Vakantie 2011

Plaats hier je mooie reisverhalen
sandor
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 okt 2006, 19:23
Locatie: Kortrijk (B)

Vakantie 2011

Bericht door sandor » 28 nov 2010, 19:47

Ja ik weet het , sommigen zullen zeggen "wat? nu al" maar de plannen voor de vakantie 2011 zijn er al .
Meer nog de B&B is al geboekt het word Mausanne zuid frankrijk
Mausanne les Alpilles is de volle naam eigenlijk nog de provence aan de Camarque tegen St Remi.
Alleen een b&b of hotelletje voor tussenstop is er nog niet, daarom een oproep naar jullie allemaal alle hulp en info is hartelijk welkom.
Als er plaatsen zijn die we zeker moeten zien daar laat het maar horen.


Sandor 8) 8)

Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 nov 2008, 13:27
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Bovenkarspel

Re: Vakantie 2011

Bericht door Hugo » 05 jan 2011, 17:11

Je zou minimaal de Gorges du Verdon moeten rondrijden.
Geweldig uitzicht en mooie route.
Beter een Auto achter een Wing dan een Wing achter een Auto

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Vakantie 2011

Bericht door alkyone » 05 jan 2011, 22:52

Ik sluit me bij Hugo aan, de georges du Verdon zijn geweldig.
Ik zag dat Jullie vanuit Kortrijk vertrekken.
Dan zou ik als ik jullie was via Rennes en Troyes daarna richting Auxerre sturen.
dat vindt ik een mooi gebied om te sturen.
Vooral net voorbij Troyes.
Nee ik heb het niet met de motor gedaan, maar rustig met een caravan achter mij kont.
Veel plezier met de vakantie en wij hebben ook al geboekt hoor.
Eerst gaan we ( en dat is echt vervelend :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ) naar Bonaire.
En eind juli hebben we besloten een camper te huren, want die willen we in de toekomst misschien kopen.
Eerst eens proberen dus.

Martin

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: Vakantie 2011

Bericht door Frankjj01 » 05 jan 2011, 23:01

Wordt het dan wel een camper met garage waar je de wing in kan zetten en dus mee kan nemen :?: :?: :lol: :lol:
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

Gebruikersavatar
alkyone
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 1398
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:11

Re: Vakantie 2011

Bericht door alkyone » 05 jan 2011, 23:04

We zijn al opzoek nar een aanhanger.
Maar dat gaat het toch niet worden.
Ik ver^%$#*(^(&)m het om mijn motor achter een auto te hangen om er mee op vakantie te gaan.
Anders om valt over te praten :lol:

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: Vakantie 2011

Bericht door Frankjj01 » 05 jan 2011, 23:11

alkyone schreef:Ik ver^%$#*(^(&)m het om mijn motor achter een auto te hangen om er mee op vakantie te gaan.
Anders om valt over te praten :lol:
Eigenlijk heb je gelijk. Deze zomer willen we weer naar Zwitserland. Wel met de auto, anders gaat mijn meissie niet mee.
Die vind dat veel te ver op de brommert :(
Dus zal de wing op de aanhanger mee moeten. Of op de wing gaan en .... eeuuhhh :? :lol: :lol: :lol:
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

Gebruikersavatar
RonalT
Berichten: 13406
Lid geworden op: 11 okt 2007, 09:45
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Dinteloord

Re: Vakantie 2011

Bericht door RonalT » 06 jan 2011, 00:34

Frankjj01 schreef:Eigenlijk heb je gelijk. Deze zomer willen we weer naar Zwitserland. Wel met de auto, anders gaat mijn meissie niet mee.
Die vind dat veel te ver op de brommert :(
Vertel ze nou eens dat je een Goldwing heb en niet zo'n sportfietsje!!!
Daarop rijd je zo naar Zwitserland gereden en hebben we afgelopen jaar ook gedaan. In Zwitserland hebben we overnacht, de volgende dag over een zootje passen naar Italië gereden. In de buurt van Venetië een beetje vakantie gehouden en daarna in drie (regenachtige) dagen terug gereden door Oostenrijk en Duitsland.

Was echt fantastisch .... vrouw achterop en rijden. Ze is nu zelf alweer plannen aan het maken om naar Italië (Umbrië) te gaan.
Groeten, RonalT


Kijk in de evenementen kalender wat er dan te doen is

And there is no better teacher than experience (Christain Horner)

Gebruikersavatar
Garfield
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 384
Lid geworden op: 23 mar 2006, 12:21
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Den Helder

Re: Vakantie 2011

Bericht door Garfield » 06 jan 2011, 09:41

Frankjj01 schreef:
Eigenlijk heb je gelijk. Deze zomer willen we weer naar Zwitserland. Wel met de auto, anders gaat mijn meissie niet mee.
Die vind dat veel te ver op de brommert :(
Dus zal de wing op de aanhanger mee moeten. Of op de wing gaan en .... eeuuhhh :? :lol: :lol: :lol:
Je zou dan ook de auto/motor trein kunnen overwegen. Er zijn meerdere lijnen naar het zuiden met opstapplaatsen in Den Bosch of Dusseldorf.

Over overnachten in zuid-Frankrijk. Voor mijn werk verblijf ik regelmatig in Aix-en-Provance en heb daar ook de zgn. studio's ontdekt en soms zelfs met ontbijt. De kamers zijn dan zeer ruim, vaak een aparte slaapkamer en met een eigen keuken voor een zeer redelijke prijs. Voor de adressen (keten) moet ik er even induiken maar als je interesse hebt stuur dan even een PB-tje.

Groetjes,
Marco.

Gebruikersavatar
Frankjj01
Berichten: 724
Lid geworden op: 09 dec 2010, 12:15
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Heerhugowaard

Re: Vakantie 2011

Bericht door Frankjj01 » 06 jan 2011, 11:21

Tja, het begrip dat je op deze zonder probleem even 1000 km. doe, moet nog doordringen bij mijn vrouw, denk ik :lol:

Bedankt voor de tips voor mooie plaatsen. Ik heb eigenlijk daar al een adres. Mijn nicht heeft in Fiesch gewoond ( Wallis ) en we hebben nog contact met een tante van haar. Die verhuurd prachtige chalets. Locatie daar is werkelijk schitterend. Elke keer als we daar zijn, vraag ik me ernstig af wat we in godsnaam nog in dit landje doen :lol: :lol:
Geweldige natuur, prachtige huizen, lekker eten, heerlijke toerwegen, bergpassen, schoon en nog wel wat dingen die ik hier vergeet. Oja, ik vergeet dat er zeer moeilijk werk te krijgen valt. Zeker voor een buitenlander. Dat was het waarom ik er nog niet woon :lol: :lol: :lol:

Maar Marco, een keer een andere richting opsturen is ook wel een optie hoor :D
Dus mocht je adressen hebben van die keten, hoor ik het graag :!:
Frankies Law : Wie wil zoekt mogelijkheden, wie niet wil zoekt smoesjes

Gebruikersavatar
Henkie de ledman
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2644
Lid geworden op: 03 feb 2008, 18:23
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zwijndrecht (nl)

Re: Vakantie 2011

Bericht door Henkie de ledman » 04 mei 2011, 12:40

half augustus naar zwitserland en misschien italie en bij slecht weer word het zuid frankrijk

of treffen Ierkand en Engeland maar dat ligt aan het weer.. wil niet 2 weken reken hebben... :D

henk
Laatst gewijzigd door Henkie de ledman op 08 mei 2011, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor LED dingen kon je mij mailen.




发件人= henk

Gebruikersavatar
frank's
Berichten: 1371
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:58
Type Goldwing: GL1800
Locatie: zaandam
Contacteer:

Re: Vakantie 2011

Bericht door frank's » 08 mei 2011, 01:01

Hugo schreef:Je zou minimaal de Gorges du Verdon moeten rondrijden.
Geweldig uitzicht en mooie route.


dat is het zeker gaan er al verschillende jaren [lees dan weer wel en dan weer niet]maar het blijft trekken en ja we gaan dit jaar ook weer eens na 2 jaar italie zal dit wel weer als thuiskomen zijn.
prachtig meer lac st croix mooie routes in de bergen, erg in trek bij moterrijders.
mij zal je er ook zien met de wing.
frank
mijn eerste een cx500c daarna een goldwing 1100 daarna een 4 tal rode verschillende types 1500
daarna een zwarte 1800 2001 en nu een rode 1800 uit 2005

Gebruikersavatar
G.winger
Berichten: 2254
Lid geworden op: 22 mar 2006, 21:08
Type Goldwing: GL1800
Locatie: kerkrade (z-limb)

Re: Vakantie 2011

Bericht door G.winger » 08 mei 2011, 13:21

wij hebben dit jaar de vakantie door 2en gehakt wij moeten werken tijdens het hoogseizoon
komen de loge`s waarvan de ouders op vakantie gaan.
1week naar parijs en disney inverband met 50ste verjaardag (in aug) van mij. 8) 8) 8)
en dan in augustus 1 week speciaal aangevraagd door de kids naar duinrel.
gr. Johan

Believe you can and you`re halfway there.

Gebruikersavatar
motormuisje
Berichten: 218
Lid geworden op: 15 jan 2011, 23:18
Type Goldwing: GL1500
Locatie: Nieuwkoop

Re: Vakantie 2011

Bericht door motormuisje » 08 mei 2011, 15:33

Eerste week juli met Tom en zijspan kamperen in Zeeland. Ons jaarlijkse moeder-zoonuitstapje.

Eerste 2 weken augustus met Peter en zijspan. Waarheen is een verrassing, dat hoor ik pas op mijn 50e verjaardag..... :lol: Tom is dan bij zijn vader, dus lekker met zijn 2-tjes.

Gebruikersavatar
Anjer
Winnaar "show your wing" fotowedstrijd
Berichten: 2337
Lid geworden op: 15 mei 2008, 11:25
Type Goldwing: GL1800
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: Vakantie 2011

Bericht door Anjer » 08 mei 2011, 20:54

Wij gaan dit jaar naar Tsjechie, naar het Reuzengebergte. Na 3 jaar Zuid-Frankrijk is het tijd voor iets anders. Ik ben druk aan het mailen met het hotel/appartement waar we gaan verblijven in Harrachov. We willen én een balkonnetje én een keukentje en ze zijn alles aan het doen om het ons helemaal naar de zin te maken. We doen 2 overnachtingen heen en 2 terug. Ik boek alles via http://www.booking.com" onclick="window.open(this.href);return false; omdat je dat meestal tot de laatste minuut nog kan annuleren. Vind altijd leuke en goedkope plekjes.

Maar in heel Frankrijk heb je de B&B keten. Die zitten aan de industriekant van de steden, heb je een slaapkamer en een douche/toilet voor weinig. Het ontbijt is niet te kanen, dus stopten wij gewoon bij de eerste de beste bakker en haalden daar een heerlijk ontbijtje....
:D Het mooist aan de zon is de schijn :D

Mijn motorhistorie sinds augustus 2008
Goldwing GL1200 Aspencade Brons 07-08-2008 - 10-2008
Goldwing GL1500 SE Wit 27-09-2008 - 09-08-2019
Goldwing GL1800 Illusion red 10-08-2019 - heden

Gebruikersavatar
sytzecat
Berichten: 169
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:55
Type Goldwing: GL1200
Locatie: Garyp

Re: Vakantie 2011

Bericht door sytzecat » 22 mei 2011, 22:59

Zo we gaan dit jaar dan 2x met de GW op vakantie, vorig jaar geen motor vakantie gehad, toen zijn we per vliegtuig naar weer Vietnam geweest voor 4 weken, vakantie en fam. bezoeken.
Nu dan maar weer met de GW naar Bad Fredeburg in Duitsland eind Juni en dan eind augustus maar weer eens naar Schotland, nu de Hi lands, zal wel weer mooi worden, als het maar droog blijft!
Vr. groeten,
Sytzecat
Fryslân

Plaats reactie