de ander brommerde binnen, en de vele verbaasde gezichten waren priceless.
Bij sommigen trapte ik net niet op hun lip,en moest ik moeite doen die niet weer terug op hun plaats te zetten. :mrgreen:
Na de ditjes, datjes, ohhhss achhhs, beklommen we de bikes om te beginnen aan wat een fantastisch mooie toer zou gaan worden.
Moeder natuur was ons genadig met prachtig mooi weer, waar we denk ik met zn allen van hebben genoten.
Verschrikkelijk mooie plekjes gezien onderweg, en vooral zwanen, veel zwanen die ik getracht heb te vangen met mn camera.
Hier en daar zul je wat witte vlekken ontdekken die daarvoor moeten doorgaan.
Ik was helaas steeds te laat Froucke.
We togen neer voor een heerlijke lunch, gebracht door een chagrijnige bediende.
Na een heerlijke salade genuttigd te hebben, 'die van mij best wel wat groter had mogen zijn omdat ie werkelijk subliem was', 'ondanks de blikken van mevrouw die hem minachtend en zuchtend op tafel deponeerde', togen we verder met onze reis.
Rond zeven was het denk ik, toen wij terug keerden naar moeder Edith, die al uren wachtte op haar kroost met een bak vol kadavers, zodat dochter Megan die op de vlammende BBQ kon deponeren.
Op de grond zwommen blikjes bier en andere drankjes rond in een bak vol ijs.
En ik, ik had mijn eigen supersonische BBQ, waar mijn overheerlijke spelt en andere vega burgers mochten garen, en Ronald er een grasburger van maakte.
Moeder Edith had een speciaal bordje met kartoffelsalade en eieren voor mij achtergehouden, die ik samen met mijn vega burgers in mijn hongerig lijf heb gepropt tezamen met een wijntje hier en daar uit de fles die ik deelde met EriCK.
Heerlijk gezelschap, en fantastisch eten.
Met als afsluiter, een overheerlijk appelgebak uit de trailer van de schipper.
Ondanks dat het toch een stuk kouder was dan de avond ervoor, was het goed vertoeven in een klein en gezellig gezelschap.
Maar ook aan deze avond kwam een einde, en dook ik de heerlijk verwarmde tent in om mijn laatste nacht in door te brengen.
De morgen diende zich sneller aan dan verwacht, en toen ik buiten keek was het gros van de mensen al helemaal klaar voor vertrek.
Zeeeeer langzaam hebben ook wij de boel afgebroken en opgeruimd om als laatsten naar huis te rijden.
Bij Ronald nog even lekker uitgerust en nog wat na gebabbeld, om vervolgens met de trein naar Friesland af te reizen, en was ik rond 21:45 ook thuis.
Ik kijk terug op een ontzettend fijn weekend waarvoor ik Ronald enorm bedank!!
Thxx het was gezellig van begin tot eind :D
Rob, Edith (ik hou je aan die mega vega lunch/diner :wink: ) en Megan bedankt voor de organisatie en de rest.
Alle medewingers thx voor de gezelligheid.

Liefs Aislin

https://www.dropbox.com/sh/wb4q2asfu0yi ... ckFsa?dl=0
Laatst gewijzigd door Aislin op 23 sep 2014, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Aislin
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2014, 02:55

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Aislin » 22 sep 2014, 20:57

Ps,

Er kwamen nog een paar linkjes ter sprake.
De ene verhaalt over zalm, waar Gerrit de tranen van in zn onderbroek sprongen, zo geëmotioneerd was hij over de Sognefordzalm.
Ik mocht die jullie niet ontbreken.
http://www.sognefjordzalm.nl/Sognefjord ... rland.html

De andere is Deal Extreme, de coole gadgets voor een leuke prijs site.
Door Edith en Rob aangeprezen.

http://www.dx.com/

Aislin
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2014, 02:55

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Aislin » 22 sep 2014, 21:25

Black Wing schreef:wel geinig die egel in je tent Guus :lol:
Weer eens wat anders dan een muis Eric :mrgreen: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Wim-S
Berichten: 149
Lid geworden op: 07 apr 2014, 21:58
Type Goldwing: GL1800

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Wim-S » 22 sep 2014, 23:10

leuk verhaal aislin mijn excuses voor chrit maar hij kan het ook niet helpen kwam door die tarpbewoners!!!

Naarmate de avond vorderde hoe meer het kabaal, en voerden Chrit en cornuiten de boventoon.
Bij gebrek aan oordopppen hen lichtelijk vervloekend, en hopend dat de veelvuldig genuttigde drank zijn werk zou gaan doen, en hen zouden doen afdruipen riching tent, maar dat deed nog even op zich wachten.............. helaas.
Des s' morgens het zelfde zooitje die ons nog uren wakker wist te houden, presteerden het rond kwart na zeven hun oeverloze gebral en lach salvo's over ons hen te denderen.

maar toen ik dit las moest ik weer lachen hopelijk ben je niet al te boos wij vonden het in ieder geval leuk om
jou te ontmoeten.
mvrg wim en justina
WE ZIJN GEWOON ANDERS MAAR BEST WEL LEUK

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Borretje » 23 sep 2014, 07:21

Allemaal bedankt voor de lovende woorden, dat doet de mens goed :-). Perfecte organisatie was het niet, anders had onze vegawingster wel haar beloofde vega BBQ schotel gehad. Verbeter puntjes voor de volgende keer. Zo ook de lengte van de rit. Deze keer een monster rit waarin ik enkele mooie motor wegen wilde voorschotelen. Helaas hebben we de helft maar kunnen doen. Volgende keer het duidelijk minder laten zijn (in KM's).
Voor volgend jaar zijn er al een aantal toezeggingen dus ik moet maar even kijken of er in 2015 een ZHR komt, anders weer in 2016. Dan proberen we het toch op 1 tent veldje te krijgen (met spanning erbij natuurlijk..... :-)


Ik dank allen voor de grote opkomst voor de rit en natuurlijk het aantal kampeerders wat echt super was.
Thks
Cheers
Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Gebruikersavatar
Chrit
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2373
Lid geworden op: 25 sep 2006, 20:28
Locatie: Kaulille (belgie)
Contacteer:

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Chrit » 23 sep 2014, 09:12

Aislin, ik hou (hield) ook van jouw... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes
Chrit Gunther

ronnieD
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 914
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:03
Locatie: utrecht
Contacteer:

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door ronnieD » 23 sep 2014, 09:36

Bij gebrek aan oordopppen hen lichtelijk vervloekend, en hopend dat de veelvuldig genuttigde drank zijn werk zou gaan doen, en hen zouden doen afdruipen riching tent, maar dat deed nog even op zich wachten.............. helaas. :evil:
Des s' morgens het zelfde zooitje die ons nog uren wakker wist te houden, presteerden het rond kwart na zeven hun oeverloze gebral en lach salvo's over ons hen te denderen.
ik snap het niet,ik heb niets gehoord :lol: :lol: --gr.Ronald
vallen is niet zo erg, maar het neerkomen
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

marionenhenk
Berichten: 283
Lid geworden op: 25 mar 2017, 13:10
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kattendijke

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door marionenhenk » 23 sep 2014, 16:13

Maja. Guus en marga. Mooie, leuke foto's. Maja fijn dat je er was (dank Ron) en Guus en Marga, leuk kennis gemaakt te hebben met jullie. De volgende keer wel meerijden met jullie mooie 1200!!
Er gaat niets boven motorrijden met familie, vrienden en ongeacht welk merk motorfiets
Yamaha XT 500 bj 1975(1976 )
Yamaha RD 250 bj 1978(1979-1980)
Yamaha XJ 650 bj 1980(1980-1985)
Yamaha XS 750 bj 1978(1989-1990)
Honda CB 550 supersport bj 1978 (2002) in bezit
Goldwing 1200 bj1987 (2006-2007)
Yamaha XV 250 bj 1998 Virago in bezit
Yamaha XV 535 bj 1999 Virago in bezit
Goldwing 1500 SE bj 1997 (2007- ) in bezit
Goldwing 1800 bj 2005 (2016-2019)
Goldwing 1800 bj 2012 (2019- in bezit

Aislin
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2014, 02:55

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Aislin » 23 sep 2014, 19:31

schipper61 schreef:leuk verhaal aislin mijn excuses voor chrit maar hij kan het ook niet helpen kwam door die tarpbewoners!!!

Naarmate de avond vorderde hoe meer het kabaal, en voerden Chrit en cornuiten de boventoon.
Bij gebrek aan oordopppen hen lichtelijk vervloekend, en hopend dat de veelvuldig genuttigde drank zijn werk zou gaan doen, en hen zouden doen afdruipen riching tent, maar dat deed nog even op zich wachten.............. helaas.
Des s' morgens het zelfde zooitje die ons nog uren wakker wist te houden, presteerden het rond kwart na zeven hun oeverloze gebral en lach salvo's over ons hen te denderen.

maar toen ik dit las moest ik weer lachen hopelijk ben je niet al te boos wij vonden het in ieder geval leuk om
jou te ontmoeten.
mvrg wim en justina
Ja ja, afschuiven he :mrgreen:

Het was erg leuk jullie te ontmoeten.
Voor de volgende keer neem ik een stuk of wat oordoppen mee, of ducktape om je de mond te snoeren, daar ben ik nog niet over uit. :lol:

Groet aan Justina

Aislin
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 mar 2014, 02:55

Re: ZHR,.... de POLL

Bericht door Aislin » 23 sep 2014, 19:32

Chrit schreef:Aislin, ik hou (hield) ook van jouw... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Toch wel een klein beetje he Chrit :wink:
Je hebt je iig gedragen het weekend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie