Lang weekend Schotland 24 t/m 29 mei 2018

Georganiseerde evenementen vanuit het forum.

Welk weekend komt je het beste uit?

Peiling eindigt op 26 Aug 2017, 13:47

17 mei - 22 Mei (pinksterweekend)
1
17%
24 mei - 29 Mei
2
33%
31 mei - 5 juni
2
33%
7 juni- 12 juni
1
17%

Aantal stemmen : 6

Re: Lang weekend Schotland 24 t/m 29 mei 2018

Berichtdoor Devoraz » 14 Dec 2017, 21:37

Ik wil het best nog eens organiseren maar het uitzoeken van een onderkomen valt niet mee. Zeker niet als je voor grotere groepen moet zoeken.
Het feit dat velen van de mensen hier hebben aangegeven dat ze niet mee kunnen, niet zo kort willen of het niet zien zitten, ben ik eigenlijk zelf maar gaan rondkijken. Tevens zijn we behoorlijk aan de late kant. Schotland moet je ruim van te voren boeken, anders zit het overal vol en lukt het sowieso niet een gezamelijke verblijfplaats te vinden. Ook de periode (mei-juni) is een geliefde (Schotland) periode voor vakantiegangers, vandaar dus snel vol geboekt.

Als laatste is de reden dat ik toch nog geboekt heb het feit dat ik niet weet hoe lang mijn vader nog bij ons is. Begrijp me niet verkeert, hij is niet ziek of iets dergelijks maar wel 77 jaar. Op zo'n leeftijd kan er van alles gebeuren (ik hoop voorlopig nog van niet). Ik wil met hem in elk geval deze trip nog maken op mijn motor.
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away
Gebruikers-avatar
Devoraz
GL 1800 rijder

Type Goldwing: GL1800

Berichtdoor Anjer » 15 Dec 2017, 17:28

Groot gelijk Pjotr, is toch een man van de dag (zoals ze dat hier zeggen) en zo'n motorrit moet ie ook nog aankunnen! Maak er een supertrip van :P
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D
Gebruikers-avatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd

Type Goldwing: GL1500

Berichtdoor Devoraz » 16 Dec 2017, 10:13

Anjer schreef:Maak er een supertrip van :P

Dat gaat zeker goed komen. :wink:
Maar dat betekend niet dat het alleen een trip voor mij en mijn vader blijft. Als er nog mensen zijn die wel mee willen/kunnen... schroom je niet om aan te haken! 8)
Groeten,
Pjotr

Gebruikers-avatar
Devoraz
GL 1800 rijder

Berichtdoor Devoraz » 14 Jan 2018, 03:12

Half december de boeking gedaan van de kamer in het Craiglynne Hotel in Grantown-on-Spey via Booking.com. Een paar dagen later schiet het mij te binnen dat ik een fout heb gemaakt. Ik heb 5 dagen geboekt en dat moeten er natuurlijk maar 3 zijn want de eerste en laatste nacht slapen we op de boot. Helaas had ik een snel-beslis-boeking gedaan met speciale korting. Normaal kun je een boeking nog kostenloos aanpassen of annuleren, maar dat ging dus bij deze boeking allebei niet. Shit, wat nu...

Hotel aangeschreven om te zorgen dat we wel een kamer zouden hebben als we op de vrijdag aankomen (en dus niet op donderdag) en dat we maandag vertrekken i.p.v dinsdag. Het feit dat ik te veel betaald had, nam ik voor lief want het was mijn eigen stomme schuld. Ik wilde alleen verzekerd zijn van een kamer. Het hotel meldde dat ze een aantekeing zouden maken en ons op vrijdag zouden verwachten. Pfff, gelukkig! Ze vroegen wel of ik dit ook even met Booking.com wilde opnemen zodat e.e.a. bevestigd kon worden. Ik dus contact opgenomen met Booking.com en gevraagd of ze de wijziging konden doorvoeren en dit even met het hotel af te stemmen daar ik van hun al akkoord had. Ik kreeg via mail een bevestiging van de veranderde data (aankomst 25 mei en vertrek 28 mei) en dat het met het hotel opgenomen zou worden. Over het geld had ik nog steeds niet gesproken aangezien ik allang blij was dat het geregeld zou worden.

Vorige week meteen even de overtocht geregeld en ditmaal wel goed opgelet of ik de juiste data had opgegeven. De reis en verblijf is dus een feit en dat kan ik niet meer kostenloos terug draaien.

Vandaag kreeg ik bericht van Booking.com dat ze het samen met het hotel geregeld hadden en nu de juiste data gereserveerd zijn. Tevens krijg ik toch het resterende bedrag terug van Booking.com. Ik moet zeggen.... Booking.com heeft me een zeer goede service verleend. Ik ben helemaal happy!

Zo is alles toch nog goed voor elkaar gekomen. Alleen jammer dat we dus waarschijnlijk maar met z'n tweeën zijn.
Groeten,
Pjotr

Gebruikers-avatar
Devoraz
GL 1800 rijder

Berichtdoor Anjer » 14 Jan 2018, 03:31

Precies de ervaring die ik al enkele malen met Booking.com heb gehad. Ook toen onze hond op sterven lag en wij halsoverkop terug naar NL reden vanuit Noord Spanje werden keurig enkel de dagen berekend die wij in het appartement hadden verbleven, ondanks dat de gratis annuleringstijd reeds voorbij was. Fijne organisatie.

En ach Pjotr, samen met je Pa zo'n mooie reis mogen maken... ik zou er voor tekenen :wink: :wink: :wink:
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D
Gebruikers-avatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd

Type Goldwing: GL1500

Vorige

Terug naar Evenementen GoldwingForum.nl