De Lentewing. Stemmen maar!

De "Show your Wing" fotocompetitie.

Moderator: Devoraz

Wat is de mooiste "Lentewing"?

Peiling eindigde op 14 mei 2018, 20:33

Deelnemer 1
5
7%
Deelnemer 2
8
12%
Deelnemer 3
9
13%
Deelnemer 4
3
4%
Deelnemer 5
4
6%
Deelnemer 6
7
10%
Deelnemer 7
2
3%
Deelnemer 8
5
7%
Deelnemer 9
1
1%
Deelnemer 10
2
3%
Deelnemer 11
2
3%
Deelnemer 12
14
21%
Deelnemer 13
6
9%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland

De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 30 apr 2018, 20:33

We hebben een inzending van 13 fotos ontvangen, hier gaan we als volgt mee stemmen:
- vanaf maandag 30 april kunnen jullie 2 stemmen uitbrengen op de 13 inzenders.
- De peiling loopt 14 dagen.
- De winnaar van deze ronde is dan winnaar van "De Lentewing."

Neem even de tijd om de fotos goed te bekijken.
je mag twee verschillende stemmen tegelijkertijd uitbrengen op je favorieten van de betreffende serie.
je kunt je stem niet veranderen, gestemd is gestemd.

Promotie voor een deelnemer of het oproepen van stemmen wordt niet gewaardeerd. Berichten die ons inziens te ver gaan, worden dan ook verwijderd.
Het gaat om de kwaliteit van de foto, en niet wie de meeste aandacht wil/krijgt.

Deelnemer 1: rb1800 - als frisse eigenaar "eindelijk" in bezit van een zwarte 1800. Vandaag genoten van een korte tourrit in Noord-Oost Twente, en van een ijsje! Mooi lentegevoel.
Afbeelding

Deelnemer 2: Wingryder - Gemaakt tijdens een ritje in de buurt, de bollenstreek is in de lente op haar mooist. Het is jammer dat je de geur niet ruikt want die was intens. Mooi weer , mooie kleuren, kortom, Genieten met een hoofdletter.
Afbeelding

Deelnemer 3: Orie - Alles in bloei
Afbeelding

Deelnemer 4: Aaldert
Afbeelding

Deelnemer 5: a.streek
Afbeelding

Deelnemer 6: Patrick - 21 april waren we met een groep Wings en een paar ‘vreemde’ motoren in de buurt van Den Haag om iemand met een spierziekte een onvergetelijke dag te bezorgen. Tijdens het wachten tussen de bollenvelden stond mijn PoliceWing wel erg mooi te 'shinen'. De PoliceWing is een ex USA politiemotor, met werkende flitsers, zwaaibalk en sirenes. De toeters en bellen gebruik ik dan om de mensen uit de huizen te trekken en attent te maken op bijvoorbeeld de aankomende stoet. Verder doe ik geregeld mee bij de grondtroepen op Hoogvlieger-dagen. HappySmile run, Vechtgenoten rit en dergelijke goededoelen tochtjes. Volgens de berichten van de vorige eigenaar ben ik de tweede NL beztiiter en is de motor via UK naar NL gekomen. Iedereen vindt zijn of haar Wing de mooiste, maar ik denk wel dat ik één van de uniekste in NL nog rijdende 1200's bezit.
Afbeelding

Deelnemer 7: Biettie
Afbeelding

Deelnemer 8: MelWing - Mijn witte 1990 1500 heb ik vorig jaar tijdens de Paasshow van Bikers Best ingeruild voor deze 2000-er. Zonder proefrit maar dat durfde ik wel te gokken, we hebben het wel over Bikers Best tenslotte. Op de terugweg naar huis dit plaatje geschoten met de mobiel op een parkeerplaats langs de A1, leuke foto's kun je overal maken. Ik ben nu ruim 20.000 km verder en heb nog steeds geen grammetje spijt gehad van deze aankoop.
Afbeelding

Deelnemer 9: Wilcom2005
Afbeelding

Deelnemer 10: wilco - Het verhaal hierbij is dat de wing voor ons nieuw is, op de dag ervoor is gehaald, en op zaterdag al provisorisch is verbouwd om met 4 gezinsleden lekker te kunnen toeren. Aangezien de dealer dichter bij de camping zit dan thuis, is de wing op de camping beland.
Afbeelding

Deelnemer 11: Foks
Afbeelding

Deelnemer 12: Marco1 - De eerste foto van mijn nieuwe Wing. Ff snel een rondje voor de foto, want de rugpijn was nog steeds niet weg. Eerst een foto gemaakt, helaas geen zon. Motor gekeerd en aangereden en daar komt de zon tevoorschijn. Dus nog maar een keer terug om alsnog een zonfoto te maken. Iedereen bedankt voor het stemmen.
Afbeelding

Deelnemer 13: Auwerda - Zo op de laatste dag van de show your wing inzendtermijn nog een leuke lente foto maken valt niet mee, maar tijdens een ritje tussen de buien door toch nog een leuk plaatje kunnen schieten.
Afbeelding

Succes allemaal!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

peter n.d.
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22 mar 2014, 20:31
Type Goldwing: GL1800

Re: De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door peter n.d. » 30 apr 2018, 21:40

Beste deelnemers , dat de mooiste mag winnen . :mrgreen: Groeten Bob , Christine , Peter n.d. :wink: P.S. : Ik heb natuurlijk voor de allermooiste gestemd , trouwens van mij mogen ze allemaal mogen winnen , ze zijn allemaal de moeite waard . :mrgreen: :wink: :lol:

Gebruikersavatar
Devoraz
Berichten: 2524
Lid geworden op: 02 apr 2012, 16:17
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Swifterbant, Flevoland

Re: De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door Devoraz » 15 mei 2018, 23:54

...en de winnaar is: Marco1

Gefeliciteerd!
Groeten,
Pjotr

Goldwing GL1800 2001 Illusion Red (R259P)
Goldwing GL1500 SE 2000 Two-tone Red (R176C / inset R199C)
http://bikers.nightmarepatrol.net
The world is my menagerie.
"I never get lost because I don't know where I'm going..."
Live for today or fade away

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13425
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door RonalT » 16 mei 2018, 00:18

Marco, gefeliciteerd met deze overwinning :lol:
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6772
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door De Motormuis » 16 mei 2018, 07:30

Gefeliciteerd Marco.

Een nieuwe Wing en ook nog
meteen winnaar van Show your Wing.
Veel plezier met je prijs.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

wilco
Berichten: 1266
Lid geworden op: 14 jan 2012, 08:52
Locatie: Nieuwegein

Re: De Lentewing. Stemmen maar!

Bericht door wilco » 16 mei 2018, 07:52

Marco, van harte.....
een Pure Pearl red - metallic '97 ST1100
De wereld was eerst plat! Maar toen God ontdekte dat motorrijden gaaf is, maakte hij haar rond om zo eeuwig te kunnen rijden...
Historie: 1989: CBX550F, 1992: Suzuki ER185, 1995: VFR750F '92, 2002: Suzuki VX800, 2006: Kawasaki EN500, 2009: VFR750F '88, 2012: GL1200 '88, 2018: GL1500 '89

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten