Weer proberen

De "Show your Wing" fotocompetitie.

Moderator: Devoraz

Plaats reactie
Pieter Aarts
Berichten: 558
Lid geworden op: 27 mar 2006, 15:53

Weer proberen

Bericht door Pieter Aarts » 05 feb 2007, 17:10

Hallo allemaal,

De volgende maand wil ik weer gaan beginnen met de fotocompetitie.
Alleen omdat we wel elke keer met een onderwerp willen werken, is mijn vraag om onderwerpen te verzinnen.

Dus als je dr een hebt, reageer dan, en misschien gebruiken we hem dan een keer.

Alvast bedankt, Pieter

edvissers
Berichten: 961
Lid geworden op: 31 aug 2006, 19:36
Type Goldwing: GL1500

Bericht door edvissers » 06 feb 2007, 09:29

Wat dacht je van:
"Het gebruik van de Goldwing in het dagelijks leven".

Dat kan zijn voor woonwerkverkeer etc. Misschien geen gemakkelijk onderwerp, maar het kan wellicht leuke plaatsjes opleveren :-)

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 06 feb 2007, 11:17

zullen misschien wel veel garage foto's worden, ik ken de nodige mensen
die redelijk panisch zijn omtrend pekel ;-)

Gebruikersavatar
harryvbr
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:14

Bericht door harryvbr » 06 feb 2007, 19:29

Ondanks de pekel ben ik vandaag toch op stap geweest met mijn nieuwe aanwinst. Na de rit goed afspoelen en drogen. Geen probleem naar mijn mening.
(een mens lijdt het meest van hetgeen hij vreest)
GL1800('10) bloodstone red met Navi en Airbag

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 06 feb 2007, 19:43

gezien de hoeveelheid tupperware, kan ie best wat pekel hebben volgens mij.

billy

Re: Weer proberen

Bericht door billy » 06 feb 2007, 21:30

Pieter schreef:Hallo allemaal,

De volgende maand wil ik weer gaan beginnen met de fotocompetitie.
Alleen omdat we wel elke keer met een onderwerp willen werken, is mijn vraag om onderwerpen te verzinnen.

Dus als je dr een hebt, reageer dan, en misschien gebruiken we hem dan een keer.
eeeuh,effe denke,misschien vakantie fotos of "poets" fotokes of "sleutel" foto's,als het maar geen "getruceerde" foto's zijn.Of foto's op bekende plaatsen bvb:de kust,atomium,of zoiets.....ik zeg maar iets he.

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 09 feb 2007, 13:29

weer een minpuntje gevonden op de GL, de wielen hadden best een stevige coating of wat chroom mogen krijgen af fabriek.
Kan t doorrijden door de winter een stuk verlengen...

Gebruikersavatar
Makysig
Berichten: 33
Lid geworden op: 05 aug 2006, 23:15
Locatie: Sittard (L)

Bericht door Makysig » 09 feb 2007, 17:55

Als het maar geen "truc" foto's zijn. Foto's op bekende plaatsen, alles waar een mooie wing op voorkomt, Garage foto, Winter wing...
lets go 8)
Carpe Diem :)

japie de cipier
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 apr 2006, 22:03
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Den Hoorn [Z/H]
Contacteer:

weer een min puntje

Bericht door japie de cipier » 09 feb 2007, 18:04

beste Yabbanoname.

ik zie geregeld een berichtje van je op dit forum, en als ik zo deze allemaal leest, ben je volgens mij niet zo tevreden over de Goldwing, en ga je smaak eigenlijk uit naar een ander merk.

kan je dan toch niet beter dat andere merk gaan rijden, of zitten daar toch ook wel wat min puntjes aan.

want als ik het zo allemaal bekijkt, heb je het misschien iets gemakkelijker, en kan je ook diverse keuzen maken.

dit alles heb ik geschreven uit oogpunt van mijn beleving en is zeker niet de bedoeling om je te kwetsen, maar eerder een positieve feedback.

vriendelijke groet japie
Japie de Cipier.

als je denkt alles te weten, zal je wel dom willen blijven.
en als je niet luistert, zal je ook niets horen.
schuik@hotmail.com

Yabbanoname

Bericht door Yabbanoname » 09 feb 2007, 21:00

welnee, ik probeer t beste uit een motor te halen, een motor die perfect is bestaat gewoon niet.
"Gaan rijden" is relatief, ik rijd behalve de GL nog 2 andere fietsen en ben niet vies van andere merken, ze hebben allemaal hun pros en cons.
Of t nu een GS1200 GS, een ZX9R, een FLSTF of een GL1800, allemaal hebben ze hun goede en slechte zaken.
Ik leg me alleen niet neer bij een minpuntje als dat opgelost kan worden.
T valt me op dat aan deze kant van de oceaan ze vaak de GL1800 nemen zoals ie is, en aan de andere kant (waar ze merendeels toch HD rijden) met grotere tevredenheid GW rijden, maar zich zeker niet schuwen van een aanpassing of critisch commentaar.
De grootste GW aanhangers zijn daar vaak die het meest uit hun motor halen (aanpassingen), neem zoiemand als Fred Harmon van http://www.angelridevideos.com en http://www.pbase.com/fredharmon
Gewoon top wat die man doet/levert.

Zie t ook als positief, ik zal echt de enige niet zijn die wat aan te merken heeft op de GL, wie weet dat ik of andere mij op een idee brengen van "O, kan dat ook?".
Ik moet wel toegeven dat aanpassen van een motor iets typisch is wat van HD afkomstig is, de HD die nog standaard rond rijdt, is hooguit 1 die net een demo proefrit maakt.
Niet voor niks, er valt genoeg aan een HD aan te passen (als is t maar t vermogen of de wegligging).

Je moet t ook zo zien, t feit dat ik t nodige wil aanpassen geeft aan dat de motor ZEKER de moeite waard is van t rijden.
De ervaringen die ik deze week bijv op deed met t rijden in een groep van ZX6R, R1 en een GSXR750 waren grandioos.
Bochten nemen zonder een meter toe te geven (of zelfs inhalen), stoplicht na stoplicht vooraan staan, en op t laatst de vraag krijgen : "Zeg, hoe hard kan dat ding eigenlijk ?"
GELWELDIG, wat en blok en wat een frame, gewoon top!

Anyway, zoals ik al eerder geschreven had, een proefrit duurt bij mij minstens een jaar of 2, en ik ben nog maar net begonnen op de Wing.

PS, de wielen missen dan een coating/chroomlaag, ze zijn met WD40 prima van hun winterzotzooi te schonen (t werd ff tijd)

Plaats reactie