Dolomieten/Zuid Tirol Italië

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bigm
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 118
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:49
Locatie: Kerk-Avezaath
Contacteer:

Dolomieten/Zuid Tirol Italië

Bericht door bigm » 26 okt 2011, 22:57

In 2012 staan voor ons jaarlijks motorweekje "de Dolomieten" op de agenda. Wij gaan dit jaar met 8 personen (m/v) en 6 of 7 motoren. Tot aan Lindau gaat er een auto met aanhanger mee en na een overnachting gaan we met alleen de motoren via de Alpen naar.............. en nu komt het:

Wij zoeken een huis/appartement met 4 slaapkamers en de buurt van Bolzano met een veilig nachtelijk plekje voor de motoren. Twee appartementen naast of bij elkaar kan ook. We willen geen hotel en liever ook geen Mobile Home (hoewel het laatste bespreekbaar is).

Via internet heb ik wel al eea gevonden maar nog niet hetgeen waar ik 'warm' voor loop.

De Dolomieten zijn erg populair onder motorrijders vandaar dat ik hier graag jullie ervaringen en adressen lees, we gaan pas de eerste week van juni 2012 dua ik heb nog even.

Alvast bedankt.

Grtz,
Martin
Het Koldermodel:
Alles wat je niet aanstaat melden........... en dan verwachten dat een ander het oplost

Gebruikersavatar
bigm
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 118
Lid geworden op: 22 apr 2009, 19:49
Locatie: Kerk-Avezaath
Contacteer:

Re: Dolomieten/Zuid Tirol Italië

Bericht door bigm » 30 okt 2011, 23:40

We zijn inmiddels voorzien
Het Koldermodel:
Alles wat je niet aanstaat melden........... en dan verwachten dat een ander het oplost

kaaskop
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jul 2006, 08:31
Type Goldwing: GL1800
Locatie: gouda

Re: Dolomieten/Zuid Tirol Italië

Bericht door kaaskop » 06 mar 2012, 04:56

Ik weet niet of het de eerste keer is dat je de dolomieten gaat bezoeken maar ik kan je vertellen dat er een wereld voor je open gaat. Ga zelf dit jaar ook weer naar de dolomieten en dit keer in de buurt van Molveno (Hotel Lory)
als ik jou was zou ik wel oppassen met je snelheid want het blijven maffia praktijken die ze daar hanteren met bekeuringen. Heb zelf een keer 12 km te snel gereden binnen de bebouwde kom en dat kwam mij op 165 euro te staan ,dus deze netjes betaald echter na een halfjaar kreeg ik weer een aangetekende brief dat de bekeuring was opgelopen naar 265 euro en alleen omdat ik geen copy van mijn rijbewijs had meegestuurd. Alsnog een copy opgestuurd en klaar. Dacht ik ,wederom een brief thuis met de mededeling dat de boete nu 565 Euro was. Contact gehad met het buro daar ,maar ik moest betalen. Nu komt het mooie,ik heb geld overgemaakt en klaar dacht ik weer maar het werd niet afgeschreven. Contact opgenomen met ING en verteld wat er aan de hand was. Wanneer ik niet betaalde binnen 10 dagen werd het bedrag verdubbeld naar 1050 euro. De vriendelijke mevrouw vroeg mij om het Iban nummer en wat bleek dat nummer waar het geld naar overgemaakt moest worden hoorde helemaal niet bij dat iban nummer. Contact gehad met de Nederlandse ambasade in Italie en deze meneer heeft mij gezegd absoluut geen geld over te maken. Nu ga ik op vakantie naar Italie met brieven van de Ambasade voor het geval ik aangehouden wordt. Ik wil maar zeggen een gewaarschuwd mens tel voor 2.

kaaskop
een dag niet gereden is een dag niet geleefd

Plaats reactie