SVR campings nederland

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chrisje66
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jun 2012, 20:41
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Best

SVR campings nederland

Bericht door Chrisje66 » 02 jun 2013, 20:49

Hallo allemaal,

Omdat de laatste jaren de weersverwachting een week vooruit voorspellen een onmogelijkheid blijkt en omdat ik genoeg heb van het in de regen Kramperen.
Heb ik besloten om om niet meer vooruit te plannen maar gewoon spontaan een weekend te gaan (hopende dat ze twee/drie dagen vooruit wel kunnen voorspellen)

Ik wil dus zonder te reserveren op pad gaan, en het liefst bij een camping van SVR (stichting vrije recreatie)
Bij een camping van Staatsbosbeheer zijn we tweemaal geweest en dat is zeer goed bevallen (eenvoud, rustig) en niet duur.
Helaas hebben die niet zo veel keus dus wilde ik het bij de SVR campings proberen.

Heeft iemand ervaring met dit soort campings, en hoe staan ze tegenover motorrijders die op de bonnefooi komen kamperen?

Groetjes Chris
Verwunden mein Herz mit eintöniger Mattigkeit

Gebruikersavatar
wingryder
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1259
Lid geworden op: 30 mar 2007, 23:10
Locatie: Sassenheim

Re: SVR campings nederland

Bericht door wingryder » 02 jun 2013, 21:08

Hoi Chris,

Wij zijn al jaren lid van de SVR en hebben al veel gekampeerd op terreinen bij de boer, zowel met de auto met caravan als met de motor met tentje.
in alle gevallen was dat geen enkel probleem, sterker nog als je met de motor komt dan ben je gelijk een bezienswaardigheid :D
Wij hebben het meegemaakt dat we aankwamen en een half uur later met allerlei kleintjes een rondje op camping reden, of dat ze er op wilden zitten en dan moeders een foto maken :lol:

erg leuk allemaal. Ik moet wel zeggen dat dit vaak in het voorseizoen was, maar qua drukte was het nooit een probleem.

Groet,

Jan
Love to ride a goldwing!!!.
suzuki GT550 '75 tot '77 verkocht
400 cc ? Honda chopper achtig ding tot '83, verkocht
Eerste wing, een 1000, verkocht '84
2006 GL 1500,grijs, ingeruild op een rode
GL1800, deze in 2014 in ijsland aan brokken gereden, nu een zwarte
GL 1800,12-5-2021 verkocht

Gebruikersavatar
Chrisje66
Berichten: 81
Lid geworden op: 24 jun 2012, 20:41
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Best

Re: SVR campings nederland

Bericht door Chrisje66 » 02 jun 2013, 21:31

Hoi Jan,

Bedankt voor dit goede nieuws, het is zelfs beter dan ik had durven hopen.
Je kunt natuurlijk niet weten of er plaats is (voor een klein tentje is er nogal eens vlug plaats) maar ik twijfelde of ik er welkom zou zijn.

Ik houd niet van grote campings, geef mij maar een kleine camping met een simpele wc en douche dan ben ik dik tevreden.
Nou rest me nog maar één ding, op naar de site van SVR en lid worden.

Nogmaals bedankt....... :D

Groetjes Chris
Verwunden mein Herz mit eintöniger Mattigkeit

Plaats reactie