Forum Elfsteden tour tocht

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Forum Elfsteden tour tocht

Bericht door Borretje » 01 jun 2012, 21:02

Forummers,

't Is nu half negen 's avonds geweest en de hele club die lokaal zou verblijven is aangekomen. Tenten zijn opgzet, eten is achter de "knopen" en de koelkasten worden aangesproken.
Gelukkig heeft een ieder de verzamel lokatie zonder kleerscheuren gevonden en het geklep op de camping is duidelijk te horen, zelfs de schapen in het naburige weiland zijn er stil(ler) van.
Morgen zal ik dit stukkie aanvullen.

voor vandaag de groeten en proost,.....

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

bertzwanen
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2545
Lid geworden op: 03 jan 2007, 01:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Altea ( Spanje )

Re: Forum Elfsteden tour tocht

Bericht door bertzwanen » 01 jun 2012, 21:38

Gelukkig iedereen veilig en goed aan gekomen .
Veel plezier voor de rest van het weekend .

Groetjes aan alle

Bert en Diana

:wink:
er is geen mooiere wing dan een goldwing

Gebruikersavatar
De Motormuis
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 6744
Lid geworden op: 02 dec 2011, 00:05
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Geldrop. Noord Brabant.

Re: Forum Elfsteden tour tocht

Bericht door De Motormuis » 01 jun 2012, 23:31

Ook van mij aan iedereen van ons forum die deelnemen
de hartelijke groeten en een geweldig fijn en leuk weekend
daar allemaal samen.


Groeten,

Wil
De Motormuis.
Groeten,
Wil.



Een Goldwing rijder is een blijde rijder.

Wat wordt het toch mooi met al die GOLDWINGS op de weg.

HET IS EEN GROENE MET 6 CYLINDERS EN TWEE ANTENNE'S.

Gebruikersavatar
Borretje
Berichten: 1002
Lid geworden op: 08 jun 2008, 15:08
Type Goldwing: GL1500
Locatie: De Lier

Re: Forum Elfsteden tour tocht

Bericht door Borretje » 02 jun 2012, 21:52

De Update van de Zaterdag,...

Vanmorgen wakker geworden met stralend zon licht, maar in de aanloop naar het ontbijt kwamen er plotseling erg donkere wolken over.
Gelukkig is het de hele dag droog gebleven, alleen de temperatuur liet in sommige delen van Friesland te wensen over, die waren duidelijk Deep Fries.
maar na de eerste tientallen kilometers, en een x-tal van de elf steden, hebben we bij Stavoren de eerste pauze genoten bij gelegenheid de Potvis, Door Daniel was van te voren een fixed prijs bedongen voor twee broodjes kroket en een bak koffie, helaas was het voor een paar mensen een teleur stelling, van binnen koude kroketten en een koude bak koffie. Wel was het kastelen weer op het terras aan t IJselmeer. Na de pauze zijn we het tweede deel gaan rijden, tot we in st Annaparochie de tweede pauze namen. Hier was het het ijs was de hoofdtoon voerde. Het derde deel van de rit werd nog een keer onderbroken in Leeuwarden waar door een aantal getankt moest worden. Hierna was het in 1 keer door naar Boarnehiem waar een BBQ stond te wachten.
De BBQ was gewisseld met een gigantische koekepan (zo eentje als van Villa Hocha, die ooit in een TV commercial te zien was). Daniel zwaaide hier zelf de scepter en het ging hem prima af!!! Hulde aan de keuken en de kok.
de rest van de avond zal wel door een ander worden uitgediept ik was even in de weer met wat software en de filmpjes van de dag.
Daniel en Maya, vorige keer er niet bijgeweest maar deze keer net zo goed of een stapje hoger zelfs.
Ik heb genoten en daar dank ik jullie voor, graag tot volgend jaar Elfstedentocht :-)

Rob
Jaaahaaa, het was een zwarte,..... met twee antenne's..... :-)

Plaats reactie