Ardeche meivakantie 2011

Plaats hier je mooie reisverhalen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben
Berichten: 56
Lid geworden op: 04 feb 2007, 22:59
Locatie: Wissenkerke
Contacteer:

Ardeche meivakantie 2011

Bericht door Ben » 15 mei 2011, 22:56

Hallo forumvrienden,

Ik ben afgelopen meivakantie naar de Ardeche geweest. Samen met mijn maat ff lekker zonder de vrouwen (is ook altijd leuk hoor, maar nu waren we echt weer twee jongens....) Waar we vorig jaar door de sneeuw bij 3 graden reden was het nu super en rond de 25 graden. We zijn op 1 dag heen en 1 dag terug (1010 km) gereden.

Daar hebben we echt de mooiste weggetjes gereden. Dit jaar hadden we gekozen om een tent te huren die helemaal ingericht was. Dit scheelt veel spullen die we dus niet mee hoefde te nemen. Erg luxe dus. Nadeel was wel dat 1 camping wel wienig was omdat we iedere keer een behoorlijk stuk de berg af en weer op moesten rijden. Dit werd na een week wel eentonig. Beter is om een camping uit te zoeken die dicht bij een aantal uitvals wegen ligt zodat je vaker een ander kant op kan rijden, iets voor volgend jaar.

Vind je het leuk om het hele reisverhaal te lezen en de foto's te bekeiken, ben je gek op zeugen, vossen, en slapgeouwehoer kijk dan even op mijn website, http://www.wildezeugen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

gr Ben
Als je reist met de auto bekijk je het landschap door je voorruit net alsof je naar een film kijkt, reizen met de motor is zelf in die film meespelen.

Plaats reactie